Генеративний контент став одним з ключових відкриттів останніх років і значно змінив усталені правила наповнення та просування сайтів. Нейромережі значно прискорили написання текстів, особливо при великих обсягах, однак швидко – не завжди добре.
Часто це призводить до серйозних проблем з індексацією та ранжуванням за пошуковими запитами.
Послуга перевірки текстів на генерацію ШІ відбувається наступним чином:
AI-виявлення за допомогою інструментів – застосовуємо різні детектори ШІ-контенту, зіставляємо результати і вичитуємо тексти «вручну».
Аналіз і оцінка структури статті – перевіряємо зв’язність, логіку, знаходимо лексичну одноманітність і відсутність переходів – це ознаки неживого тексту.
Виявлення повторюваних шаблонів – АІ використовує готові конструкції. Їх легко виявити, аналізуючи групу однаково структурованих сторінок.
Аудит глибини семантики – людина висловлюється більш глибоко і контекстуально насичено. Генеративні моделі ШІ пишуть сухо і більш узагальнено.
Проблема полягає не в згенерованому тексті як такому, а в його крайній неефективності, і по суті, послуга перевірки на генеративний контент полягає в пошуку текстів, нездатних вирішити поставлені завдання: переконати, підвищити довіру до бренду, підштовхнути до покупки.
ШІ-контент, як правило, поверхневий і видає загальновідомі факти, не дотягуючи до того рівня, де формуються хороші метрики поведінки.
Крім пошуку генеративного контенту, ми перевіряємо ключі і структуру, оцінюємо смислову унікальність (не тільки антиплагіат), розкриття тематики (статистика, кейси, цитати), експертність і правдивість – E-E-A-T (Досвід, Випробування, Авторитет, Надійність), а також поведінка користувачів – скролінг, кліки, повернення і дочитування.
В результаті ви отримаєте звіт, де буде вказано один з трьох варіантів:
- контент створений людиною;
- змішаний/частково генеративний;
- високо підозрюваний в ШІ-генерації.
А також рекомендації щодо поліпшення, поглиблення змісту або повної заміни ШІ-текстів. За необхідності – виправлення текстів під вимоги генеративної видачі.