Цілі та завдання

Тексти на сторінках інтернет-магазину спортивних товарів мають бути інформативними й привабливими для цільової аудиторії. Необхідно коротко описати, які товари тут є, які бренди представлені та які переваги магазин має перед конкурентами. Іноді слід згадати широкий асортимент товарів, іноді – високу якість продукції, швидку доставку чи сервіс, але найголовніше – писати зі знанням справи, а не просто – ми найкращі, тому що найкращі.

Якісний копірайтинг про велосипедні та спортивні товари гарантовано приверне увагу цільової аудиторії та допоможе збільшити продажі!

Рішення

Перед вами – приклад SEO копірайтингу для веломагазину ProBike. Це не просто текст про великий вибір велосипедів і спорттоварів, а мотиваційний оффер для всіх активних містян. Текст призначений для головної сторінки інтернет-магазину, а тому не просто презентує лінійку товарів, а й знайомить з брендом і його місією.

Текст посилений привабливими заголовками (вони допомагають організувати текст і привертають увагу), маркованим списком (виокремлюють ключові моменти – у цьому разі великий асортимент веломагазину), переконливим закликом до дії, побудованим на логічних доводах, а також вміщує потрібні для цієї сторінки ключові запити: наприклад, “інтернет-магазин велосипедів” та “ProBike”.

Перш ніж починати писати текст, необхідно визначити цільову аудиторію. Хто ваші клієнти, до якої вікової та соціальної категорії вони належать, які товари шукають? Відповіді на ці питання допоможуть сформулювати основну ідею тексту і презентувати товари так, що їх захочеться купити.

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3