Що таке web-аналітика
Це процес збору, аналізу та інтерпретації даних про відвідувачів сайту та їхню поведінку. Веб аналітика – це цінний інструмент інтернет-маркетингу, який дозволяє дізнатися, як саме користувачі взаємодіють із сайтом, які сторінки відвідують, які послуги найпопулярніші і які товари користуються найбільшим попитом. Цю інформацію можна використати для оптимізації сайту та підвищення ефективності маркетингових кампаній. Займатися веб-аналітикою і збирати дані потрібно з першого ж дня існування сайту. Іструменти web-аналітики дають можливість збирати кількісні та якісні показники поведінки користувачів на сайті та стежити за їх діями в режимі реального часу. Основні показники аналітики – це дані про кількість переходів із пошуку, час, проведений на сайті, та конверсії. Аналіз цих даних найчастіше проводять за допомогою Google Analytics та Search Console.