Складання СЯ
Складання СЯ
Збір ключів для просування сайту в органіці
Просування завжди повинне розпочинатися зі збору семантичного ядра. І чим повніше воно буде, тим швидше й ефективніше буде просування.
Що таке семантичне ядро

Формування тематики сайту
Формування тематики сайту
Впровадження ключів робить сайт більше релевантним, завдяки чому він піднімається у видачі.

Покращення видимості сайту
Покращення видимості сайту
Впровадження ключових слів і фраз значно поліпшить видимість сайту по пошукових запитах.

Розширення семантики
Розширення семантики
Чим більше ключів, тим по більшому числу запитів ранжируватиметься ресурс.

Підвищення конверсій
Підвищення конверсій
Збільшення трафіку на сайт позитивно позначається на продажах.

Для чого складати семантичне ядро? Все дуже просто: це треба для підвищення видимості сторінок сайту в органічному пошуку. Збір ключів і їх подальше розміщення в тексті призводить до того, що пошукові роботи починають краще ранжирувати сайт по запитах користувачів.

Як відбувається збір семантичного ядра

Визначення посадочних сторінок
Складання списку розділів сайту, здатних генерувати органічний трафік.

Аналіз статистики пошукової видачі
Визначення частотності запитів – високочастотні (ВЧ), середньочастотні (СЧ) і низькочастотні (НЧ).

Визначення конкурентності запитів
Визначається по числу конкурентів, які просуваються по такому самому запиту.

Кластеризація семантичного ядра
Рознесення ключових слів і фраз по сторінках і розділах сайту.

Розробка семантичного ядра сайту – завдання досить складне й вимагає серйозних знань в SEO, інтернет-маркетингу і психології, а сам процес збору СЯ довгий. І чим більше послуг або чим більшу кількість товарів пропонує інтернет-магазин, тим складніше буде збір семантики.

Складання семантичного ядра сайту потрібне для прискорення його просування в пошукових системах. Оптимізований сайт притягне значно більше користувачів й істотно підвищить конверсію.

Які бувають ключі

Передусім пошукові запити відрізняються частотністю, тобто популярністю використання, і, збираючи ключовики для просування, треба обирати ті, які будуть найбільш ефективні в кожному конкретному випадку.

Високочастотні – запити, які користувачі застосовують найчастіше. Наприклад, «Замовити просування сайту». Це узагальнений запит, в ньому небагато конкретики й підходить він для широкого спектру послуг. Щомісячно подібні високочастотні ключі використовують у пошуковому рядку не менше 10 тисяч разів.

Середньочастотні – такі ключі часто називають уточнюючими. До основного запиту додають одно-два слова, які конкретизують завдання. Наприклад, «Замовити просування сайту інтернет-магазину» або «Замовити просування сайту на WordPress». Частотність таких ключів зазвичай не перевищує п’яти тисяч.

Низькочастотні – складаються з непопулярних, некомерційних фраз або великої кількості слів і значно конкретизують пошуковий запит. Наприклад, «Замовити розкручування інтернет-магазину одягу в Києві». Чим точніше запит, тим нижче його частота – іноді це може бути всього 100-150 запитів на місяць, проте навіть вони здатні принести трафік і дати прибуток.

Але тут не слід забувати, що частотність – це величина досить відносна. Для двох різних бізнесів, двох різних регіонів і різних запитів показники відрізнятимуться. І якщо якийсь ключ «не популярний», це не означає, що він поганий, не годиться і його не треба використовувати. Більше того, в деяких випадках просування по низькочастотних ключах буде набагато вигідніше.

Замовити збір семантичного ядра
Правильні ключі для поліпшення видимості в пошукових системах
Замовити

Окрім цього, бувають також комерційні і некомерційні запити.

Комерційні – формують пошуковий запит, націлений по купівлю товару, замовлення послуги або іншу взаємодію продавця і покупця. Відмінним прикладом тут стає ключ «Замовити послуги складання семантичного ядра».

Некомерційні – націлені переважно на пошук інформації. Приміром, це може бути ключ «Як самостійно зібрати семантичне ядро», завдяки якому користувач хоче знайти корисну статтю й навчитися це робити, не вдаючись до послуг SEO студії.

Якщо ваш проект створений з комерційною метою, комерційні ключі на ньому мають бути обов’язково. Але це не означає, що некомерційні варто обходити стороною: головне тут правильне співвідношення тих і інших – в цьому випадку текст буде більш релевантним і краще ранжируватиметься пошуковим роботом.

