Email-розсилка – це один з найбільш ефективних інструментів продажу, який до того ж позитивно позначається на іміджі компанії. Своєчасне повідомлення про нові товари, цікаві заходи й акції дозволяє розширити аудиторію покупців, перетворити випадкових читачів на лояльних клієнтів, готових здійснювати покупки та замовляти послуги.

Ті, хто почав свою справу, часто шукають чарівний прийом, з яким бізнес в Києві стане більш прибутковим, і email-розсилка – саме той інструмент, який генерує продажі. Умова тут лише одна: щоб листи були цікавими, структурованими та корисними для читача. Правильніше всього замовити тексти для поштових розсилок у професійного інтернет-маркетолога, який знає правила побудови такого тексту.

Як треба писати тексти для email-розсилки

Щоб текст розсилки вийшов сильним і виконував своє завдання, з перших же рядків він повинен передати головну думку й містити тільки необхідну кількість смислового навантаження. Ніякої води: тільки голий сенс і ударна техніка! Інакше після прочитання перших же слів адресат закриє лист.

Але – про все по порядку.

Писати для людей, а не для себе

Найгірше – говорити в листах виключно про себе. «Ми розширили свою лінійку…», «Ми пропонуємо купити, замовити…», «Ми відкрили новий магазин…», «У нас стартував розпродаж…». Послання повинне вирішувати біль клієнта, а не рекламувати компанію й її продукцію. Лист повинен нести користь, викликати інтерес і бажання прочитати до кінця. Необхідно відноситися до розсилки як до способу спілкування і не присилати клієнтам десятки непотрібних повідомлень просто тому, що давно нічого не робили.

Писати просто і без штампів

Креативність – головна зброя маркетолога, але в листуванні ніякої «двоповерхової краси» бути не повинно. Так само як води і банальностей, що лише заважають сприйняттю головного меседжа.

У листі не повинно бути заїжджених виразів – вони лише забруднюють інформацію й не означають нічого. «Найкраща пропозиція, високотехнологічна продукція, лідери ринку в Україні, більше ніде в Києві, спеціально для вас» й інше словесне сміття недопустимо в комерційній пропозиції!

Правильний вибір аудиторії

Тут цілих два правила: вибирати для розсилки правильну цільову аудиторію і орієнтуватися на неї, а не на усіх. І хоча текст листа необхідно подавати так, щоб він був ясний навіть тим, хто «не в темі», проте послання повинне мати конкретних адресатів. І чим вужчою буде ця аудиторія, тим простіше буде писати лист, і тим ефективніше він буде.

В ідеалі необхідно дробити підписантів на групи: за віком, статтю, соціальному положенню, професії, місцю проживання (Київ, область і т. д.) і для кожної групи писати окремий лист. Ніяких спеціалізованих термінів, шифрів, скорочень, абревіатур і професійного сленгу, інакше поріг входження істотно підніметься. Читач не повинен докладати зусиль, щоб вникнути в хитросплетіння слів – меседж має бути для нього зрозумілим, а подання – цікавим.

Цілі і завдання email-розсилки

Щоб створити результативний текст для електронної розсилки, вирішіть 3 первинні питання: яку конкретно задачу він повинен вирішувати, чим здатний допомогти підписантові й що потрібно зробита, щоб лист став зрозумілим і доброзичливим.

Тут є 3 важливих правила:

  1. Писати лаконічно і у справі.
  2. Мінімізувати CTA.
  3. Структурувати контент.

Писати лаконічно і у справі. У людей маса справ, окрім читання пошти, і донести усю потрібну інформацію текст повинен за декілька секунд. Якщо часу на прочитання треба більше, лист не ефективний. Якщо ви вирішили розповісти про все відразу, ваша розсилка не ефективна. Довгі листи не читають, вони не працюють.

Мінімізувати CTA. Лист – це інструмент продажів. Він підводить потенційного клієнта до цільової дії – перейти по посиланню, замовити, купити, ознайомитися, зателефонувати, зареєструватися. Відповісти на лист, врешті-решт. Проте мета має бути чіткою, і вона має бути одна. Не треба розпилюватися – визначте одну цільову дію і не заплутуйте читача зайвим.

В той же час тексти для email-розсилки – це не стільки реклама, скільки ще один канал спілкування з цільовою аудиторією в Україні. Не варто відразу ж намагатися продати, особливо якщо це перший, холодний лист. Це підтримка діалогу з потенційними покупцями, а ділова розсилка не має бути відвертим спамом!

Структурувати контент. Завдання, що стоять перед розсилкою, визначають і структуру тексту. Так, якщо цей перший лист, краще, якщо це буде тільки пара невеликих речень, а якщо відповідь групі активних користувачів – вже декілька повноцінних абзаців. У будь-якому випадку у тексті має бути чітка структура, розбита на блоки із заголовками.

Порівняйте самі, що виглядає зрозуміліше, і що приємніше читати:

email-розсилка замовити Київ

Варіанти тексту без блоків і з діленням на блоки.

Наш мозок влаштований так, що шукає найлегший шлях, а тому велике завдання треба розділяти на декілька простіших завдань. Тобто замість «простирадла» тексту додати в лист простіший для сприйняття варіант з блоками. Підсвідомо таке послання зрозуміліші, й інформацію буде засвоїти набагато легше.

Якщо ви формуєте довгу розсилку з декількома товарами, неодмінно розділіть її на смислові блоки. Виділивши цікаві моменти, ви спростите читачеві завдання й підвищите шанси на позитивний результат.

Замовити круті тексти для email-розсилки

Ефективний лист, що надихає і продає, має бути по-справжньому «задиристим»! І якщо у вас немає часу на його написання, правильним рішенням буде замовити його в нашій студії копірайтингу в Києві.

Яскравий лист для B2B (комерційна пропозиція), емейл-розсилка про цікаву акцію або розпродаж, дайджестна розсилка, анонс свіжої статті у блозі або лист важливому діловому партнерові в Києві. Замовте тексти для рекламних листів і здивуйте своїх клієнтів!

Тексти для email-розсилки з непристойною конверсією!

  • Ідеальна грамотність. Я поверну 50 % вартості, якщо ви знайдете хоча б одну граматичну помилку.
  • Максимально швидко. Бувають ситуації, коли текст для листа потрібен «на учора». Без проблем.
  • Три яскраві заголовки для одного листа – в подарунок!

Правильно складене, яскраве та цікаве послання гарантовано спрацює!

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте

Найпоширеніші запитання

  • 1Які основні блоки листа?
    Текст для email-розсилки працює за загальними правилами копірайтингу: послання має бути містким та інформативним. З цим допомагають впоратися блоки листа - тема, ім'я відправника, прехедер, безпосередньо послання, що вміщує необхідний заклик до дії, й підпис, який може бути як лаконічним (тільки ім'я), так і більш розгорнутим (посада, телефон й інші способи зв'язку, логотип компанії та автограф). Сам текстовий блок у свою чергу може мати свої розділи - вступ, основну частину, дедлайн, блок з ілюстраціями або гіперпосиланнями. Для різних завдань текст листа може відрізнятися.