Аудит контенту
Аудит контенту
Пошук і виправлення помилок, покращення читабельності тексту
Роботи з приведення текстового контенту до ладу для підвищення його ефективності – виправлення граматичних, пунктуаційних і стилістичних помилок.
Що таке аудит контенту
Це пошук і виправлення усіх допущених в тексті помилок. Аналіз розміщених на сайті текстів здатний виявити усі негативні чинники, що перешкоджають продажам, зростанню конверсії та просуванню ресурсу в органічному пошуку. Інформативність, доступність сприйняття інформації, правильна візуалізація тексту, естетична складова, релевантність пошуковим запитам і загальна якість тексту – усе це стане зрозумілим під час аудиту контенту.

Перевірка унікальності
Перевірка унікальності
Аналіз текстів на плагіат і “копіпаст” з інших сайтів.

Відсутність помилок
Відсутність помилок
Аналіз тексту на граматичні, орфографічні, пунктуаційні та стилістичні помилки.

Повнота інформації
Повнота інформації
Перевірка на наявність корисної інформації, яка допомагає прийняти рішення.

Якість оптимізація
Якість оптимізація
Виявлення помилок оптимізації тексту ключами для кращого ранжирування по запитах.

Професійний аудит контенту – це найпростіша й одночасно з цим недорога можливість дізнатися, чого бракує вашим текстам, наскільки ефективно вони справляються зі своїм завданням, чи можуть вони формувати ліди й продавати. Перевірка якості текстів допомагає визначити, що робити далі – редагувати чи переписувати з нуля.

Що покаже аудит контенту

Загальна якість текстів
Аналіз на друкарські помилки, граматичні, орфографічні, пунктуаційні та стилістичні. За статистикою, 27,4% користувачів йдуть з сайту, виявивши на одній сторінці більше трьох помилок.

Легкість сприйняття інформації
Чітка структура, використання заголовків, нумерованих і маркірованих списків, розбиття тексту на абзаци й хороша динаміка оповідання – усе це відіграє величезну роль.

Повнота інформації
Текст має бути не лише красивим, але й давати читачеві усю необхідну інформацію. Так, якщо в картці товару будуть занадто мало фактів про його реальну користь або функціонал, відсоток покупців зменшиться.

SEO оптимізація
Алгоритми пошукових систем постійно змінюються, й нерідко вдалий колись текст після чергового апдейту може призвести до санкцій – занадто багато комерційних ключів. В іншому випадку їх, навпаки, може бути занадто мало, щоб текст приносив хоча б якийсь ефект.

Тексти на сайті повинні працювати, а не просто бути. Їх ефективність полягає не лише у формуванні бажання купити товар або замовити послугу, але і в самому впливі на пошукові системи. Правильний текст має потрібні ключі (але не переспамлений), орієнтований на правильну цільову аудиторію (а не на усіх відразу), вміщує тільки корисну інформацію (а не тонну непотрібних даних), вирішує біль читача (а не в лоб рекламує компанію).

Якщо хоча б один з цих пунктів не дотриманий, ефективність тексту падає вдвічі.

Безумовно, на комерційному сайті тексти повинні формувати позитивний образ бренду, проте самовихваляння ніколи не працювало і не працюватиме надалі. Головне – це реальна користь та інформація, яку отримує користувач. Саме від цього й залежить, чи стане він покупцем або ні.

Замовити аудит контенту
Цікаві тексти з високою конверсією
Замовити

Маркетинговий потенціал тексту

Хочете дізнатися, чи все добре з вашими текстами? Раптом ви потрапили на нефахового копірайтера, що підсовує крадений контент. Чи підозрюєте, що опубліковані статті не працюють в повну силу через неправильно підібрані ключі. З1явився переспам або, навпаки, ключів критично мало?

Замовте професійний аудит контенту в студії копірайтингу “Ямбус” в Києві – і дізнайтеся відповіді на усі ці питання!

Інших варіантів немає: тексти повинні працювати. Це не просто пара рядків про крутизну бренду поруч з кнопкою Купити. І не заїжджений штамп «тому, що у нас вигідно». Текст – це ефективний інструмент продажів, який працює з логікою та емоціями.

Якісний копірайтинг взаємодіє з цільовою аудиторією на усіх рівнях, у тому числі підсвідомому. Відповідає усім вимогам пошукових систем, і не даремно інтернет-маркетологи все частіше починають говорити про LSI копірайтинг і текстову техніку NLP. Контент – це помічник продажів і, як і ТОП менеджер, він має бути професійним!

Замовити аудит контенту – означає знайти вирішення проблеми! Це можливість отримати потужний імпульс до розвитку бізнесу!

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте

Поширені запитання

1
Що дасть аудит контенту?
Професійний аудит тексту - це сукупність заходів, спрямованих на виявлення помилок й їх виправлення для поліпшення привабливості для пошукових систем і користувачів. Робота включає перевірку унікальності тексту, аналіз його маркетингової складової, пошук орфографічних, синтаксичних і стилістичних помилок, юзабіліті-аналіз тексту й перевірку його загальної якості.