Що таке перевірка сайту на генеративний контент

Перевірка на генеративний контент – це аналіз опублікованих на сайті текстів з метою визначити, ким вони були написані – копірайтером або за допомогою генеративних моделей ШІ, наскільки вони унікальні, якісні, інформативні, чи виглядають природно і чи вирішують поставлені завдання.

Ціна аудиту тексту на генеративний контент

Приблизна вартість перевірки на генерацію ШІ для 10 сторінок. Точна вартість розраховується в індивідуальному порядку

Базовий

250грн
Що входить у полугу:

  • Перевірка унікальності текстів.
  • Перевірка текстів на основні генеративні моделі: GPT-4.

Повний

350грн
Що входить у полугу:

  • Перевірка унікальності текстів.
  • Перевірка текстів на основні генеративні моделі: GPTZero, OpenAI, Writer, QuillBot, Copyleaks, Sapling, Grammarly, ZeroGPT та ін.

Розширений

500грн
Що входить у полугу:

  • Всі пункти Повного пакету.
  • Виявлення повторюваних шаблонів.
  • Аналіз та оцінка структури статті.
  • Перевірка на правильну тональність, стиль, повноту інформації.
  • Аудит глибини семантики.

Аналіз текстів на генерацію ШІ дозволяє знайти проблемний, шаблонний контент, виправити або замінити його більш унікальним і цікавим контентом і в результаті досягти поставлених бізнес-цілей: залучити клієнтів, підвищити впізнаваність бренду і продемонструвати свою експертність.

 


аудит сайту на АІ-контент

Які завдання вирішує

Аналіз текстів на генеративний контент стає стратегічним інструментом для розвитку контент-маркетингу, підвищення довіри, формування іміджу бренду, а також при виході у висококонкурентну нішу.

Такий аналіз підкаже, наскільки сумлінно пишуть ваші копірайтери, чи є їхні тексти експертними і чи немає невиправданої економії на якості.


Перевірка чесності копірайтерів
Перевірка чесності копірайтерів
Дозволить визначити, які тексти писали копірайтери, а які згенеровані за допомогою ШІ.

Уникнення санкцій Google
Уникнення санкцій Google
АІ-контент негативно позначається на ранжуванні сайту, трафіку та довірі користувачів.

Оцінка якості текстів
Оцінка якості текстів
Визначення проблемних АІ-текстів, які можна доопрацювати, поліпшити або замінити.

Аналіз контент-стратегії
Аналіз контент-стратегії
Перевірка потрапляння в цільову аудиторію, на тональність, стиль, тип і формат контенту.


 

Що входить в послуги перевірки ШІ-контенту

Генеративний контент став одним з ключових відкриттів останніх років і значно змінив усталені правила наповнення та просування сайтів. Нейромережі значно прискорили написання текстів, особливо при великих обсягах, однак швидко – не завжди добре.

Часто це призводить до серйозних проблем з індексацією та ранжуванням за пошуковими запитами.

Послуга перевірки текстів на генерацію ШІ відбувається наступним чином:

AI-виявлення за допомогою інструментів – застосовуємо різні детектори ШІ-контенту, зіставляємо результати і вичитуємо тексти «вручну».

Аналіз і оцінка структури статті – перевіряємо зв’язність, логіку, знаходимо лексичну одноманітність і відсутність переходів – це ознаки неживого тексту.

Виявлення повторюваних шаблонів – АІ використовує готові конструкції. Їх легко виявити, аналізуючи групу однаково структурованих сторінок.

Аудит глибини семантики – людина висловлюється більш глибоко і контекстуально насичено. Генеративні моделі ШІ пишуть сухо і більш узагальнено.

Проблема полягає не в згенерованому тексті як такому, а в його крайній неефективності, і по суті, послуга перевірки на генеративний контент полягає в пошуку текстів, нездатних вирішити поставлені завдання: переконати, підвищити довіру до бренду, підштовхнути до покупки.

ШІ-контент, як правило, поверхневий і видає загальновідомі факти, не дотягуючи до того рівня, де формуються хороші метрики поведінки.

Крім пошуку генеративного контенту, ми перевіряємо ключі і структуру, оцінюємо смислову унікальність (не тільки антиплагіат), розкриття тематики (статистика, кейси, цитати), експертність і правдивість – E-E-A-T (Досвід, Випробування, Авторитет, Надійність), а також поведінка користувачів – скролінг, кліки, повернення і дочитування.

В результаті ви отримаєте звіт, де буде вказано один з трьох варіантів:

  • контент створений людиною;
  • змішаний/частково генеративний;
  • високо підозрюваний в ШІ-генерації.

А також рекомендації щодо поліпшення, поглиблення змісту або повної заміни ШІ-текстів. За необхідності – виправлення текстів під вимоги генеративної видачі.

 

Проблеми сайтів через AI-контент

Відсутність довіри Google

Згенерований контент не проходить якісний відбір. Алгоритми пошукових систем добре розпізнають ШІ і в результаті песимізують сайт.

