
Що таке посилальне просування




Купівля посилань дозволяє швидко просунутися по пошукових запитах – це один з найбільш ефективних методів залучення цільового трафіку.
Головна перевага посилального просування полягає в тому, що воно має кумулятивний ефект і на відміну від контекстної реклами не перестане працювати навіть якщо ви вирішите на якийсь час взяти паузу. Якщо закупівля посилань супроводжується якісною SEO оптимізацією, її ефективність зростає в рази. Часто результат посилального просування помітний вже через місяць роботи.
Просування сайту посиланнями!
Без якісного зовнішнього просування не здатний обійтися жоден комерційний проект! Купити посилання буде особливо необхідна, коли майданчик довгий час не приносить доходу, немає зростання трафіку, довго не індексуються сторінки або ж якщо вони взагалі відсутні в органічній видачі Google.
Розкручування сайту за допомогою посилань – це найбільш раціональний варіант отримання цільових відвідувачів!
Замовити просування сайту посиланнями
Багато хто вважає, що розкручування сайту – це купівля якомога більшого числа посилань, і зробити це можна за 5 хвилин. Це не зовсім так. Нарощування природної посилальної маси – це кінцевий підсумок усієї роботи, якому передує ряд інших дій.
Вирішив купити посилання і почати просування і розкручування сайту, ви отримуєте комплексний підхід до завдання:
- Аналіз посилального профілю сайту
- Аналіз пошукової видачі і визначення основних конкурентів
- Аналіз посилального профілю конкурентів
- Складання стратегії для зовнішнього просування
- Пошук релевантних майданчиків, аналіз донорів
- Закупівля посилань на сайтах-донорах
- Щомісячний моніторинг і корекція посилального профілю
Комплексний підхід до розкручування сайту посиланнями дає помітний результат, і саме просування відбувається набагато швидше. Сайт нарощує вагу, піднімається в органічній видачі, покращується ранжирування по пошукових запитах – і в результаті відбувається зростання відвідуваності і конверсій.
Які посилання треба купувати
Не усі посилання корисні для сайту, і навіть більше того – деякі здатні зашкодити. А тому посилальне просування в Києві має бути правильним і відбуватися з урахуванням актуальних вимог пошукових систем.
Так, якщо раніше, ще 5–7 років тому, можна було купити сотню посилань і отримати значний приріст трафіку, то тепер кількісний параметр для Google вже не такий важливий, як якість. Тобто беклінки тепер ранжируються по трасту: чим якісніше донор, тим більшу важливість має посилання з нього. І часто сайт, що має всього 10 крутих гіперпосилань, буде у видачі по Україні вище, ніж сайт з сотнею посилань – усього лише тому, що якість сайтів-донорів у нього вища, вони більше тематичні й релевантні, мають кращі позиції.
Існує декілька класифікацій посилань: анкорні і безанкорні, nofollow і dofollow, тимчасові і вічні.
Анкорні – тут посилання стоїть на ключовому слові, а сам URL невидимий для користувача. Перехід робиться при кліці по ключовому слову – зазвичай воно має візуальне виділення (найчастіше підкреслене синьою лінією). В якості анкора виступає ключове слово або фраза з семантичного ядра.
Наприклад:
- «Тут ви можете замовити SEO просування сайту медичної тематики».
І хоча такі анкори дуже точно описують вміст сторінки, даючи користувачеві розуміння, куди конкретно він потрапить, проте пошукові системи вважають їх неприродними, комерційними, а тому їх повинно бути не більший 30% від усієї посилальної маси.
Безанкорні – не містять ключів і подаються простим URL. Вважається, що саме так користувачі діляться посиланнями.
Наприклад:
- «На сайті com ви можете замовити SEO просування сайту медичної тематики».
Часто поряд з такими посиланнями стоять фрази ніби «читайте тут», «більше інформації», «дізнатися більше тут». Це найбільш природний вид беклінків для просування вічними посиланнями, і в посилальному профілі сайту їх повинно бути близько 70%.
Nofollow – атрибут тега, що вказує пошуковій системі, що переходити по цьому лінку не треба. В результаті PageRank донора не змінюється, і посилальна вага ресурсу, що отримав таке посилання, залишається незмінною.
Dofollow – лінки, що підвищують посилальну вагу майданчика, на який вони ведуть. Саме такі посилання й треба купувати.
Існує безліч параметрів, по яких повинен будуватися посилальний профіль і відбиратися донори для купівлі. Можна купити посилання на біржах і в каталогах, публікувати тематичні пости із зворотними лінками в соцмережах і на форумах, замовляти копірайтерам рекламні статті для зовнішнього просування, додавати природні посилання з Q/A-сервісів – усі ці варіанти будуть правильними, якщо діяти обдумано, аналізувати майданчик перед купівлею посилання, перевіряти контент спам, а домен – на траст і відсутність фільтрів від пошукових систем.
Скільки посилань треба купувати
Посилальний профіль дуже важливий для Google, але важливий саме в якісному сенсі. Ця пошукова система ставить «вагу» сайту в число головних чинників ранжирування, а добувається він не числом отриманих беклінків, а якістю донорів.
Тобто якщо ви вирішите купити десяток дешевих посилань з сайту з краденим контентом і неясною тематикою, де вже знаходиться десяток інших лінків, це практично нічого не дасть. Тоді як одне дороге посилання з трастового домена, що користується високою популярністю у користувачів, де відсоток вихідних лінків набагато зворотних, забезпечить відмінний результат.
У посилальному просуванні головне орієнтуватися на своїх конкурентів і намагатися не відставати від них в нарощуванні посилальної маси. Аналізувати їх донорів і купувати відповідну кількість беклінків.
Для чого треба купувати посилання для просування сайту
У основі пошукового алгоритму лежать два прості принципи – релевантність контенту і посилальна цитованість. Чим якісніше контент на вашому ресурсі (копірайтинг, ілюстрації, інфографіка) і чим більше інших сайтів посилається на вас, тим ціннішим він виглядає в очах пошукових систем.
Ось і весь секрет. А тому залишилося лише потурбуватися про цікаві та релевантні тексти, а потім купити посилання з трастових сайтів для підвищення видимості по запитах!
Замовити просування сайту посиланнями
Скільки коштують посилання
Вартість посилального просування може бути самою різною. Багато в чому ціна посилань в Україні залежить від якості донора: чим вище траст сайту, тим більша ціна на посилання з нього. Іноді це може бути всього сто гривень, іноді – тисячі. Купити таке посилання – означає гарантувати своєму ресурсу швидкий підйом!
В цьому й полягає робота сеошника: шукати якісні сайти-донори, домовлятися з їх власниками і економно витрачати бюджет, купуючи хороші посилання, намагаючись, щоб сайт покращував свій посилальний профіль і наздоганяв конкурентів. Якщо все зроблено правильно, видимість ресурсу в пошукових системах підвищується, покращується його ранжирування у видачі, росте цільова аудиторія й продажі, а бренд стає більше впізнанним.
Замовивши розкрутку сайту, ви підвищуєте позиції в результатах видачі пошукових систем й піднімете конверсію. Причому усе це – без божевільних витрат, як в контекстній рекламі. А найголовніше – досягнутий результат залишиться з вами, навіть якщо на якийсь час перестати купувати посилання!
Якісний підхід – передусім!
© Студія копірайтингу «Ямбус»