7 главных ошибок копирайтинга

7 головних помилок копірайтингу

Тексти – це головна сила сайту. Від того, ким і як вони написані, залежить і доля усього web-ресурсу – він буде невідомим чи підніметься до ТОПу пошукових систем. Чи вважаєте ви
11 Грудня 2017
0,0
1 405
NLP копирайтинг

NLP копірайтинг – текст, який змушує купувати

Вселити бажання – головне  завдання будь-якого комерційного тексту. Змусити купити, замовити, продемонструвати конкурентні переваги товару. Усе це зводиться до одного: показати, що «ми найкращі» і що «купувати в нас вигідніше
24 Листопада 2017
0,0
0 492
сео продвижение

Чи можна просувати сайт самостійно?

Лояльність пошукових систем – головна мрія будь-якого власника сайту. Але чи можна займатися просуванням самостійно, без залучення команди дорогих професійних сеошників? Немало новачків, що спробували зайнятися цим самостійно, розводять руками: начебто,
20 Листопада 2017
0,0
0 280
копирайтер фрилансер

Де замовляти тексти – в студії копірайтингу чи у фрілансера?

Питання про те, де замовляти тексти вигідніше всього – в студії копірайтингу чи у того, хто сидить де-небудь у себе вдома й попиває чай, лежачи на дивані з ноутбуком в
10 Листопада 2017
0,0
0 414
Креативный контент. Какими должны быть тексты для сайта

Креативний контент. Якими повинні бути тексти на сайті

Новинний розділ вашого нового сайту поки що без текстів? Є статті, але вони чомусь не цікаві читачам і не затримують їх довше двадцяти секунд? Швидше за все, справа в неякісному
07 Листопада 2017
0,0
0 557
Заголовок для статьи

Як скласти заголовок, який «зайде» і читачам, і пошуковим системам

Скласти цікавий заголовок, що запам’ятовується та мотивує – чи не найскладніша частина при написанні статті. Багато авторів спочатку пишуть текст, а лише потім на його основі придумують відповідний заголовок. З
01 Листопада 2017
5,0
1 752
копирайтинг Ямбус

Як знайти хорошого копірайтера?

Пошук тямущого копірайтера – завдання не таке вже й просте, оскільки написати навіть елементарний текст багатьом виявляється не під силу. До вибору копірайтера, який знається на своїй справі, треба підходити ґрунтовно,
21 Жовтня 2017
0,0
0 339
Інтернет-маркетинг для ефективного підприємця

Інтернет-маркетинг для ефективного підприємця

Інтернет-маркетинг можна назвати четвертою промисловою революцією. Перші три були ґрунтовані на силі пари, масового виробництва та комп’ютеризації. Четверта ж революція має у своїй основі інтернет-технології, що стали справжнім каталізатором для
06 Вересня 2017
0,0
0 406
Могучий и опасный SEO

Могутній і небезпечний SEO

Про необхідність пошукової оптимізації замислювалися багато власників сайтів. Між тим в кулуарах все частіше говорять про SEO як про щось непорядне і нечесне, асоціюючи його з чорними методами просування. Можливо, доля
31 Липня 2017
0,0
0 429
Фильтр минус 30

Як вивести сайт з-під фільтру «Мінус 30»

Санкції Google можуть бути різними, і одна з них – фільтр «Мінус 30», більш відомий як «Мінусинськ». Цей фільтр не викидає сайт з індексу пошукової системи, але знижує його позиції
28 Липня 2017
0,0
0 383
сео сказки

SEO казки, або Що реально робить сеошник

SEO – поняття велике, але багато хто зводить Search Engine Optimization до оптимізації мета-тегів і банальної закупівлі посилань. Це в корені неправильно, оскільки SEO охоплює і структуру сайту, і рівень
27 Липня 2017
0,0
0 396
Экономия или успех

Чому копірайтинг коштує так дорого?

Тексти бувають різними. Як і копірайтинг не завжди буває копірайтиингом, являючись по суті лише купою слів. Звичайно ж, у тому випадку, якщо його пише не копірайтер, а хтось абсолютно далекий
11 Липня 2017
0,0
0 392