Як би часто інтернет-маркетологи не проголошували смерть E-mail розсилки, звинувачуючи її в низькопробному спамі й 99 інших смертних гріхах, такий спосіб реклами, як і раніше, працює. Звичайно ж, за однієї умови – якщо тексти у листі написаний правильно.

Профессиональные тексты для E-mail рассылки

Вже досить тривалий час сортуванням листів поштових агентів (наприклад, Google.com) займається система штучних інтелектів. І незважаючи на те, що стратегії спамерів вдосконалюються з кожним днем, такі системи захисту теж не стоять на місці й адаптують свою фільтрувальну здатність, виключаючи із вхідних все, що не відповідає критеріям якості.

Принцип роботи Антиспаму досить простий: перш, ніж лист дійде до користувача, він ретельно перевіряється на предмет небажаного змісту, сміттєвих слів і посилань, адже головне завдання, що стоїть перед роботом – позбавити користувача від необхідності самому, вручну розчищати авгієві стайні своєї поштової скриньки від «неймовірних знижок», «унікальних пропозицій» і «легких заробітків в інтернеті».

Як зробити, щоб листи не потрапляли до спаму?

Будь-який поштовий робот (той же Google.com чи Mail.ru) спостерігає за тим, як користувачі реагують на одержані листи. Якщо після відкриття їх відразу видаляють або ставлять позначку «це спам», такий адресант незабаром отримає погану репутацію, і вся його розсилка буде блокуватися. Але біда криється не тільки в цьому…

Давайте розберемося, що відбувається, і що робить поштовий інтелект.

Аналіз репутації домену

Домен, з якого розсилався спам і на який здійснювалися скарги, отримує погану репутацією. Через це всі меседжі, що надсилаються з такого домену, автоматично відправляються в «Спам».

Тест на пастки

Якщо в базі передплатників зустрічаються адреси-пастки, то відправлення на них хоча б одного повідомлення тягне за собою блокування усієї вашої розсилки. Поштовий інтелект заздалегідь подбав про те, щоб мережа була наповнена такими адресами.

Зазвичай для «полювання» використовуються кинуті й неактивні адреси, користування якими не спостерігалося більше року. Вони розставлені на просторах інтернету для полювання на спамерів, які використовують програми для збору адрес. Коли ваш лист потрапляє в один такий ящик, то у робота виникає підозра, що ваша база зібрана незаконним шляхом, і тепер усі ваші листи будуть блокуватися.

Тест на аномалії

Найголовніша аномалія такого плану – це різка зміна кількості адресатів. Припустимо, вчора ваші рекламні листи розсилалися сотням людей, а сьогодні вже тисячам – це гучний сигнал звернути на вас увагу.

Якщо ви активно поповнюєте свою клієнтську базу, то робіть це поступово: не більше десяти відсотків від існуючого обсягу клієнтів на тиждень. Тобто, якщо у вас 300 адресатів, і є необхідність додати ще 200, то не поспішайте в наступній розсилці відправляти рекламних листів усім п’яти сотням. Розрахуйте цю кількість на місяць і відправляйте потроху.

Класифікація розсилки

Ряд тематик давно стоїть на озброєнні спамерів: заробіток у мережі, ігрові автомати онлайн, продаж бадів, кредити й інше, тому повідомлення на подібні теми ризикує відразу потрапити до спаму.

Індивідуальні захисні системи поштового сервісу

Способи оцінки репутацію адресантів поштовий робот зберігає в таємниці. Навіть при виконанні всіх вимог при відправці листа він все одно може виявитися заблокованим. Справа тут в недосконалості системи або в секретних вимогах – не відомо.

Щоб ваш лист з легкістю пройшов усі перевірки й був доставлений до одержувача, потрібно дотримуватися кількох простих принципів.

Тож, якою повинна бути E-mail розсилка?

  1. Зібрані вручну списки адрес. Не купуйте списки адрес! Клієнт повинен добровільно підтвердити Угоду на розсилку йому пошти. Навіть якщо ваш сайт переїхав, або ви вирішили перенести базу з одного джерела на інше – все одно потрібна згода передплатника на відправку йому емейлів.
  2. Не розсилайте тільки рекламу. Сьогодні прийшов лист про купівлю модної одежі, завтра про золоті каблучки, післязавтра про тури на Занзібар або кредити під заставу авто. В такій ситуації отримувачу рекламного листа дуже важно зрозуміти, чому він підписався на розсилку. Він просто позначить меседж як спам, зіпсувавши вам репутацію.
  3. Якісно написані тексти. Як показує статистика, 74,7 % користувачів припиняють читання, якщо побачать в тексті листа занадто багато помилок. І навіть якщо пропозиція вигідніша за інші, вам не зателефонують, оскільки неякісний копірайт автоматично звужує воронку продажу. Ось чому замовляти тексти потрібно у професійних копірайтерів.

Як налагодити контакт із поштовим роботом?

Тут все досить просто:

  • Забезпечте прозорість своєї розсилки
  • Додайте подвійне підтвердження підписки на розсилку
  • Виключіть відправку особам, які не читають пошту
  • Виберіть правильну частоту відправки
  • Зробіть доступною можливість відписатися від вас
  • Пишіть якісні тексти

Зробіть так, щоб умови підписки були максимально зрозумілі користувачам. Можна, звичайно, влаштувати безліч привабливих пропозицій, але «заковтнцв» їх, клієнти не обзаведуться довірою до вашого ресурсу. Подвійне підтвердження бажано зробити якомога раніше, адже це вказує на те, що передплатник дійсно бажає отримувати від вас повідомлення.  Якщо клієнт тривалий час не читає листи, значить треба припинити його турбувати або додати до списку тих, кого потім потрібно буде знову активувати. Краще відправляти e-mail нечасто, але завжди наповнювати їх цікавою для передплатника інформацією.

Не потрібно боятися втратити клієнта, адже якщо його інтерес до вас змінився – він все одно знайде спосіб від вас позбутися й у разі спаму відпишеться й почне згадувати вас «незлим тихим словом».

Потрібні професійні тексти для результативної E-mail розсилки? Костоламні листи з неможливістю відмовитися від покупки? Напишіть нам на електронну пошту або зателефонуйте по вказаним нижче телефонам!

заказать копирайтинг баннер

Опинитися в «чорному списку» набагато простіше, ніж потім звідти вибратися. А тому – давайте співпрацювати!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3