Фильтр «Флорида» от Google

Фільтр «Флорида» – Google завдає удару у відповідь

Google Florida Update – один з найпотужніших фільтрів цієї пошукової системи. З’явився він наприкінці 2003 року й завдав нокаутуючого удару переоптимізованим сайтам. Діє він, до досади SEO фахівців, і сьогодні,
08 Жовтня 2019
4,0
0 54
Фильтр Google Duplicate Content

Фільтр Google Duplicate Content (неунікальний контент)

Неунікальний контент на сайті - явище досить поширене і свідчить не тільки про порушення авторського права та небажання платити копірайтеру, а й про повне незнання алгоритмів роботи пошукових систем. Публікація на
05 Жовтня 2019
0,0
0 31
Принцип 80/20 в копирайте

Принцип 80/20 у копірайтингу

Контент – це особливий інфопродукт, який у різних ситуаціях працює по-різному. На одних сайтах можна знайти десятки статей, але в топі не буде жодної, на інших – лише декілька текстів
04 Жовтня 2019
5,0
0 38
Удобные платежи в Telegram – удобно и выгодно!

Копірайтинг з ефективністю в 2,8

Ефективність текстів буває різна, і залежить це не від ціни, а від безлічі інших чинників – досвіду копірайтера, попадання в цільову аудиторію та правильно вибраного типу текстів. Про останній пункт
03 Жовтня 2019
0,0
0 41
алгоритм Королев

Пошук від Яндекса: кручу, верчу, заплутати хочу

Буквально кілька днів тому Яндекс запустив нову версію пошуку, назвавши її на честь радянського конструктора ракетно-космічної техніки. Мабуть, гугловскі птице-звіри не дають Платону Щукіну спати спокійно, і в російському куточку
02 Жовтня 2019
0,0
0 41
5 правил продающего описания товара для интернет-магазина

5 правил, як зробити описи товарів для інтернет-магазину більш ефективними

Перетворити випадкових відвідувачів інтернет-магазину на реальних покупців можна по-різному. Хтось використовує контекстну рекламу або проводить кампанію в соц. мережах, хтось підключає SEO й купує сотні посилань, а хтось робить ставку
01 Жовтня 2019
0,0
0 59
Как сделать статьи на сайте более эффективными

Як зробити, щоб статті на сайті були цікавими і приводили клієнтів?

В більшості випадків статті (який би сайт ми не взяли, і якого б копірайтера не посадили за роботу) не читають до кінця. Люди настільки зайняті своїми власними справами й проблемами,
29 Вересня 2019
0,0
0 43
текст на сторінку Про компанію

Як написати текст на сторінку «Про компанію»

Мало хто вміє писати текст про компанію, і в більшості випадків на цій сторінці розташовується банальна, безглузда та нецікава інформація, яка лише відштовхує потенційних клієнтів та погіршує імідж бренду. Це
27 Вересня 2019
5,0
0 127
Купить статью для сайта

Купити статтю – рішення №1 для просування сайту

Якісні статті на сайті – один з найважливіших аспектів, необхідних для успішного просування. Такі статті можна купувати, а можна й писати самостійно. Між тим створення реально працюючого текстового наповнення –
19 Вересня 2019
0,0
0 39
контент копирайтинг

Як текстовий контент впливає на просування сайту?

Про те, що актуальність контенту – це один з найбільш важливих чинників в просуванні, сеошники зрозуміли вже досить давно. Якщо точніше, то цей параметр став впливати на ранжування ще в
16 Вересня 2019
0,0
0 40
Дескриптор в копирайтинге

Дескриптор в копірайтингу – прості рецепти бізнес-текстів

Подача інформації важлива не менше, ніж сама інформація. Вона має бути повною, вичерпною та корисною. Багато копірайтерів обмежуються лише маркетинговими формулами, забуваючи, що текст – це не стільки реклама, скільки
29 Серпня 2019
0,0
0 162
Символика цвета в бизнес-рекламе

Символіка кольору в бізнес-рекламі

Чи знаєте ви, що у кожного кольору – своє значення та символіка? Ні? Тоді скоріше знімайте рожеві окуляри: ваш бізнес під загрозою банкрутства! Символізм кольору має давню історію. Ще за первісних
22 Серпня 2019
0,0
2 141