Що входить в послуги копірайтингу опису товарів
Кожен товар повинен мати якісний опис та перелік технічних характеристик. Важливо, щоб обидва ціх інформаційних блоки були правильно структурованими й пов’язаними один з одним – завдяки цьому покупець зможе легко сприйняти інформацію та пробачити всі переваги товару. Одночасно з цим текст повинен бути максимально коротким та не містити зайвих елементів.
У своїй роботі ми прагнемо, щоб описи товарів працювали на результат, а не просто заповнювали місце на сайті. Тому ми ретельно аналізуємо нішу, сам товар, визначаємо потенційних покупців, правильну подачу, обсяг і форму опису товарної позиції.
Замовивши послуги копірайтингу опису товарів в студії Ямбус, ви можете розраховувати на комплексний підхід. Ми створюємо оригінальні описи для товарів із високим рівнем унікальності, завдяки чому пошукові системи краще ранжирують текст, і з’являється більше шансів потрапити в Топ-3.
Ми дотримуємося єдиного стилю, що позитивно позначається на іміджі бренду. Пишемо реально корисні тексти, а не ллємо воду, тому ви платите за професійний копірайтинг опису товарів, а не просто за слова.
Ми пишемо швидко та якісно, завдяки чому ви зможете так само швидко запустити свій інтернет-магазин і почати продавати. А ще ми працюємо “під ключ” – пишемо тексти та публікуємо їх в картки товарів з дотриманням усіх вимог оформлення.
Правильно підібрана цільова аудиторія
Насамперед потрібно визначити цільову аудиторію. Хто купуватиме цей товар, які проблеми він вирішує, які переваги надає? Відповіді на ці запитання допоможуть написати більш точний і привабливий опис товару без води і спаму.
Використання мови покупця
Під час написання опису товару необхідно використовувати мову та стилістику, яка зрозуміла цільовій аудиторії. В одному випадку слід уникати технічних термінів і складних конструкцій, які можуть заплутати покупця – в інших давати саме технічну інформацію. Правильно підібраний формат текстів – це вже половина справи!
Презентація переваг
Покупець завжди шукає вигоду, тому в описі товарів необхідно вказувати всі переваги та особливості. Наприклад, якщо необхідно підготувати описи одягу, варто вказати, що він захищає від холоду та дощу, має багато кишень для зберігання речей тощо, а не просто червоного кольору, а тому модний.