Щоб продажі зростали, а клієнти не відвалювалися, існує один дуже цікавий і по-справжньому дієвий інструмент – email-розсилка.

Вона допомагає тримати величезну базу клієнтів у курсі новинок асортименту, вигідних пропозицій та акцій, подарунків, змін цін та інших новин.

Email-розсилка – це чудовий інструмент для комунікації з цільовою аудиторією, реклами, просування товарів і послуг. Вона використовується для отримання зворотного зв’язку.

Серед головних переваг емейл-розсилки – простота використання, персоналізація, можливість кластеризації бази та невисока вартість. Не менш важливий плюс – великий обсяг текстового повідомлення, можливість додавати посилання, ілюстрації, інфографіку та інші графічні елементи.

Завдяки великій кількості різноманітних сервісів email-розсилок можна підібрати той, який потрібен і вирішує поставлені завдання.

Який сервіс емейл-розсилки обрати

Для кожного бізнесу вибір сервісу емейл-розсилки – індивідуальний, оскільки в одному випадку підійде сервіс із використанням API, а в іншому – необхідна інтеграція з CRM, e-комерцією, месенджерами та аналітикою. Або, наприклад, має бути автоматизація маркетингу з готовими інтеграціями. Словом, усе залежить від потрібного функціоналу.

І ще одне, не менш важливе. Варто серйозно ставитися до чистоти бази адрес і отримання дозволу на відправлення. Багато сервісів поштової розсилки як бонус пропонують готові бази адрес – утім, їхня якість сумнівна.

Важливі інструменти – шаблони зі звітами про доставку, прогріви, аналітика, менеджмент відписок, валідація, тест фільтрів спаму та ін.

Можливості сервісів багато в чому схожі, і виділити найкращі досить складно, оскільки потреби компаній відрізняються, і комбінацій для розсилок існує безліч.

Тому розглянемо основні групи: транзакційні та маркетингові.

Транзакційні (транспортні) розсилки

Підходять для автоматизації тригерних масових розсилок за сформованою базою: реєстрація, купівля, доставка тощо.

Подібні сервіси “вміють” моментально розсилати великий обсяг листів, забезпечувати прогрів і самостійно валідувати базу для захисту від спаму.

Маркетингові сервіси

Їхня фішка – у можливості користування без втручання розробника. Крім самої розсилки, тут можна сегментувати базу, налаштовувати ланцюжки повідомлень, планувати рекламні розсилки.

Лучшие сервисы для массовых email-рассылок

Приклади популярних сервісів для емейл-розсилок

Пропонуємо огляд найбільш функціональних сервісів для емейл-розсилки. Для початку – транзакційні.

UniOne

Сервіс від Unisender. Дозволяє за годину надіслати до 5 млн листів, не потрапляючи в спам. Можна переглянути статистику доставок і прочитувань.

Leadersend

Дочірній сервіс від Mailigen. Доступний англійською, розсилка відбувається за кілька секунд. У листах можна використовувати брендовані елементи і рекламу. Є статистика з відкриттів, кліків і відписок, готові html-шаблони і підтримка на сайті 24/7.

Mandrill

Є частиною MailChimp. Серед головних можливостей – прогрів, швидкісне надсилання листів по світу. Ви можете використовувати кілька доменів, проводити спліт-тестування, налаштувати аналітику в поєднанні з системою Google, відстежувати скарги, прописати теги. Сервіс платний і англійською, є техпідтримка по e-mail.

Серед маркетингових-сервісів емейл-розсилки можна виділити такі.

Unisender

Безкоштовна версія дає змогу налаштувати розсилки до 1,5 тис. листів на сотню адрес, автоматично і вручну.

Платний UniSender дає більше можливостей за обсягом, дає змогу налаштувати розсилку SMS і RSS. Для цього можна скористатися шаблонами або своїм дизайном. Є онбординг, ланцюжок від маркетолога і віртуальний помічник Goodboy. Шаблони сортуються за темою (новини, блог, туризм тощо), а універсальні підійдуть для e-commerce.

GetResponse

Має зручний інтерфейс для складання листів і пропонує понад 500 шаблонів. Інтегрується з соцмережами, є аналітика, автовідповідач і десятки сценаріїв ланцюжків.
У лист можна вбудувати опитування і запланувати відправлення в “ідеальний час”, коли відкриваність листів найвища. GetResponse – платний, але можна спробувати free-версію на місяць.

Mailigen

Сервіс – платний, з можливістю пробного періоду на місяць. Дозволяє розсилати SMS і email, створювати опитування, є багато сучасних шаблонів. У “Швидкому старті” можна скористатися консультацією з налаштувань.

Sendsay

У безкоштовній версії доступна розсилка до 1 000 листів на 200 адрес. Можна підключити Web Push і SMS. Доставлення становить 99,9%. У підтримку легко звернутися за допомогою форми на сайті, скайпом або телефоном.

Є автовибір каналу. У разі, коли клієнти не відкривають листи по email, система направить їх іншим шляхом, щоб уберегти від спаму. Також сервіс пропонує автоматичні ланцюжки, шаблони і AMP-редактор з можливістю зробити покупку прямо з email.

Mailchimp

Сервіс англомовний, але максимально зрозумілий навіть для новачків. Швидкий, функціональний, має велику колекцію шаблонів і вміє моніторити результативність розсилок.

З безкоштовною версією зручно працювати з базою до 2000 контактів і періодичними поштовими розсилками. Вам будуть доступні аналітика та основні шаблони. Також цей тариф дає змогу створити пости, ліди та форми підписок.

BenchMark

Пропонує сучасний фоторедактор і шаблони. На безкоштовному тарифі можна обійти спам, проводити опитування і розіслати до 14 тис. листів для 2 000 адрес. Можна використовувати додаток і заходити за допомогою PayPal, Facebook, Google і отримувати звіти з аналітики.

Платна версія на кількість передплатників дає змогу надсилати листи на 50 тис. адрес у необмеженій кількості; тариф на кількість листів – 15 млн шт. за 30 днів. Є автоматизовані сценарії, ланцюжки привітання і робота з кошиком.

Як обрати сервіс емейл-розсилок

Найкраще – знайти гнучку систему для інтеграції з різними каналами взаємодії. Також підбирати сервіс для розсилки листів потрібно під свою сферу і напрямок роботи.

Визначте завдання: тригерні емейл-розсилки, з’єднайте сервіс із CRM тощо. Виділіть майбутні цілі для розвитку своєї компанії: автоматизація, cross-communication тощо. Не забудьте про аналітику і щоразу аналізуйте результати розсилок, відстежуйте метрики.

Обирайте гнучкі варіанти з можливостями інтеграцій. Оцінюйте налаштування необхідних сценаріїв розсилок і подумайте про способи повернення/утримання клієнтів, їхньої сегментації за покупками, зверненнями, надсиланням листів у чат, отриманням відгуків тощо.

Звісно, платні сервіси надають ширші можливості для емейл-розсилок, тому скористайтеся безкоштовними версіями перевірених сервісів, щоб протестувати їх у роботі та випробувати преміальні інструменти. Це допоможе вибрати надійний і справді функціональний сервіс для масових поштових розсилок, зручної комунікації з клієнтами та розвитку компанії.

© Студія копірайтингу Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3