Що таке перевірка сайту на генеративний контент

Перевірка на генеративний контент – це аналіз опублікованих на сайті текстів з метою визначити, ким вони були написані – копірайтером або за допомогою генеративних моделей ШІ, наскільки вони унікальні, якісні, інформативні, чи виглядають природно і чи вирішують поставлені завдання.

Ціна аудиту тексту на генеративний контент

Приблизна вартість перевірки на генерацію ШІ для 10 сторінок. Точна вартість розраховується в індивідуальному порядку

Базовий

250грн
Що входить у полугу:

  • Перевірка унікальності текстів.
  • Перевірка текстів на основні генеративні моделі: GPT-4.

Повний

350грн
Що входить у полугу:

  • Перевірка унікальності текстів.
  • Перевірка текстів на основні генеративні моделі: GPTZero, OpenAI, Writer, QuillBot, Copyleaks, Sapling, Grammarly, ZeroGPT та ін.

Розширений

500грн
Що входить у полугу:

  • Всі пункти Повного пакету.
  • Виявлення повторюваних шаблонів.
  • Аналіз та оцінка структури статті.
  • Перевірка на правильну тональність, стиль, повноту інформації.
  • Аудит глибини семантики.

Аналіз текстів на генерацію ШІ дозволяє знайти проблемний, шаблонний контент, виправити або замінити його більш унікальним і цікавим контентом і в результаті досягти поставлених бізнес-цілей: залучити клієнтів, підвищити впізнаваність бренду і продемонструвати свою експертність.

 


аудит сайту на АІ-контент

Які завдання вирішує

Аналіз текстів на генеративний контент стає стратегічним інструментом для розвитку контент-маркетингу, підвищення довіри, формування іміджу бренду, а також при виході у висококонкурентну нішу.

Такий аналіз підкаже, наскільки сумлінно пишуть ваші копірайтери, чи є їхні тексти експертними і чи немає невиправданої економії на якості.


Перевірка чесності копірайтерів
Перевірка чесності копірайтерів
Дозволить визначити, які тексти писали копірайтери, а які згенеровані за допомогою ШІ.

Уникнення санкцій Google
Уникнення санкцій Google
АІ-контент негативно позначається на ранжуванні сайту, трафіку та довірі користувачів.

Оцінка якості текстів
Оцінка якості текстів
Визначення проблемних АІ-текстів, які можна доопрацювати, поліпшити або замінити.

Аналіз контент-стратегії
Аналіз контент-стратегії
Перевірка потрапляння в цільову аудиторію, на тональність, стиль, тип і формат контенту.


 

Що входить в послуги перевірки ШІ-контенту

Генеративний контент став одним з ключових відкриттів останніх років і значно змінив усталені правила наповнення та просування сайтів. Нейромережі значно прискорили написання текстів, особливо при великих обсягах, однак швидко – не завжди добре.

Часто це призводить до серйозних проблем з індексацією та ранжуванням за пошуковими запитами.

Послуга перевірки текстів на генерацію ШІ відбувається наступним чином:

AI-виявлення за допомогою інструментів – застосовуємо різні детектори ШІ-контенту, зіставляємо результати і вичитуємо тексти «вручну».

Аналіз і оцінка структури статті – перевіряємо зв’язність, логіку, знаходимо лексичну одноманітність і відсутність переходів – це ознаки неживого тексту.

Виявлення повторюваних шаблонів – АІ використовує готові конструкції. Їх легко виявити, аналізуючи групу однаково структурованих сторінок.

Аудит глибини семантики – людина висловлюється більш глибоко і контекстуально насичено. Генеративні моделі ШІ пишуть сухо і більш узагальнено.

Проблема полягає не в згенерованому тексті як такому, а в його крайній неефективності, і по суті, послуга перевірки на генеративний контент полягає в пошуку текстів, нездатних вирішити поставлені завдання: переконати, підвищити довіру до бренду, підштовхнути до покупки.

ШІ-контент, як правило, поверхневий і видає загальновідомі факти, не дотягуючи до того рівня, де формуються хороші метрики поведінки.

Крім пошуку генеративного контенту, ми перевіряємо ключі і структуру, оцінюємо смислову унікальність (не тільки антиплагіат), розкриття тематики (статистика, кейси, цитати), експертність і правдивість – E-E-A-T (Досвід, Випробування, Авторитет, Надійність), а також поведінка користувачів – скролінг, кліки, повернення і дочитування.

В результаті ви отримаєте звіт, де буде вказано один з трьох варіантів:

  • контент створений людиною;
  • змішаний/частково генеративний;
  • високо підозрюваний в ШІ-генерації.

А також рекомендації щодо поліпшення, поглиблення змісту або повної заміни ШІ-текстів. За необхідності – виправлення текстів під вимоги генеративної видачі.

 

Проблеми сайтів через AI-контент

Відсутність довіри Google

Згенерований контент не проходить якісний відбір. Алгоритми пошукових систем добре розпізнають ШІ і в результаті песимізують сайт.

Просадки трафіку

Сайт втрачає позиції у видачі, в першу чергу – за запитами з високою конкуренцією, якщо контент поверхневий або «неживий».

Погіршення поведінки користувачів

Генеративні моделі не можуть знати, хто ваша цільова аудиторія, наскільки вона вимоглива і чого очікує, тому видають загальний текст без урахування потреб і проблем. Користувач швидко залишає сайт, менше читає статті, не взаємодіє з контентом – це говорить пошуковій системі про погану якість контенту.

Втрата експертності та унікальності

ШІ не генерує експертні тексти, а перекомпоновує вже існуючі. Це погіршує E-E-A-T, оскільки немає свіжого досвіду і порівнянь, прикладів, посилань, спостережень, унікального стилю. Для Google це говорить про те, що можна не ставити контент вище за інші. При цьому він відстежує присутність ШІ-текстів без редагування, і ці сторінки гірше ранжуються, не отримуючи траст.

Повторюваність

ШІ навчається на одному масиві, тому «мислить» шаблонно. Через це падає семантична унікальність, оскільки однаковий шаблон застосовують до десятків статей, карток і описів категорій товарів. Якщо таких сторінок багато, індексація сповільнюється, не відбувається взагалі, а ранжування за пошуковими запитами – істотно знижується.

Санкції

Окремі алгоритми Google можуть вважати AI-контент спробою маніпуляції видачею, що призведе до плачевних наслідків.

А тепер докладніше про те, як AI-контент впливає на сайт:

 

Метрика Вплив ШІ-тексту
Час, проведений користувачем на сторінці Нижче середнього, не чіпляє
Глибина перегляду Падає, відсутня мотивація до прочитання
CTR Знижується, слабкий заголовок і сніпет
Довіра Падає, тексти всі типові
Конверсія Знижується, немає CTA і тригерів

Замовити перевірку текстів на ШІ-генерацію

Згенеровані ШІ-тексти – не зло. Але їх безконтрольне використання під прикриттям копірайтингу – шлях до стагнації SEO, погіршення поведінки користувачів і падіння у видачі. Навіть при проходженні контентом антиплагіату він може бути «порожнім», некорисним і взагалі безглуздим.

Якщо ви не знаєте напевно, як створюється контент на вашому сайті і хочете запобігти проблемам, замовте аудит генеративних текстів. Це крок до безпеки і розуміння ситуації.

Ми перевіримо сторінки на вашому сайті, знайдемо згенеровані тексти і допоможемо переписати все по-людськи.

© Студія копірайтингу Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

Поширені питання

1Що таке AI-детектори і наскільки вони точні?
Це інструменти, які аналізують тексти на генеративні моделі. Точність AI-детекторів може коливатися, і навіть середні значення не завжди точні, проте це дозволяє зрозуміти, як пошукові системи бачать ваш сайт – як унікальний чи ні. Що таке AI-детектори і наскільки вони точні?
2Чи можна переписати згенерований текст, щоб він став «людським»?
Так. Ми надаємо детальні рекомендації, як це зробити, або самі допомагаємо переписувати матеріал під UX і SEO.
3Google дійсно карає за генеративний контент?
На жаль, так. Сам по собі Google не забороняє факт генерації, проте карає за неякісний, шаблонний контент і погіршує ранжування сайту.
4А якщо ШІ пише краще, ніж копірайтер?
Іноді – краще. Але тільки, якщо ШІ-статтю потім читає і редагує редактор. Чистий генеративний текст практично завжди як напівфабрикат – його потрібно доопрацьовувати.
5Чи перевіряєте ви тексти на унікальність?
Так, це входить в аудит. Додатково ми дивимося на заспамленість (повторюваність) слів і фраз, шаблонність і рівень «води» в тексті.
6Можете перевірити тільки конкретні сторінки сайту?
Звісно. Ми зможемо адаптувати аудит під різні завдання – від аналізу декількох текстів до повного аудиту всіх-всіх текстів.
7Це допоможе поліпшити позиції сайту?
Безумовно. Усунення неякісного генеративного контенту – один з ключових кроків для зростання видимості сайту і довіри до нього.
8Чи можете ви відразу запропонувати варіанти доопрацювання?
Так. За результатами аудиту ми пропонуємо чіткі дії: де додати глибину та експертність, що переписати, які статті – доопрацювати та оновити, а які безжально видалити.

Може бути

Корисним

 
Консультація SEO фахівця з оптимізації сайту для пошукового просування
01

SEO консалтинг

Консультація SEO фахівця з оптимізації сайту для пошукового просування
500 грн
 
Виявлення помилок в коді й некоректної роботи функцій, що заважають просуванню сайту та ранжируванню його сторінок по пошукових запитах.
02

Технічний SEO аудит сайту

Виявлення помилок в коді й некоректної роботи функцій, що заважають просуванню сайту та ранжируванню його сторінок по пошукових запитах.
5000 грн
 
Потужний текст, який привертає увагу, мотивує та продає
03

Текст на головну сторінку сайту

Потужний текст, який привертає увагу, мотивує та продає
150 грн