Просадки трафіку

Сайт втрачає позиції у видачі, в першу чергу – за запитами з високою конкуренцією, якщо контент поверхневий або «неживий».

Погіршення поведінки користувачів

Генеративні моделі не можуть знати, хто ваша цільова аудиторія, наскільки вона вимоглива і чого очікує, тому видають загальний текст без урахування потреб і проблем. Користувач швидко залишає сайт, менше читає статті, не взаємодіє з контентом – це говорить пошуковій системі про погану якість контенту.

Втрата експертності та унікальності

ШІ не генерує експертні тексти, а перекомпоновує вже існуючі. Це погіршує E-E-A-T, оскільки немає свіжого досвіду і порівнянь, прикладів, посилань, спостережень, унікального стилю. Для Google це говорить про те, що можна не ставити контент вище за інші. При цьому він відстежує присутність ШІ-текстів без редагування, і ці сторінки гірше ранжуються, не отримуючи траст.

Повторюваність

ШІ навчається на одному масиві, тому «мислить» шаблонно. Через це падає семантична унікальність, оскільки однаковий шаблон застосовують до десятків статей, карток і описів категорій товарів. Якщо таких сторінок багато, індексація сповільнюється, не відбувається взагалі, а ранжування за пошуковими запитами – істотно знижується.

Санкції

Окремі алгоритми Google можуть вважати AI-контент спробою маніпуляції видачею, що призведе до плачевних наслідків.

А тепер докладніше про те, як AI-контент впливає на сайт:

 

Метрика Вплив ШІ-тексту
Час, проведений користувачем на сторінці Нижче середнього, не чіпляє
Глибина перегляду Падає, відсутня мотивація до прочитання
CTR Знижується, слабкий заголовок і сніпет
Довіра Падає, тексти всі типові
Конверсія Знижується, немає CTA і тригерів

Замовити перевірку текстів на ШІ-генерацію

Згенеровані ШІ-тексти – не зло. Але їх безконтрольне використання під прикриттям копірайтингу – шлях до стагнації SEO, погіршення поведінки користувачів і падіння у видачі. Навіть при проходженні контентом антиплагіату він може бути «порожнім», некорисним і взагалі безглуздим.

Якщо ви не знаєте напевно, як створюється контент на вашому сайті і хочете запобігти проблемам, замовте аудит генеративних текстів. Це крок до безпеки і розуміння ситуації.

Ми перевіримо сторінки на вашому сайті, знайдемо згенеровані тексти і допоможемо переписати все по-людськи.

© Студія копірайтингу Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

Поширені питання

1Що таке AI-детектори і наскільки вони точні?
Це інструменти, які аналізують тексти на генеративні моделі. Точність AI-детекторів може коливатися, і навіть середні значення не завжди точні, проте це дозволяє зрозуміти, як пошукові системи бачать ваш сайт – як унікальний чи ні. Що таке AI-детектори і наскільки вони точні?
2Чи можна переписати згенерований текст, щоб він став «людським»?
Так. Ми надаємо детальні рекомендації, як це зробити, або самі допомагаємо переписувати матеріал під UX і SEO.
3Google дійсно карає за генеративний контент?
На жаль, так. Сам по собі Google не забороняє факт генерації, проте карає за неякісний, шаблонний контент і погіршує ранжування сайту.
4А якщо ШІ пише краще, ніж копірайтер?
Іноді – краще. Але тільки, якщо ШІ-статтю потім читає і редагує редактор. Чистий генеративний текст практично завжди як напівфабрикат – його потрібно доопрацьовувати.
5Чи перевіряєте ви тексти на унікальність?
Так, це входить в аудит. Додатково ми дивимося на заспамленість (повторюваність) слів і фраз, шаблонність і рівень «води» в тексті.
6Можете перевірити тільки конкретні сторінки сайту?
Звісно. Ми зможемо адаптувати аудит під різні завдання – від аналізу декількох текстів до повного аудиту всіх-всіх текстів.
7Це допоможе поліпшити позиції сайту?
Безумовно. Усунення неякісного генеративного контенту – один з ключових кроків для зростання видимості сайту і довіри до нього.
8Чи можете ви відразу запропонувати варіанти доопрацювання?
Так. За результатами аудиту ми пропонуємо чіткі дії: де додати глибину та експертність, що переписати, які статті – доопрацювати та оновити, а які безжально видалити.

Може бути

Корисним

 
Складання технічного завдання для програміста по оптимізації сайту і приведення його до вигляду, рекомендованому пошуковими системами.
01

SEO на етапі розробки

Складання технічного завдання для програміста по оптимізації сайту і приведення його до вигляду, рекомендованому пошуковими системами.
5000 грн
 
Написання текстів українською - статті, описи товарів, рекламні та інформаційні статті українською
02

Копірайтинг українською

Написання текстів українською - статті, описи товарів, рекламні та інформаційні статті українською
85 грн
 
Ефективне просування бізнесу та особистих сторінок
03

Тексти для Instagram

Ефективне просування бізнесу та особистих сторінок
85 грн