Цілі та завдання

Текст про компанію – ключовий для кожного проекту, адже саме з нього розпочинається знайомство з новим продуктом. Повірте, вважай ви себе хоч тричі “молодою й динамічною компанією”, на сусідній вулиці про ваш стартап можуть зовсім нічого не знати.

Цікавий текст про компанію познайомить клієнтів з основною лінійкою продукції, принципами роботи й вигодами від співпраці. Але якщо копірайтер напише цей текст за принципом звичайної інфо статті, нічого гарного з цього не вийде.

Копірайтинг опису бренду косметики повинен відповідати трьом основним критеріям:

  • інформативність та лаконічність – без води та зайвих епітетів;
  • чесність та щирість – це підвищить лояльність до бренду;
  • мотивація – текст повинен підводити до потрібної дії.

Рішення

Перед вами текст для компанії-дистриб’ютора декоративної косметики Vigo. Текст написаний без води, має чітку структуру, вміщує підзаголовок і маркірований список зі статистичною інформацією, що є хорошим підсилювачем тексту.

Стаття про компанію розбита на невеликі абзаци для зручного читання й оптимізована під пошукові запити “косметика vigo” (1,93 %) та “бренд vigo” (1,29 %). Акцентування на здоров’ї підвищує лояльність до бренду, розширює цільову аудиторію та спонукає до придбання!

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3