Яскраві тексти для соціальних мереж
Яскраві тексти для соціальних мереж
Для реклами і просування в Facebook, Instagram, YouTybe
Що таке тексти для соц. мереж
Це короткі комерційні, інформаційні, розважальні та спонукаючі до дії тексти, написані й оптимізовані під конкретні соціальні мережі - Facebook, Instagram, YouTybe, Вконтактє й інші. Їх головне завдання - підтримувати зв'язок з цільовою аудиторією, інформувати про нові товари, підвищувати лояльність до бренду й активізувати користувачів, перетворюючи їх на гарячих клієнтів, готових купувати та замовляти.

Тексти для соц. мереж - це особливий контент, завдання якого полягає в підтримці іміджу компанії та налагодженні контакту з цільовою аудиторією. Соціальні мережі створені для живого спілкування й частко саме вони і створюють лояльних клієнтів. Це потужне джерело трафіку, й ігнорувати його не слід.

Підтримка зв'язку з ЦА
Підтримка зв'язку з ЦА
Це надзвичайно еффективний та зручний канал взаємозв’язку з цільовою аудиторією.

Поліпшення іміджу
Поліпшення іміджу
Формування інтересу до товару та бренду, підвищення лояльності.

Інформування
Інформування
Надання користувачам корисної й актуальної інформації про товари та послуги.

Віральна реклама
Віральна реклама
Цікавий контент, який поширюється самими користувачами.

Якщо ще кілька років тому вважалося, що якщо компанії немає в Інтернеті, це означає, що її немає і в бізнесі, то сьогодні те ж саме справедливе по відношенню до соціальних мереж. Більше 75% усіх стартапів зараз розпочинають зі створення сторінки в Facebook або Instagram. Це дійсно працює й дозволяє отримати величезний ринок споживачів і зробити рекламну кампанію максимально ефективною!

Яскраві пости для живого спілкування з аудиторією

Підвищення лояльності
Соціальні мережі дозволяють комунікувати з аудиторією безпосередньо, швидко реагувати на питання користувачів і вирішувати ті або інші ситуації.

Дешева реклама
На відміну від контекстної, аудіо- та відеореклами написання постів в соцмережах коштує зовсім небагато, але має надзвичайно високий KPI.

Покращення впізнанності бренду
Багато в чому це іміджеві тексти, здатні зміцнювати зв'язок з цільовою аудиторією й залишатися у неї на слуху.

Креатив
Пости в соцмережах - це ідеальний шанс виділитися на тлі конкурентів, зайти з незвичайного боку й отримати приріст клієнтів.

Пости для соціальних мереж – це вікно до багатомільйонної аудиторії. На перший погляд, вона хаотична й відрізняється за віком, статтю, інтересам і місцем проживання, і здається, що притягнути її увагу практично неможливо, проте це не так. Якісний копірайтинг дозволить виділитися на тлі конкурентів й отримати потрібний трафік.

Через аккаунти в Facebook і Instagram розкручуються послуги нейл-майстрів, юристів і стоматологів, продаються крафтові сири, вино й хенд-мейд продукція, розкручуються стартапи. Не мати власної сторінки в соцмережах – означає недоотримувати клієнтів, а тому не впускайте можливість й замовте готові пости для соц. мереж – цікаві, яскраві й по-справжньому круті!

Короткі пости читають більше більш охоче, ніж рекламні статті, й така взаємодія набагато ефективніша. Це можливість поставляти своїй аудиторії актуальну, правдиву і неспотворену інформацію.

Не хочете писати пости для Facebook і Instagram самотужки? Ми складемо тексти для соцмереж з урахуванням інтересів і потреб цільової аудиторії вашої групи, додамо усі потрібні “психогачки”, що посилюють мотивацію до купівлі, й забезпечимо найкращу конверсію!

Напишіть нам
Заповнити Бриф

Як треба писати тексти для соц. мереж

Пости для різних соціальних груп пишуться по-різному. Вони повинні відрізнятися не просто тому, що в Facebook, Вконтакті, Інстаграм або будь-якій іншій спільноті різна аудиторія, але й тому, що усі ці сервіси мають різний дизайн і функціонал новинної стрічки. Так, якщо у Фейсбуці до спойлера показуються перші 400–450 знаків, то в Інстаграм буде вже удвічі менше.  В усіх соцмережах можна писати великі тексти (наприклад, в тому ж Instagram на цілих 2200 символів), проте в прев’ю буде показана лише невелика частина – і саме цей текст і стає тим маркером, який визначає, чи виникне у читача інтерес розгорнути пост і дочитати до кінця.

Facebook. Тут віддають перевагу коротким записам, причому у постів з відео пріоритет набагато більший, а тому, якщо у вас багато відеоконтенту, вважайте, що вам пощастило. Але не забудьте доповнити публікацію якісним текстом. Ця соціальна мережа має (увага!) найбільш платоспроможну аудиторію, а тому реклама тут отримує кращу віддачу.

Instagram. Тут частіше взаємодіють з постами, у яких об’єм тексту середній (1000 символів) і більше. І, звичайно ж, в першу чергу заточена під візуальний контент. Ця соціальна мережа ще тільки набирає оберти в Україні й поки що вважається найдешевшою за ціною ліда та надефективна для товарів, які можна красиво сфотографувати.

Вконтакті. Тут віддають перевагу коротким постам, а також записам, доповненим фото. Аудиторія в основному російська, велика частина якої – молодь.

Особливий копірайтинг

Пости для соцмереж призначені для розкручування, а тому писати їх треба з розумінням кінцевої мети. Відповідно й підходити до копірайтингу текстів для соціальних сторінок треба зі знанням справи. Ну або принаймні зважено.

В першу чергу тут потрібне знання цільової аудиторії – від віку, інтересів, професії, соціального статусу до рівня довіри до реклами. По-друге, потрібне правильне посилання, інтрига та стиль тексту: іноді це гумор, іноді – місткі ділові пости без води та дратівливого словоблуддя.

В ідеалі – охоплювати усі канали: і Facebook, і Instagram, і LinkedIn з Вконтактом. Кожна мережа затребувана у певної аудиторії, що відрізняється за віком, соціальному положенню й іншим кластерам. Різна аудиторія по-різному реагує на один й той самий рекламний текст, і, розуміючи це, можна націлюватися саме на ту соцмережу, яка дасть максимальний ефект.

Ми пропонуємо діяти правильно – замовити тексти для соціальних мереж в нашій студії копірайтингу, а не експериментувати з самостійним написанням і втрачати час. На відміну від посилань пости працюють миттєво, здатні швидко пробитися в стрічку і притягнути увагу!

 

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте