Що таке тексти для email-розсилки

Це один з найефективніших інструментів інтернет-маркетингу, що дає змогу надсилати персоналізовані повідомлення великій кількості адресатів, інформуючи їх про продукти, послуги або події. Якісний текст для e-mail розсилки здатен сформувати у клієнта інтерес до бренду, товару або послуги, дає можливість отримати зворотний зв’язок й позитивно позначається на конверсіях.

Ціна текстів для e-mail розсилки

Приблизна вартість для текстів обсягом до 750 зн. Точна вартість розраховується в індивідуальному порядку

Міні

150грн
Написання тексту для одноразової розсилки

  • аналіз цільової аудиторії;
  • написання тексту листа;
  • складання 1-5 заголовків;

Базовий

450грн
Написання текстів для точкової розсилки

  • аналіз цільової аудиторії та її кластеризація;
  • написання текстів для різних кластерів ЦА;
  • складання 25 заголовків.

Розширений

750грн
Написання текстів для ланцюжка листів

  • аналіз цільової аудиторії;
  • написання текстів для ланцюжків листів;
  • складання 50 заголовків.

 


Тексти для e-mail розсилки

Які завдання вирішують


Якісні тексти для e-mail розсилки дають змогу своєчасно повідомляти клієнтів про нові товари, цікаві заходи та акції, дозволяють розширити аудиторію покупців, перетворити випадкових підписників на лояльних клієнтів, готових здійснювати покупки і замовляти послуги.

Інформування
Інформування
Моментальне повідомлення клієнтам компанії про нові товари або послуги.

Зв'язок з аудиторією
Зв'язок з аудиторією
Можливість отримувати зворотній зв’язок із своєю цільовою аудиторією.

Формування іміджу
Формування іміджу
Якісний копірайтинг підвищує лояльність до бренду та піднімає відсоток конверсій.

Залучення і ретаргетинг
Залучення і ретаргетинг
Ідеальна мождивість розповісти або нагадати про себе чи незавершену покупку.


 

Якою буває e-mail розсилка

E-mail-маркетинг буває різної направленості – для B2B і B2C. Крім того, він може вирішувати різні завдання:

  • Холодні листи – чудова можливість запропонувати свої послуги або товари клієнтам, які поки що не знають про вас.
  • Привітальні листи – гарний варіант для підтримання знайомства з новими клієнтами після першої взаємодії.
  • Листи-нагадування – для допродажу, реанімації контакту, повідомлення про знижки та розпродажі.
  • Транзакційні листи – відповіді на вчинені клієнтами дії: підписку на новини, купівлю товару або замовлення послуги.

Якщо ваша емейл-розсилка якісна, якщо тексти цікаві, а дизайн та візуальна подача засновані на аналізі цільової аудиторії, то в такому випадку можна розраховувати на високі показники конверсій.

Email-розсилка – це інструмент, який генерує продажі. Умова тут лише одна: щоб листи були цікавими, структурованими та корисними для читача. Ось чому замовляти тексти дял емейл-розсилки потрібно у професійного копірайтера, який знає правила їх написання.

Зворотний зв’язок з користувачами вкрай важливий і позитивно впливає на імідж бренду. Вітальні листи та комерційні, листи-тригери у вигляді нагадування про товар, залишений у кошику, та листи вдячності про покупку – усі вони підвищують лояльність споживачів до бренду та врешті решт піднімають продажі.

Email маркетинг вважають найефективнішою інвестицією в онлайн-бізнес, адже на кожні 100 гривень він приносить щонайменше 2500 гривень прибутку.

Що входить в послуги email-розсилки

За умови професійного написання текстів для розсилок ви можете розраховувати на приголомшливий ефект! Ми пишемо цікаві тексти, що мотивують та переконують, привертають до себе увагу та викликають довіру. Надаючи послуги написання текстів для розсилки, ми пишемо так, щоб листи не потрапляли в спам, а фільтри не блокували розсилку. Адресат дочитає послання до кінця і вчинить цільову дію.

Щоб текст електронної розсилки вийшов сильним і виконував поставлені завдання, з перших же рядків він має інтригувати і бити в ціль, пропонувати лише одну конкретну цільову дію, а не все підряд. Тут не повинно бути води – тільки корисна інформація та ударні маркетингові техніки! В іншому разі адресат закриє лист на половині і відправить у спам.

Надаючи послуги написання текстів для розсилки, ми слідуємо певним етапам:

  1. Аналіз ЦА: визначення основних груп цільової аудиторії для розробки ефективних листів.
  2. Сегментація: розподіл аудиторії на сегменти, що дозволяє розробити індивідуальний підхід до кожної групи.
  3. Стратегія: вибір оптимальних методів і технік для досягнення маркетингових цілей.
  4. Копірайтинг: написання унікальних та цікавих текстів для електронного листа, які відповідають потребам ЦА.



Правильний вибір цільової аудиторії

Ми пишемо тексти для E-mail розсилок, орієнтовані на потрібну цільову аудиторію: що детальніше копірайтер представить адресата, то ефективнішим буде лист. Тобто орієнтуватися потрібно на максимально вузьке коло читачів, а не на всіх. Завдяки цьому листи виходять максимально дієвими та містять лише окрисну для адресатів інформаію, правильну подачу та стилістику.

В ідеалі необхідно дробити аудиторію на підгрупи: за віком, статтю, соціальним становищем, професією, місцем проживання (наприклад, Київ, передмістя, область тощо) і для кожної групи писати свій, окремий лист.

Правильна подача

Найгірше – говорити в листах виключно про себе. “Ми розширили свою лінійку…”, “Ми пропонуємо купити, замовити…”, “Ми відкрили новий магазин…”. E-mail-маркетинг має вирішувати біль клієнта, а не рекламувати компанію та її продукцію. Інформація в електронному листі повинна нести користь, а тому не “Ми розширили свою лінійку…”, а “Тепер у вас стало ще більше вибору…”. До емейл-розсилки необхідно ставитися як до способу спілкування і не відправляти передплатникам тонни спаму.

Жодних спеціалізованих термінів, шифр, скорочень, абревіатур і професійного сленгу. Читач не повинен докладати зусиль, щоб вникнути в хитросплетіння слів – електронне послання повинно бути зрозумілим, а подача – цікавою.

Без спаму і штампів

Креативність – головна зброя копірайтера, але в листуванні жодної “двоповерхової краси” бути не повинно. Так само як води і банальностей – вони лише заважають розуміти суть.

У листі емейл-розсилки не повинно бути заїжджених виразів – вони засмічують текст і не несуть жодного смислового навантаження. “Найкраща торгова пропозиція, високотехнологічна продукція, лідери ринку в Україні, більше ніде в Києві, спеціально для вас”… Усе це сміття, яке знижує якість комерційної пропозиції!

Ми пишемо сильні тексти для e-mail розсилки! Такий лист обов’язково відкриють і дочитають до кінця, зацікавляться і здійснять цільову дію. Наші копірайтери вивчають цільову аудиторію, розділяють її на кластери: вікові, соціальні та професійні, та пишуть тексти для ефективної розсилки, здатні забезпечити необхідний результат.

Поширені питання

1Як написати продажний текст для email-розсилки?
Текст для емейл-розсилки працює за загальними правилами копірайтингу: він має бути ємним, інформативним і корисним. У листа має бути правильна структура і блоки: тема, яскравий оффер з інтригою, основний текст, заклик до дії, і підпис, який може бути як лаконічним (тільки ім'я відправника), так і більш розгорнутим (посада, телефон та інші способи зв'язку, логотип компанії та автограф). Для різних завдань текст електронної розсилки може відрізнятися.
2Де подивитися приклад ефективного тексту для email розсилки?
Приклади хорошого тексту для рекламної email розсилки ви можете побачити в розділі Портфоліо, однак пам'ятайте, що якогось єдиного "правильного" стандарту не існує - вигляд, довжина і подача тексту листа залежать від тематики, цільової аудиторії та поставлених перед копірайтером завдань. Дайте нам ТЗ - і ми напишемо текст, який ідеально підійде для вашого випадку!
3Яка ціна написання тексту для email розсилки?
Вартість написання тексту для email розсилки залежить від особливостей технічного завдання - кількості листів, тематики та необхідного обсягу. У середньому один лист для рекламної емейл розсилки коштуватиме близько 150 грн.
4Де замовити текст для email розсилки?
Найвигідніше замовити послуги копірайтера з написання тексту для email-розсилки буде в студії копірайтингу Ямбус в Києві. Ми пропонуємо найкращі ціни і як бонус даруємо три заголовки для кожного листа.

