Аудит контенту

Контент повинен працювати. Його ефективність полягає в багатьох чинниках, і від того, чи дотримуються ці вимоги, й залежить працездатність тексту. Правильні тексти приносять цільових відвідувачів, перетворюють їх на клієнтів і формують позитивний образ бренду. Але іноді написані залітним копірайтером статті призводять до зворотного ефекту.

Хочете взнати, чи все добре з вашими текстами? Раптом ви потрапили на нефахового копірайтера або ледачого фрілансера, що видає крадені на інших сайтах тексти за свої. Сумніваєтеся, що ваші тексти добре сприймаються пошуковими системами? Підозрюєте переспам або, навпаки, критичну нестачу ефективних ключів? Замовте аудит контенту в студії копірайтингу “Ямбус” і дізнайтеся відповідь на усі ці питання.

Що покаже аудит контенту

Аналіз текстів на сайті здатен виявити усі негативні чинники, що перешкоджають зростанню конверсії й просуванню сайту як такого. Релевантність пошуковим запитам, інформативність, доступність сприйняття інформації, правильна візуалізація тексту, врешті-решт – усе це з’ясується під час аудиту контенту.

  • Загальна якість текстів. Аналіз текстів на друкарські помилки, граматичні, орфографічні, пунктуаційні й стилістичні помилки. За статистикою, 27,4 % користувачів йдуть з сайту, виявивши п’яту помилку в тексті.
  • Легкість сприйняття інформації. Чітка структура, використання заголовків, нумерованих і маркірованих списків, розбиття тексту на компактні абзаци й хороша динаміка оповідання – усе це грає велику роль.
  • Повнота інформації. Текст має бути не лише красивим, але й давати читачеві усю необхідну інформацію. Так, якщо в картці товару будуть занадто мало фактів про його реальну користь або функціонал, покупців буде мало.
  • SEO оптимізація. Алгоритми пошукових систем постійно міняються, і нерідко вдалий колись текст після чергового апдейту може призвести до санкцій – надто багато комерційних ключів. У іншому випадку їх, навпаки, може бути занадто мало, щоб текст приносив хоч якийсь ефект.

Загалом, аудит контенту – це проста й недорога можливість дізнатися, чого бракує вашим текстам, наскільки ефективно вони справляються зі своїм завданням, чи підвищують вони релевантність сайту й чи здатні підвищити конверсію продажів. У тому числі вирішує питання, що з цими текстами робити далі – редагувати або переписувати з нуля.

Маркетинговий потенціал тексту

Я повторюся, але скажу ще раз: тексти повинні працювати. Це не просто пару десятків рядків і пропозиція купити, тому що “у нас вигідно”. Текст – це ефективний інструмент продажів, який працює з логікою та емоціями. Якісний копірайт взаємодіє з цільовою аудиторією на усіх рівнях, у тому числі підсвідомих (не даремно інтернет-маркетологи все частіше починають говорити про LSI копірайтинг і текстові техніки NLP). Перейнялися ідеєю? Отож бо!

Замовляйте аудит текстів на своєму сайті й з’ясуйте їх якість!