Аналітика

Креативний контент. Якими повинні бути тексти на сайті

Автор: Юлиан Клицаков в ТОП-копірайтинг от 06 Липня 2019
Креативный контент. Какими должны быть тексты для сайта

Новинний розділ вашого нового сайту поки що без текстів? Є статті, але вони чомусь не цікаві читачам і не затримують їх довше двадцяти секунд? Швидше за все, справа в неякісному копірайтингу.

Тексти повинні продавати. Це така ж зброя у боротьбі за клієнта, як і проплачена реклама, контекстні оголошення або банери. І якщо ваші статті не приносять клієнтів, звільніть свого копірайтера та знайдіть того, хто дійсно вміє писати статті.

Сьогодні світ інтернет-маркетингу лояльніший до сайтів з ...

Як написати правильний заголовок: SEO і SMM оптимізація

Автор: Юлиан Клицаков в SEO оптимізація от 06 Липня 2019
Как написать правильный заголовок: SEO и SMM оптимизация

Упевнені, що вмієте писати красиві й місткі заголовки? А чи «працюють» вони?

Це – справжнє мистецтво, яким володіє небагато копірайтерів. Хороший заголовок зацікавлює з першої ж літери, примушує зупинитися, перейти та прочитати увесь текст. У деяких випадках він відповідає на невисловлене питання читача, даючи потрібну інформацію ще до прочитання основного тексту.
Заголовок – перше, що бачить читач, і цим варто скористатися!
Загалом, якщо ви зібралися публікувати текст, використайте усі ...

4 способи унікалізувати текст

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 06 Липня 2019
4 способа уникализировать текст

Унікальний текстовий контент – одна з головних характеристик успішного сайту. Саме текст презентує товар, рекламує послуги та повідомляє про переваги купівлі тут і зараз. Неякісний, а в першу чергу не унікальний контент тягне сайт на дно, негативно позначаючись на ранжуванні по пошукових запитах.

Наповнити сайт унікальними текстами можна по-різному. Замовити написання статей копірайтеру – найочевидніший спосіб, проте, якщо б на цьому все і закінчувалося, не було б цієї статті.
Як ...

Копірайтеру до уваги: як правильно працювати з ключами

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 05 Липня 2019
Копирайтеру на заметку: как правильно работать с ключами

Текст може бути різним – рекламним, інформаційним або розважальним, але з якою б метою він не створювався, про релевантність забувати не можна, адже стаття – це не самоціль, а лише засіб отримати нового передплатника або клієнта, продати товар або послугу.

Гучні та звучні слогани – це, звичайно, добре, але вони складають навряд чи 2 % від загального об’єму тексту, й єдиним і найбільш ефективним способом підвищити релевантність статті стає впровадження в неї популярних ключових слів і фраз. ...

Чому копірайтинг коштує так дорого?

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 05 Липня 2019

Тексти бувають різними. Як і копірайтинг не завжди буває копірайтиингом, являючись по суті лише купою слів. Звичайно ж, у тому випадку, якщо його пише не копірайтер, а хтось абсолютно далекий від інтернет-маркетингу або професійної журналістики. Чому ж статті для сайту коштують так дорого, і чому текст не завжди можна назвати копірайтингом?

Процес написання комерційного тексту – а він завжди буде комерційним, якщо публікується на сайті, що приносить прибуток своєму власникові, в якому б ...

3 залізобетонних причини, щоб замовити копірайтинг

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 05 Липня 2019
3 железобетонных причины, чтобы заказать копирайт

Копірайтинг – це ідеальний вибір для рекламної компанії в інтернеті, тим більше для молодого сайту, що тільки-тільки з’явився на просторах всесвітньої павутини. Він дає можливість поповнити ресурс тематичним контентом і в той же час виключає надмірні фінансові витрати на контекстну рекламу або закупівлю посилань, посилюючи кістяк і помалу нарощуючи м’язи.

Отже, 3 головних причини, чому треба замовити копірайтинг.
1. На сайті занадто мало текстів
Дійсно, сумна ситуація, властива переважній ...

Uber копірайтинг

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 05 Липня 2019

Знайти професійного копірайтера – половина успіху. Друга ж складова – якщо копірайтер не з чуток знайомий із маркетингом. Формула, загалом, проста й стає критерієм для пошуку автора текстів багатьма власниками сайтів. Секрет тут тільки в одному: знанні копірайтером трендів сучасних продажів.
Ми позбавили людей вибору, і кількість замовлень різко зросла...
2016 рік став часом зльоту багатьох компаній і сервісів, секрет успіху яких не дає спокою багатьом стартаперам. Здавалося б, все просто: ...

Як скласти ефективне семантичне ядро сайту

Автор: Юлиан Клицаков в SEO оптимізація от 04 Липня 2019
как составить семантическое ядро сайта

Збір семантичного ядра (СЯ) – найважливіший етап просування будь-якого сайту, адже правильно підібрані ключові слова в рази підвищують ефективність рекламної кампанії, піднімаючи кількість цільових заходів. Але не це найголовніше: якісна оптимізація ключами позитивно позначається і на ранжируванні ресурсу, адже це – головна мета будь-якого SEO оптимізатора.

Вирішили привести свій сайт до ладу, націлилися на ТОП-10 або затіяли революцію в рубриках і розділах свого ресурсу? Розпочніть зі збору ...

Як скласти ефективний Description

Автор: Юлиан Клицаков в SEO оптимізація от 04 Липня 2019
Как составить эффективный Description

Мета-тег Description використовують для створення короткого опису статті, й саме на нього в першу чергу звертають увагу пошукові боти під час індексації сторінки та створення сніпету. Говорячи простіше – сніпет всьому голова. Ну, звичайно, якщо не згадувати інший тег, Tittle. Загалом, якщо хочте гарного ранжування в пошукових системах, придумуйте яскраві дескріпшени.

Якщо цей мета-тег залишати порожнім, обмежуючись лише написанням самої статті, пошукова система автоматично включить в сніпет ...