Існує ще дві групи запитів – геозалежні і геонезалежні, які вважаються універсальними.

Геозалежні – у формуванні ключа бере участь місце розташування користувача або об’єкту його інтересу. Це можуть бути фрази на зразок «Просування сайту в Києві» або «Послуги збору семантичного ядра по Україні». Обидва ключі відсікають усі сайти, окрім українських.

Геонезалежні – це ключовики, що не враховують місце розташування користувача: «Складання семантичного ядра», «НЧ і ВЧ ключі», «Як збирати СЯ», «Копірайтинг з ключами» й ін.

Окрім цього, можна виділити брендові і вітальні запити – в першому випадку в ключі є назва бренду (наприклад, «Замовити складання СЯ в студії Ямбус»), а в другому – узагальнений ключ на кшталт «Семантичне ядро». Пошукова система не зможе визначити його мету й виведе на запит найрізноманітніші результати.

Замовити СЯ для сайту
Підготувати список ключів для просування в Google
Замовити

Усі вищеперелічені ключі на додаток до всього можна розділити на п’ять підгруп:

Транзакційні – це ключі, що припускають дію. Сюди ж відносяться комерційні запити із словами «ціна», «придбати», «купити», «на замовлення», «замовити», «послуги» й інші.

Інформаційні – формують питання зі структурою «як», «чому», «де», «скільки» і так далі й припускають отримання необхідної інформації. Наприклад, «Скільки коштує збір СЯ в SEO студії?», «Як правильно збирати ключі для статті?», «Як написати оптимізовану статтю?».

Навігаційні – запити для пошуку місця, події, конкретних товарів або їх виробників. Це можуть бути ключовики на кшталт «Сайт копірайтера» або «Краща SEO студія».

Мультимедійні – за допомогою таких запитів шукають фото-, аудіо- і відеоконтент. Це ще один привід не забувати про SEO оптимізацію зображень на сайті й прописування для них тегів Title і Alt. Таким ключовиком може виступати фраза «Як збирати ключі відеоурок».

Нечіткі – одні з «найнеправильніших» ключів, оптимізація якими нічого не дасть. За даними Google, таких запитів біля 25% від усього об’єму пошуків. В результаті алгоритм не може однозначно визначити мету пошуку і за запитом, приміром, «ключі» виводить і майстерні, і магазини, і автомобільні брелоки. Але це ще півбіди. Через високу кількість нецільових заходів конверсія сайту часто знижується, росте відсоток відмов.

Кластеризація семантичного ядра

Це важливий етап оптимізації сайту, який багато хто ігнорує, втрачаючи можливість отримати значні переваги над конкурентами. Це процес розподілу ключових запитів по конкретних сторінках і розділах сайту. Такі групи називаються кластерами.  Вони дозволяють сформувати впорядковану структуру з декількох сотень різних пошукових запитів, при цьому не допустити попадання однакових ключів на різні сторінки й появи ефекту канібалізації запитів (з’їдання, самоусунення ключів) і подальшої за цим втрати посадочних сторінок.

Кластеризація СЯ вимагає значних зусиль і повинна проводитися обдумано. Тут грає роль безліч чинників: структура сайту, рівні вкладеності розділів, наявність повноцінних фільтрів-сторінок, конкурентність бізнесу і, звичайно ж, поставлені цілі.

Потім зібрані ключі необхідно очистити від стоп-слів, непотрібних або нецільових фраз. Мінус-слова і усунення нерелевантних запитів допоможе створити по-справжньому ефективне семантичне ядро й згодом значно скоротити бюджет на контекстну рекламу.

Збір семантичного ядра
Скласти список ефективних ключів для просування сайту
Замовити

Вирішив замовити семантичне ядро, вірніше збір необхідних для просування ключів, ви зробите свій сайт цільовим і працюючим на усе 100%. І які б запити користувач не вводив в пошуковому рядку, він завжди в числі перших бачить ваш сайт. Неправильно ж складене семантичне ядро призводить до недоотримання трафіку там, де його можна було б отримувати в два рази більше.

Немає часу або сил самостійно підбирати ключі для сайту? Сумніваєтеся, що зможете правильно підібрати пошукові запити, які дозволять вивести сайт в ТОП? У вас є усі причини замовити розробку ефективного семантичного ядра сайту тут!

У нас ви зможете отримати готове семантичне ядро. Визначення ефективної семантики для кожної сторінки сайту, правильні запити й правильне входження ключів у текст дадуть несподівано яскравий результат!

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте