Копірайтинг опису бренду косметики

Автор: Юлиан Клицаков в Портфоліо от 14 Червня 2019

Текст про компанію – ключовий для кожного проекту, адже саме з нього розпочинається знайомство з новим продуктом. Повірте, вважай ви себе хоч тричі “молодою й динамічною компанією”, на сусідній вулиці про ваш стартап можуть зовсім нічого не знати.

Цікавий текст про компанію познайомить клієнтів з основною лінійкою продукції, принципами роботи й вигодами від співпраці. Але якщо копірайтер напише цей текст за принципом “як у блозі”, нічого гарного з цього не вийде.

Яким має бути ефективний текст про компанію?

  • Діловим і солідним – це позитивно позначиться на іміджі.
  • Лаконічним та інформативним – без води та армії епітетів.
  • Чесним і щирим – це підвищить лояльність до бренду.
  • Позитивним – так читач зрозуміє, що в компанії працюють хороші люди.
  • Яскравим і мотивуючим до покупок – так вас гарантовано помітять.

Перед вами копірайт для компанії-дистриб’ютора декоративної косметики Vigo. Текст написаний без води, має чітку структуру, вміщує підзаголовок і маркірований список зі статистичною інформацією, що є хорошим підсилювачем тексту. Стаття про компанію розбита на невеликі абзаци для зручного читання й оптимізована під пошукові запити “косметика vigo” (1,93 %) та “бренд vigo” (1,29 %). Акцентування на здоров’ї підвищує лояльність до бренду, розширює цільову аудиторію та спонукає до придбання!

Тепер у вас є усі причини замовити текст про компанію в студії копірайтингу “Ямбус”!

 

текст окомпании декоративной косметики

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *