Пишемо продажні тексти для соц. мереж: яскраві пости для живого спілкування з аудиторією.

Якщо ще декілька років тому вважалося, що якщо компанії немає в Інтернеті, то її немає і у бізнесі, то сьогодні те ж саме справедливе по відношенню до соціальних мереж. Понад 75 % усіх стартапів зараз розпочинають зі створення сторінки в Facebook чи Instagram. Це дійсно працює й дозволяє отримати величезний ринок споживачів і зробити рекламну кампанію максимально ефективною!

Тексти для соц. мереж – це особливий контент, завдання якого полягає в підтримці іміджу компанії та налагодженні контакту з цільовою аудиторією. Соціальні мережі створені для живого спілкування й зазвичай саме вони й створюють лояльних клієнтів. Це потужне джерело трафіку, й ігнорувати його не варто.

Через аккаунти в Facebook і Instagram розкручуються послуги нейл-майстринь, юристів і стоматологів, продають крафтові сири, вино та хенд-мейд продукцію, розкручуються стартапи. Не мати власної сторінки в соцмережах – означає недоотримувати клієнтів, а тому не втрачайте нагоду й замовляйте готові пости для соц. мереж – цікаві, яскраві та по-справжньому круті!


Поліпшення іміджу
Поліпшення іміджу
Соц. мережі дозволяють комунікувати з аудиторією безпосередньо, поставляючи їй правдиву та неспотворену інформацію.

Креатив
Креатив
Ідеальний шанс виділитися на тлі конкурентів, зайти з незвичайного боку й отримати приріст клієнтів.

Ефективна реклама
Ефективна реклама
Короткі пости читають більш більш охоче, ніж рекламні статті, й така взаємодія набагато ефективніша.

Пости для соціальних мереж – це вікно до багатомільйонної аудиторії. На перший погляд, вона хаотична й відрізняється за віком, статтю, інтересам і місцю проживання, і що притягнути її увагу практично неможливо. Це не так. Якісний копірайтинг дозволить виділитися на тлі конкурентів й отримати потрібний трафік.

Напишите нам
Заполнить Бриф

Не хочете писати пости для Facebook і Instagram самотужки? Ми складемо тексти для соцмереж з урахуванням інтересів і потреб цільової аудиторії вашої групи, додамо усі потрібні «психогачки», що посилюють мотивацію до купівлі й забезпечимо найкращу конверсію!

Як треба писати тексти для соц. мереж

Пости для різних соціальних груп пишуться по-різному. Вони повинні відрізнятися не просто тому, що в Facebook, Вконтакті, Інстаграм або будь-якій іншій спільноті різна аудиторія, але й тому, що усі ці сервіси мають різний дизайн і функціонал новинної стрічки. Так, якщо у Фейсбуці до спойлера показуються перші 400–450 знаків, то в Інстаграм буде вже удвічі менше.  В усіх соцмережах можна писати великі тексти (наприклад, в тому ж Instagram на цілих 2200 символів), проте в прев’ю буде показана лише невелика частина – і саме цей текст і стає тим маркером, який визначає, чи виникне у читача інтерес розгорнути пост і дочитати до кінця.

Facebook. Тут віддають перевагу коротким записам, причому у постів з відео пріоритет набагато більший, а тому, якщо у вас багато відеоконтенту, вважайте, що вам пощастило. Але не забудьте доповнити публікацію якісним текстом. Ця соціальна мережа має (увага!) найбільш платоспроможну аудиторію, а тому реклама тут отримує кращу віддачу.

Instagram. Тут частіше взаємодіють з постами, у яких об’єм тексту середній (1000 символів) і більше. І, звичайно ж, в першу чергу заточена під візуальний контент. Ця соціальна мережа ще тільки набирає оберти в Україні й поки що вважається найдешевшою за ціною ліда та надефективна для товарів, які можна красиво сфотографувати.

Вконтакті. Тут віддають перевагу коротким постам, а також записам, доповненим фото. Аудиторія в основному російська, велика частина якої – молодь.

Особливий копірайтинг

Пости для соцмереж призначені для розкручування, а тому писати їх треба з розумінням кінцевої мети. Відповідно й підходити до копірайтингу текстів для соціальних сторінок треба зі знанням справи. Ну або принаймні зважено.

В першу чергу тут потрібне знання цільової аудиторії – від віку, інтересів, професії, соціального статусу до рівня довіри до реклами. По-друге, потрібне правильне посилання, інтрига та стиль тексту: іноді це гумор, іноді – місткі ділові пости без води та дратівливого словоблуддя.

В ідеалі – охоплювати усі канали: і Facebook, і Instagram, і LinkedIn з Вконтактом. Кожна мережа затребувана у певної аудиторії, що відрізняється за віком, соціальному положенню й іншим кластерам. Різна аудиторія по-різному реагує на один й той самий рекламний текст, і, розуміючи це, можна націлюватися саме на ту соцмережу, яка дасть максимальний ефект.

Ми пропонуємо діяти правильно – замовити тексти для соціальних мереж в нашій студії копірайтингу, а не експериментувати з самостійним написанням і втрачати час. На відміну від посилань пости працюють миттєво, здатні швидко пробитися в стрічку і притягнути увагу!

 

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте