Що таке просування сайту на західних ринках

Це зростання органічного трафіку та позицій сайту у пошуковій видачі в певній країні. Стратегія просування сайту у західних регіонах значною мірою відрізняються від просування в Україні. Такі сайти вимагають особливого підходу – як до розробки стратегії так і до її впровадження. Просування сайту на західних ринках – це довгострокова робота з технічною та OnPage оптимізацією, текстами, посиланнями та соціальними сигналами.

Ціна просування сайту на західних ринках

Приблизна вартість для 10 сторінок. Точна вартість розраховується в індивідуальному порядку

Базовий

9000грн
Що входить у послугу:

  • Збір і кластеризація семантики
  • OnPage оптимізація
  • Підготовка ТЗ для написання SEO текстів
  • Копірайтинг

Рекомендований

19000грн
Що входить у послугу:

  • Технічний аудит сайту (10 пунктів перевірки)
  • Впровадження правок, прискорення сайту
  • Збір і кластеризація семантики
  • OnPage оптимізація
  • Підготовка ТЗ для написання SEO текстів
  • Складання контент-плану
  • Копірайтинг

Повний

30000грн
Що входить у послугу:

  • Аналіз трафіка
  • Повний технічний аудит сайту (25+ пунктів перевірки)
  • Впровадження правок, прискорення сайту
  • Збір і кластеризація семантики
  • OnPage оптимізація
  • Підготовка ТЗ для написання SEO текстів
  • Складання контент-плану
  • Копірайтинг
  • Аналіз якості посилального профілю, лінкбілдинг

Просування сайту на західних ринках

Які задачі вирішує

SEO-просування сайту на Захід дає змогу потрапити в ТОП Google тої країни, для якої він призначений, завдяки чому ви отримаєте більше охоплення та приріст потенційних клієнтів й збільшите прибуток своєї компанії.

Вести онлайн-бізнес можна з будь-якої точки планети. Бажання масштабуватись може вилитися у підвищення впізнаваності бренду, охоплення більш широкої цільової аудиторії та зростання платоспроможності клієнтів. А допоможе в цьому розкрутка сайту на західних ринках.


Технічні моменти
Технічні моменти
Виявлення помилок в коді і структурі сайту, які перешкоджають виходу в топ-3

Покращення видимості сайту
Покращення видимості сайту
Вихід на перші позиції органічної видачі в необхідній країні

OnPage оптимізація
OnPage оптимізація
Оптимізація цільових сторінок під пошукові запити та зростання трафіку з потрібного регіону

Зростання конверсій
Зростання конверсій
Збільшення трафіку та значне зростання продажів на західних ринках


 

Що входить в послуги просування сайту на західних ринках

Основні дії з розкрутки сайту на Заході майже не відрізняються від наших, проте вони складніші і для ефективного результату доведеться глибше вивчити ринок і менталітет цільової аудиторії, а також мати значно більший бюджет.

Етапи SEO просування на Захід виглядають наступним чином:

  1. Повний технічний аналіз сайту – комплексна перевірка технічного стану сайту на відповідність вимогам пошукових систем.
  2. Виправлення знайдених помилок – підготовка технічного завдання для програміста на доопрацювання сайту.
  3. Аналіз ринку та конкурентів – виявлення сильних та слабких сторін у стратегії конкурентів.
  4. Збір семантичного ядра – складання та сегментація семантичного ядра, що відповідає структурі сайту.
  5. Формування стратегії просування – вибір найбільш підходящих методів успішного SEO просування сайту за кордоном.
  6. OnPage оптимізація – оптимізація цільових сторінок під пошукові запити та зростання трафіку з потрібного регіону.
  7. Лінкбілдинг – побудова стратегії розкрутки сайту за кордоном допомогою зовнішніх посилань.
  8. Аналіз та корекція дій – підготовка щомісячної звітності, її аналіз та при необхідності корекція.

Це – базові дії просування сайту на західних ринках, і для кожного конкретного випадку вони можуть відрізнятися, бути меншими чи, навпаки, більшими. В будь-якому разі алгоритм SEO просування англомовних сайтів – це ключі, геолокація, мова та видача, а також вивчення попиту і менталітету: складання демографічно-соціального портрету ЦА: регіон, стать, вік, культурні цінності та ін.

Внутрішня оптимізація

Просування за кордоном відбувається за тим самим принципом.

Семантика

Для збільшення переходів потрібно використовувати інформаційні та комерційні запити – для залучення потенційних клієнтів та, відповідно, для тих клієнтів, які вже знайомі з продукцією й готові її придбати.

Необхідно визначити запити з низькою, середньою і високою частотою та використовувати їх згідно обраної стратегії просування. Корисне використання довгих (до 7 слів) запитів низької і середньої частоти.

Ключові слова та фрази для просування англомовних сайтів збираються за допомогою планувальника ключів Google, Ahrefs, Kwfinder та інших сервісів. Список низькочастотних ключів сформувати складніше, але тут на допомогу приходять підказки (слова, що спливають при введенні запиту) та асоціативний ряд (фрази під рубрикою «Із цим шукають»).

Мета-теги

Високочастотні ключі використовуються для формування метаданих сайту, тегів Title і Description, та заголовків рівня h1-h3. Це необхідно для покращення ранжування за кордоном у системах пошуку і поліпшення клікабельності.

Одночасно з цим мета-теги повинні бути інформативними та корисними для читача, а не набором ключів через кому.

Контент

Тексти повинен писати професійний копірайтер, а перекладати – професійний перекладач. Не варто користуватися автоперекладом – читач це помітить, і імідж бренду стрімко впаде. Написання та редагування текстів краще довірити носію мови, і бажано – експерту в темі. Незнання сленгу, культурних нюансів та інших тонкощів спричинить проблеми з розумінням та просуванням компанії на англомовний ринок.

Є ще один вкрай важливий момент. Часто на сайті створюють декілька мовних версій (наприклад, українську та англійську) та просто перекладають усе як є. Це неправильно. і тому є одразу дві причини. Перша – це технічна неможливість задати сайту відразу два регіони, в результаті він ранжуватиметься лише по одному: або по Україні, або десь на Заході. Друга причина – це невідповідність оптимізації (текст та мета-теги) однієї країни оптимізації в іншій країні: як по ключовим запитам, так і по кількості знаків тексту.

Серед інших вимог SEO-просування на західних ринках – унікальність, органічне використання ключових слів і фраз, користь і читабельність. Для іноземного користувача важлива структуризація і різноманітність контенту. Необхідно доповнювати текст інфографікою, якісними фото та відеоконтентом.

Юзабіліті

Незручний сайт не принесе конверсій. Просування англомовних сайтів вимагає застосовувати інновації. Важлива адаптація сайту під усі гаджети, вдосконалення його структури і навігації, швидке завантаження сторінок. Захід – на крок попереду в технологіях, тож радимо звернути увагу на передові рішення і в дизайні, і в функціоналі (наприклад, GPT чат-бот чи голосовий пошук).

Зовнішня оптимізація

В Європі цінують інтелектуальну власність і корпоративну етику, тому важливе розміщення адекватних беклінків. Якість посилань повинна бути максимально високою, і акцент треба зробити саме на цьому, а не на кількості посилань. Це одна з головних відмінностей SEO-просування на західних ринках.

Тут у нагоді стають Ahrefs (показник Domain Rating), Majestic (показник Trust Flow) та інші сервіси, що допомагають відсіювати неякісних донорів.

Ранжування підвищують розміщенням анкорних і безанкорних посилань у співвідношенні 30/70. Але тут необхідна поступовість росту посилань, щоб уникнути бану. Також важлива тематичність донора і його регіон. Це можуть бути місцеві сайти, форуми, каталоги та особисті блоги. Також іноді використовують сайти-сателіти під один або кілька запитів – для збільшення трафіка.

Особливості просування сайту на Захід

У розкрутці сайту на Заході має значення не тільки релевантність тексту та адаптація під мобільні пристрої.

Просування сайту у західних регіонах відрізняється високою конкуренцією і вимогами до якості контенту, розмаїттям культур і мов, а також суворістю законів до конфіденційності. Також для компанії необхідна присутність в Facebook, Х (Twitter) та  Instagram.

Серед інших особливостей SEO просування сайту за кордоном можна виділити такі:

  • висока конкуренція (у десятки разів більше);
  • специфіка ринку та менталітет цільової аудиторії;
  • необхідність використовувати більше каналів взаємодії;
  • необхідність адаптувати тексти під місцеву аудиторію;
  • більший бюджет для просування.

Тобто просування сайтів на Заході вимагає набагато більше зусиль, а головне при бажанні вийти на ринки ЄС, США, Канади чи, приміром Польщі, неможливо просто калькувати сайт, зроблений під Україну чи іншу європейську державу.

Поширені питання

1Чи існує різниця у SEO для українських та зарубіжних сайтів?
Так, розкрутка сайтів за кордоном хоча й відбувається за тими самими алгоритмами, але через більшу конкуренцію вимагає більших зусиль та бюджету. Крім того, просування сайту на іноземних ринках вимагає якісних текстів без автоматичного перекладу та трохи іншу стратегію лінкбілдингу, закупівлі посилань, у якій головне якість, а не кількість.
2Скільки коштує SEO-просування на західних ринках?
Це може залежати від поставлених завдань (вийти в ТОП Google по 10 пошуковим запитам чи по 100) та конкретних особливостей самого сайту. Великою мірою вартість просування компанії на англомовний ринок залежить і від обраного регіону - Велика Британія, Франція, Польща чи Німеччина. Конкуренція та прийняті стандарти в кожній країні різна та вимагає різних дій. Напишіть нам та розкажіть про свій проєкт - і ми прорахуємо точну вартість SEO-просування сайту на Захід.
3Де замовити SEO-просування сайту на західних ринках?
Вийти в ТОП Google в якійсь європейській країні дуже важко, а самотужки - майже неможливо. Тому краще за все звернутися до фахівців SEO студії Ямбус. Ми знаємо секрети SEO просування на західних ринках й розробимо комплексну стратегію для вашого проєкту. Білі методи просування та щомісячна звітність зроблять процес прозорим та безпечним.

Ось, наприклад, трохи статистики по деяким європейським країнам, що дозволять зрозуміти специфіку просування:

  • Загальна тенденція: пріоритетна пошукова система – Google (близько 87% користувачів), менш популярні – MSN, Yahoo та Bing. Використання двох мов – англійської як міжнародної та місцевої. Тобто сайт для Польщі може мати дві мовні гілки: польську та англійську.
  • Велика Британія:  реєстрація домена в зоні .uk, .com або .uk.com.
  • Франція: реєстрація домена в зоні .fr., .com або .eu.
  • Німеччина: реєстрація домена в зоні .de, .com або .eu.

В інших країнах приблизно така сама ситуація: краще ранжуються сайти у національній доменній зоні, адже саме вони виводяться користувачам у першу чергу.

Для SEO-просування сайту на Захід слід користуватися послугами місцевих хостинг-провайдерів, закуповувати посилання у авторитетних сайтів, розміщувати деталі про компанію, формувати позитивну репутацію і залучати трафік одразу з декількох каналів.

Зазвичай вихід у ТОР на Західних ринках займає до 6 місяців, проте перші результати роботи починають бути помітними вже через тиждень після завершення.

Швидке та якісне SEO просування сайту за кордоном

Розкрутка сайту на західному ринку – це комплексна дія, що вимагає багатьох знань та вмінь. Вона приносить відмінні результати, якщо діяти обережно та розумно. Цей процес набагато довший і дорожчий, втім успішне просування сайту за кордоном – цілком можливе, і для цього варто скористатися нашими послугами.

SEO агенція Ямбус пропонує просування сайту на іноземних ринках з виходом у ТОП-3. Щоб витримати високу конкуренцію, необхідно усунути технічні помилки, налаштувати гео та мультимовність, ретельно опрацювати семантику, стежити за якістю контенту (краще, якщо вони від native-авторів, а не перекладні), адаптувати сайт під вимоги конкуренції та ринку. Для деяких компаній важливо акцентувати увагу на екологічності продукції, мати не тільки сайт, але й брати участь у конференціях та виставках.

І найголовніше – SEO просування англомовних сайтів вимагає вивчення культурних особливостей регіону та особливостей менталітету цільової аудиторії. Це підвищуватиме довіру користувачів, сприятиме швидкому виведенню ресурсу в ТОП за кордоном і приноситиме більше трафіку, продажів і прибутку.

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

Може бути

Корисним

 
Аналіз ефективності розміщеного на сайті текстового контенту. Перевірка на унікальність, читабельність, переспам або недолік ключів.
01

Аудит контенту

Аналіз ефективності розміщеного на сайті текстового контенту. Перевірка на унікальність, читабельність, переспам або недолік ключів.
500 грн
 
Написання та публікація статей на сайті із заповненням мета-тегів, додаванням ілюстрацій і перехресних посилань.
02

Наповнення сайту контентом

Написання та публікація статей на сайті із заповненням мета-тегів, додаванням ілюстрацій і перехресних посилань.
150 грн
 
Тексти "як у конкурента", але унікальні та з потрібними доповненнями, перероблені під вашу цільову аудиторію.
03

Рерайтинг

Тексти "як у конкурента", але унікальні та з потрібними доповненнями, перероблені під вашу цільову аудиторію.
65 грн