Представник логістично-транспортної компанії звернувся до нас із проблемою: існуючі матеріали для потенційних замовників недостатньо інформативні та не розкривають усіх сфер діяльності компанії. Відсутність стисло поданої, але інформативної та якісної пропозиції співпраці не дозволяє отримувати бажаної кількості замовлень.

Необхідно створити комерційну пропозицію під ключ – і тексти, і дизайн.

Цілі та завдання

Перед нами було поставлене завдання:

  • створити комерційну пропозицію, яка одночасно інформуватиме, переконуватиме та відображатиме професіоналізм компанії;
  • розробити структуру комерційної пропозиції, що охоплюватиме усі основні напрямки послуг;
  • написати усі тексти та створити необхідний візуальний ряд, який підкреслить цінність послуг;
  • упакувати дизайн-макет у формат .pdf для подальшого використання у каналах взаємодії з клієнтами (e-mail розсилка, демонстрація на зустрічах).

Хід роботи

Перед тим, як приступати до розробки комерційної пропозиції, ми почали з аналізу усіх необхідних даних – профілю потенційних клієнтів, принципів та особливостей роботи самої логістичної компанії. Проаналізували сайт, зібрали перелік послуг, з’ясували сильні сторони клієнта і склали первинну структуру комерційної пропозиції та узгодили її з клієнтом.

Рішення

Ми запропонували іміджевий підхід: замість прямої реклами показати професіоналізм та глибоке розуміння сфери логістики і міжнародних перевезень, адже найкраще працює не нав’язлива реклама, а розуміння проблем клієнта та пропозиція конкретних рішень.

Фінальний варіант КП включив:

  • компактний і послідовний текст, оформлений за принципом «від проблеми до рішення»;
  • мінімалістичний дизайн без зайвих елементів, де важливі блоки виділені іконографічно (візуально);
  • PDF-документ, який легко надіслати поштою або використовувати в презентаціях.

Ми розробили мінімалістичну, але виразну та стильну комерційну пропозицію, яка демонструє професіоналізм компанії, має акценти на ключових моментах та спрощує сприйняття інформації. Готовий файл з КП протестували у різних сценаріях – перегляд на екрані комп’ютера та вкладення у лист.

За повідомленням клієнта, замовлена у нас комерційна пропозиція стала робочим інструментом продажів, допомогла підвищити конверсію зустрічей й дозволила компанії впевнено презентувати себе на переговорах.