




Професійний аудит контенту – це найпростіша й одночасно з цим недорога можливість дізнатися, чого бракує вашим текстам, наскільки ефективно вони справляються зі своїм завданням, чи можуть вони формувати ліди й продавати. Перевірка якості текстів допомагає визначити, що робити далі – редагувати чи переписувати з нуля.
Що покаже аудит контенту
Тексти на сайті повинні працювати, а не просто бути. Їх ефективність полягає не лише у формуванні бажання купити товар або замовити послугу, але і в самому впливі на пошукові системи. Правильний текст має потрібні ключі (але не переспамлений), орієнтований на правильну цільову аудиторію (а не на усіх відразу), вміщує тільки корисну інформацію (а не тонну непотрібних даних), вирішує біль читача (а не в лоб рекламує компанію).
Якщо хоча б один з цих пунктів не дотриманий, ефективність тексту падає вдвічі.
Безумовно, на комерційному сайті тексти повинні формувати позитивний образ бренду, проте самовихваляння ніколи не працювало і не працюватиме надалі. Головне – це реальна користь та інформація, яку отримує користувач. Саме від цього й залежить, чи стане він покупцем або ні.
Маркетинговий потенціал тексту
Хочете дізнатися, чи все добре з вашими текстами? Раптом ви потрапили на нефахового копірайтера, що підсовує крадений контент. Чи підозрюєте, що опубліковані статті не працюють в повну силу через неправильно підібрані ключі. З1явився переспам або, навпаки, ключів критично мало?
Замовте професійний аудит контенту в студії копірайтингу “Ямбус” в Києві – і дізнайтеся відповіді на усі ці питання!
Інших варіантів немає: тексти повинні працювати. Це не просто пара рядків про крутизну бренду поруч з кнопкою Купити. І не заїжджений штамп «тому, що у нас вигідно». Текст – це ефективний інструмент продажів, який працює з логікою та емоціями.
Якісний копірайтинг взаємодіє з цільовою аудиторією на усіх рівнях, у тому числі підсвідомому. Відповідає усім вимогам пошукових систем, і не даремно інтернет-маркетологи все частіше починають говорити про LSI копірайтинг і текстову техніку NLP. Контент – це помічник продажів і, як і ТОП менеджер, він має бути професійним!
Замовити аудит контенту – означає знайти вирішення проблеми! Це можливість отримати потужний імпульс до розвитку бізнесу!