Аудит контенту

Тексти на сайті повинні працювати, а не просто бути. Їх ефективність полягає не лише у формуванні бажання купити товар або замовити послугу, але і в самому впливі на пошукові системи. Правильний текст має потрібні ключі (але не переспамлений), орієнтований на правильну цільову аудиторію (а не на усіх відразу), вміщує тільки корисну інформацію (а не тонну непотрібних даних), вирішує біль читача (а не в лоб рекламує компанію).

Якщо хоча б один із цих пунктів не дотриманий, ефективність тексту падає вдвічі.

Безумовно, на комерційному сайті тексти повинні формувати позитивний образ бренду, проте самовихваляння ніколи не працювало і не працюватиме надалі. Головне – це реальна користь і інформація, яку отримує користувач. Саме від цього й залежить, чи стане він покупцем, чи ні.

Маркетинговий потенціал тексту

Замовити аудит контенту на сайті

Хочете дізнатися, чи все добре з вашими текстами? Раптом ви потрапили на нефахового копірайтера, що підсовує крадений контент. Підозрюєте, що опубліковані статті не працюють в повну силу або що правильно підібрали ключі? Стався переспам або, навпаки, критична нестача запитів?

Замовте професійний аудит контенту в студії копірайтингу «Ямбус» в Києві – і відразу дізнаєтеся відповідь на усі ці питання!

Що покаже аудит контенту

Аналіз текстів на сайті здатний виявити усі негативні чинники, що перешкоджають зростанню конверсії й просуванню сайту в органічному пошуку по Україні. Релевантність пошуковим запитам, інформативність, доступність сприйняття інформації, правильна візуалізація тексту, естетична складова врешті-решт – усе це стане ясно в ході аудиту контенту.

  • Загальна якість текстів. Аналіз на помилки, граматичні, орфографічні, пунктуаційні та стилістичні помилки. За статистикою, 27,4 % користувачів йдуть з сайту, виявивши п’яту помилку в тексті.
  • Легкість сприйняття інформації. Чітка структура, використання заголовків, нумерованих і маркірованих списків, розбиття тексту на невеликі абзаци й хороша динаміка оповідання – усе це грає велику роль.
  • Повнота інформації. Текст має бути не лише красивим, але й давати читачеві усю необхідну інформацію. Так, якщо в картці товару буде занадто мало фактів про його реальну користь або функціонал, відсоток покупців зменшиться.
  • SEO оптимізація. Алгоритми пошукових систем постійно змінюється, й нерідко вдалий колись текст після чергового апдейта може призвести до санкцій – надто багато комерційних ключів. В іншому випадку їх, навпаки, може бути занадто мало, щоб текст приносив хоча б якийсь ефект.

Професійний аудит контенту в Києві – це найпростіша й найдешевша можливість дізнатися, чого бракує вашим текстам, наскільки ефективно вони справляються зі своїм завданням, чи підвищують релевантність сайту й чи здатні приводити лідів. Перевірка якості текстів відповідає на питання, що робити далі – редагувати або переписувати з нуля.

Замовити аудит контенту – означає знайти вирішення проблеми!

Інших варіантів немає: тексти повинні працювати. Це не просто пара рядків про крутизну бренду над кнопкою Купити. І не заїжджений штамп «тому, що у нас вигідно». Текст – це ефективний інструмент продажів, який працює з логікою та емоціями.

Якісний копірайтинг взаємодіє з цільовою аудиторією на усіх рівнях, в тому числі підсвідомому. Відповідає усім вимогам пошукових систем, і не даремно інтернет-маркетологи в Україні все частіше починають говорити про LSI копірайтинг і текстові техніки NLP. Контент – це помічник продажів і, як і ТОП менеджер, він має бути професійним!

Замовте аудит текстів на своєму сайті – і отримаєте потужний імпульс до розвитку бізнесу!

Замовити аудит контенту
На вигідних умовах