Тексти для e-mail розсилки

E-mail розсилка – це один з найбільш ефективних інструментів продажів, який до того ж позитивно позначається на іміджі компанії. Тексти для промо-розсилань, повідомлення про нову лінійку продукції, цікаві заходи й акції – усе це дозволяє розширити армію підписників та переформатувати її на лояльних клієнтів, готових здійснювати покупки.

Для таких листів необхідно використати особливі тексти, “заточені” під виконання вузьконаправлених завдань, впоратися з якими може не кожен копірайтер: тут потрібні глибокі знання в психології, інтернет-продажах і маркетингу як такому. Сам же текст має бути лаконічним й при цьому гранично інформативним, простим для сприйняття й підштовхуючим до дії.

Ефективний лист повинен «чіпляти»!

Тексти для e-mail розсилки, на відміну від звичайних статей на сайті, з перших же рядків повинні передати головну думку й містити тільки необхідну кількість смислового навантаження. Ніякої води: тільки голий сенс та ударна техніка! Інакше після прочитання першого ж речення водянистого тексту адресат закриє лист.

В ідеалі розмір тексту для e-mail розсилки не повинен перевищувати 500–800 знаків. Перевантажувати читача великою кількістю тексту не потрібно.

Правильний текст для розсилки може вирішувати декілька цілей:

  • збільшення підписників;
  • інформування аудиторії про нові продукти і послуги;
  • стимулювання клієнтів, що втратили активність;
  • мотивація до візитів на сайт;
  • завершення угоди, купівля товару або послуги.

У будь-якому з цих випадків e-mail копірайтинг має чіпляти, зацікавлювати. Ось чому важливо замовити лист для інтернет-розсилки у професійного копірайтера, а не студента, що підробляє у вільний час.

Ефективний холодний лист, відправлений на завершення розмови, комерційна пропозиція або розсилка, повідомлення про початок цікавої акції або простий лист для підтримки діалогу з потенційними покупцями – ділова розсилка має бути написана за усіма правилами інтернет-маркетингу!

Тексти для e-mail розсилки з непристойною конверсією!

Яскравий лист для B2B (комерційна пропозиція), e-mail розсилка про цікаву акцію або розпродаж, що ось-ось почнеться, дайджестна розсилка, анонс свіжої статті в блозі або лист важливому діловому партнерові. Якщо ви шукаєте, де замовити тексти листів для e-mail- розсилки, у вас є усі причини, щоб зробити це тут.

  • Ідеальна грамотність. Я поверну 50 % коштів, якщо ви знайдете хоча б одну граматичну помилку.
  • Максимально короткі терміни. Бувають ситуації, коли текст для листа потрібний “на учора”. Без проблем!
  • Безкоштовні правки. Необхідно щось дописати у вже готовий текст? Окей.

Ну і як же без бонусів!

  • Три яскраві заголовки для одного листа – в подарунок!
  • При одночасному замовленні 10 текстів для e-mail розсилки – знижка 10 %.

Прочитавши правильно складене, яскраве й цікаве послання, адресат гарантовано перейметься до вас довірою, а в результаті – значно менше відписок і відправки в спам, зростання трафіку та продажів!

Загалом, якщо ви хочете зацікавити своїх підписників, приємно їх здивувати й перетворити на лояльних клієнтів, без якісних листів не обійтися! А тому – давайте співпрацювати!