Завдяки поширенню та зручності Viber став затребуваним каналом інтернет-маркетингу для бізнесу. Він допомагає спілкуватися з клієнтами з усього світу, будувати діалог та підвищувати довіру до бренду.

З огляду на легкість комунікації масова Viber-розсилка стала ефективним і простим способом підтримувати діалог з активною аудиторією, використовується для залучення потенційних покупців і повернення колишніх клієнтів.

Для чого потрібні розсилки

Масові вайбер-розсилки часто використовуються представниками інтернет-магазинів, банків, платіжних установ, освітніх платформ, туристичних агенцій та сервісів доставки товарів. Месенджер допомагає клієнтам стати ближчими до бренду, дозволяє компанії підвищити показники відвідуваності сайту та збільшувати продажі.

Грамотне використання вайбера разом з іншими каналами допоможе налагодити спілкування з кожною групою цільової аудиторії. Через месенджер користувачам зручно відслідковувати статус замовлення, отримувати сповіщення про акції, сплачувати покупки. Крім цього, можна сегментувати клієнтську базу за географією чи інтересами.

У Viber можна безкоштовно розсилати повідомлення через чат (до 250 контактів), по списку (до 50) та через спільноту (необмежена кількість контактів). Цього з головою вистачить для базових потреб стартапів та невеликих компаній.

Між тим можна замовити розсилку у вайбері і для більш масових персоналізованих розсилок.

Масові розсилки через Viber

Головні переваги масових розсилок у Viber в 2024 році

Використання вайбера для розсилок дає багато цікавих фішок.

Можливість сказати більше

Ви можете надсилати текст до 1000 знаків (в SMS – лише 70).

Мультиканальність

Повідомлення дублюється SMS номерам, на які неможливо доставити повідомлення у Viber через вказаний час.

Ефективність діалогу і персоналізація

Можливість звертатися до кожного на ім’я, додати картинки, смайли, посилання, активні кнопки та багато іншого.

Зв’язок з будь-якого куточка планети

Гнучкі тарифи за повідомлення дозволять сповіщати клієнта про вигідні пропозиції та новини компанії, де в він не був.

Відстежування статистики

Можна отримувати дані про кількість людей, які прочитали повідомлення і виконали цільову дію (перейшли на сайт, здійснили покупку і т. д.) й аналізувати їх.

Верифікація аккаунта

Можна додати альфа-ім’я, логотип або активну кнопку, а також зробити канал офіційним, що захистить повідомлення та акаунт від блокування.


Важливо! Обираючи Viber для продажів, пам’ятайте, що цей месенджер часто використовують для розсилки спаму. Для захисту офіційних розсилок потрібна достовірна база контактів. Вона має складатися з номерів клієнтів, що реально погодилися на розсилку.

Також варто обрати ліцензований сервіс, що є дистриб’ютором Вайбер – цьому разі можна отримати додаткові плюси для своєї рекламної кампанії:

  • авторизація і лояльність Viber до компанії (канал отримає альфа-ім’я та зелену галочку біля логотипу);
  • гарантована доставка: ви сплачуєте лише за ті повідомлення, що були доставлені;
  • швидкісна передача повідомлень у великих обсягах;
  • мінімум витрат часу: для початку роботи потрібне лише створення облікового запису і задання умов розсилки.

Щоб вайбер-розсилки приносили максимальну користь, застосовуйте UTM мітки, створіть цікавий текст, органічно додавайте емоджі і картинки та не забувайте про вигідні пропозиції.

Накінець, враховуйте комфорт і уподобання своїх клієнтів. Вибирайте оптимальну періодичність розсилок та актуалізуйте інформацію для аудиторії. Головні тенденції розсилок в 2024 році – це інформативність та користь, а не спам. І якщо це будуть реально корисні повідомлення, ефективність розсилки вас здивує!

© Студія копірайтингу Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3