Копірайтинг для магазину інтер’єрних виробів зі скла

Автор: Юлиан Клицаков в Портфоліо от 14 Червня 2019

PR тексти повинні писатися по-особливому. В них не повинно бути ні “купити”, ні “замовити”, ні “низьких цін”, але в той же час у читача повинне складатися позитивне враження про компанію та її продукцію.

Перед вами – копірайтинг для компанії, що створює інтер’єрні вироби зі скла, зокрема офісні перегородки. Текст написаний без пропозиції купити, проте пропонує саме це, адже позитивні аспекти дійсно наявні. Додатково за допомогою напівжирного шрифту в тексті створені смислові акценти, що допомагають читачеві прийняти “потрібне” рішення. У результаті стаття добре спрацює й у разі сканування, а не читання – усе найголовніше користувач гарантовано побачить.

Хочете замовити PR копірайтинг і собі? Дзвоніть або пишіть на пошту або в месенджери! Яскраві тексти розширять воронку продажів!

копирайтинг текстов изделия из стекла

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *