Редагування тексту

Деякі копірайтери пишуть добре, інші – не дуже. Треті пишуть дешево, але не пам’ятають правила української мови й не можуть скласти логічний і грамотний текст, й їх цидулки постійно доводиться виправляти. А може, ви написали статтю самі й хочете зробити її ідеальною, виключивши випадкові помилки або неправильно розставлені коми?

Це означає, що вам потрібен професійний редактор, який не лише виправить неточності в тексті, але й перевірить структуру статті, її зв’язність і логічність, виключить воду, а де потрібно, додасть парочку фактів.

Редагування – це виправлення тексту й приведення його в порядок, форматування, усунення помилок і надання тексту красивого зовнішнього вигляду.

Редагування – це обов’язковий етап роботи над текстом. Опис товарів і послуг, тексти про діяльність компанії, комерційні пропозиції, інформаційні статті в блог, тексти для e-mail розсилки й усе інше – асе це повинно бути написано грамотно й красиво.

Редагування й вичитування текстів на замовлення!

Стаття з помилками та друкарськими помилками відлякує усіх, кого тільки можна. Й так само, як і у випадку з документацією – будь-якому тексту, що очікує публікації на сайті, потрібен “погляд з боку”, такий собі редакторський аудит. Замовте редагування тексту в студії копірайтингу “Ямбус” й порадуйте своїх читачів, клієнтів і колег цікавим і по-справжньому якісним контентом!

Редагування тексту можна звести до двох основних варіантів:

  • Вичитування – виправлення орфографічних, пунктуаційних і стилістичних помилок.
  • Правка – має на меті істотне виправленні тексту або його адаптацію під певну цільову аудиторію (наприклад, коли треба переробити технічний текст під більш “читабельний” формат).

Крім того, не усі тексти, написані журналістом або копірайтером, можуть бути опубліковані на сайті без змін. Для початку їх повинен проаналізувати інтернет-маркетолог, визначивши їх ефективність і користь.

А тому, якщо вам потрібен цікавий, працездатний – ідеальний – текст, у вас є усі причини замовити його редагування.

Етапи редагування тексту

  • Виправлення орфографічних і пунктуаційних помилок – перше, чого потребує текст. У 27 % випадків користувачі йдуть з сайту, якщо в тексті надто багато друкарських помилок. Для інтернет-магазину втрата такого об’єму трафіку може стати смертельною.
  • Перевірка лексики. Лексичні помилки – одні з самих непомітних й означають порушення норм слововживання, тобто неправильне вживання лексичних одиниць або близьких за значенням форм, неточний вибір синонімів і оборотів фразеологізмів, використання анахронізму й інші порушення норм лексичної сполучуваності.
  • Усунення семантичних і стилістичних помилок – виправлення некоректно використаних слів, видалення з тексту штампів і канцеляризмів, двозначностей і громіздких мовних конструкцій.
  • Поліпшення структури тексту – низка заходів, націлених на підвищення читабельності, поліпшення композиції тексту та його сприйняття. Сюди відноситься розбиття тексту на блоки, додавання маркірованих і нумерованих списків, поліпшення візуалізації за допомогою виділення важливих моментів напівжирним або курсивом.
  • Поліпшення унікальності тексту – основна вимога пошукових систем. У разі неякісного рерайту початкового матеріалу неунікальні тексти, опубліковані на сайті, можуть призвести до неприємних санкцій пошукових систем.
  • Робота із заголовками – важлива складова ефективного тексту, про що забувають багато копірайтерів. Яскравий та потужний заголовок іноді може витягнути усю статтю.

В окремих випадках послуги редактора – це фактичне переписування тексту, додавання цілих абзаців і блоків. В цьому випадку ціна редагування наблизиться до вартості копірайтингу, але в результаті текст стане набагато цікавішим, читабельним та ефективним.

Настав час для виправлень? Замовте редагування тексту в студії копірайтингу “Ямбус”!