Цілі та завдання email-розсилки

Щоб написати результативний текст для електронної розсилки, копірайтер має відповісти для себе на декілька першорядних питань: яке конкретно завдання має вирішувати текст, чим він здатний допомогти людині і що необхідно зробити, щоб лист став зрозумілим і доброзичливим.

Тут є 3 важливі правила:

Лаконічно і по суті: у людей маса справ крім читання вхідної пошти, а тому доносити інформацію потрібно буквально за кілька секунд. Якщо часу на прочитання потрібно більше, лист неефективний. Якщо ви вирішили розповісти про все одразу, ваша розсилка неефективна. Довгі листи не читають, вони не працюють.

Не рекламувати в лоб: емейл-розсилка – це інструмент продажів. Він підводить потенційного клієнта до цільової дії: перейти за посиланням, замовити, купити, ознайомитися. Однак тексти для email-розсилки – це не стільки реклама, скільки ще один канал спілкування з цільовою аудиторією. Не варто одразу ж намагатися продати, особливо якщо це перший, холодний лист. Це підтримання діалогу, а не агресивний маркетинг!

Тема, що чіпляє: щоб лист зацікавив, потрібна неординарна, іноді навіть провокаційна тема. Саме вона змушує адресата відкривати послання. Тут необхідно придумати інтригу – захопити увагу.

І ще одне. Необхідно структурувати текст. Багато в чому завдання, що стоять перед копірайтером, визначають і структуру тексту для email-розсилки. Та в будь-якому разі, у листа має бути чітка структура, розбита на блоки з відповідними заголовками та візуальним рядом.

Порівняйте самі, що виглядає зрозуміліше, і що приємніше читати. Перед вами два приклади тексту для email-розсилки – без блоків і з розподілом на блоки:

емейл рассылка пример

Наш мозок шукає найлегший шлях, а тому велике завдання потрібно розділити на кілька простіших. Тобто замість “простирадла” тексту скласти лист із простішими для сприйняття блоками. Підсвідомо його буде простіше сприймати, а інформацію легше засвоїти.

Якщо ви формуєте довгу розсилку з кількома товарами, розділіть її на смислові блоки. Виділивши цікаві моменти, ви спростите читачеві завдання і підвищите свої шанси.

Тексти для email-розсилки на замовлення

Рекламний лист має чіпляти! І якщо у вас немає часу на його написання, правильним рішенням буде замовити тексти для email-розсилки в студії копірайтингу Ямбус.

Яскравий лист для B2B, знайомство з новим клієнтом або комерційна пропозиція, повідомлення про розпродаж або акцію, анонс свіжої статті… Замовте професійні тексти для емейл-листів і здивуйте своїх підписників!

Наші тексти для email-розсилки дадуть непристойну конверсію! Правильно складене, яскраве і цікаве послання гарантовано спрацює!

Бувають ситуації, коли текст для листа потрібен “на вчора”. Без проблем. Три яскравих заголовки для одного листа – у подарунок!

Тож пропонуємо замовити послуги написання текстів для розсилки та отримати максимум переваг:

Відкриваються – агресивна реклама в заголовку ніколи не спрацьовує, такі листи одразу надсилаються в спам. Правильна ж тема листа сприяє відкриттю.

Чіпляють – наші тексти для розсилки цікаві та інтригуючі, викликають бажання дочитати до кінця і перейти за посиланням.

Продають – якщо в кожному рядку листа додавати “купити” або “замовити”, це не означає, що розсилка буде ефективною. Ми складаємо листи так, щоб вони викликали бажання купити.

Настав час задіяти професійний email-маркетинг!

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

Ще більше

Цікавого

 
Підвищення видимості сайту в пошукових системах по потрібних ключових запитах для збільшення відвідуваності й зростання продажу.
01

Пошукова оптимізація (SEO)

Підвищення видимості сайту в пошукових системах по потрібних ключових запитах для збільшення відвідуваності й зростання продажу.
350 грн
 
Просування сайту за допомогою вічних посилань. Лише білі методи.
02

Лінкбілдинг

Просування сайту за допомогою вічних посилань. Лише білі методи.
500 грн
 
Просування в соціальних мережах - це ефективний інструмент для розширення аудиторії, формування емоційного зв’язку з брендом та збільшення продажів
03

Просування в соціальних мережах (SMM)

Просування в соціальних мережах - це ефективний інструмент для розширення аудиторії, формування емоційного зв’язку з брендом та збільшення продажів
1500 грн