Етапи просування нового сайту
Кожен проєкт унікальний і має безліч різних нюансів, тому зупинимося лише на деяких етапах реалізації SЕО для молодого ресурсу.
1. Визначення потреб клієнтів, аналіз ніші
Перш за все, ми аналізуємо продукт, нішу і конкурентів. Тут важливо враховувати, що кожна сфера бізнесу – унікальна, тому й оптимізація молодого сайту матиме свої особливості. Наприклад, якщо для інтернет-магазину необхідний стабільний потік покупців, його насамперед забезпечують On-page оптимізація для категорій і підкатегорій товарів і вже по-друге для самих товарів.
Для корпоративних сайтів просування спрямоване на підвищення юзабіліті та оптимізацію сторінок окремо. Це спрямовує клієнта і допомагає отримати від нього вчинення цільової дії.
2. Формування стратегії просування
Результат визначається не тільки прописуванням мета-тегів Title і Description. Розкрутка молодого сайту з нуля включає безліч додаткових етапів. Це непростий процес, під час якого команда SEO-фахівців аналізує всі особливості сайту і виконує десятки маніпуляцій.
Так, в одному випадку проблеми можуть полягати в сміттєвому коді (у кращому випадку) і технічних помилках, в іншому – у великій кількості конкурентів і неможливості отримувати трафік за високочастотними запитами. У третьому – необхідністю використовувати додаткові канали взаємодії – соціальні мережі та відеоконтент.
3. Технічний аудит сайту
Практично всі молоді сайти мають проблеми в коді. Java-скрипт відпрацьовує не так, як потрібно, фільтри товарів працюють некоректно, дублюються заголовки і сторінки, з’являються биті посилання або використовується не та мікророзмітка. Усі ці помилки потрібно знайти й усунути.
4. Поліпшення юзабіліті
Надзвичайно важливий момент, здатний скоротити відсоток відмов і збільшити час, проведений користувачами на сайті. Сюди належить і сам дизайн загалом, і функціонал, що дає користувачам можливість отримати необхідну інформацію, вибрати і купити товар або замовити послугу.
На цьому етапі усувають проблеми адаптації дизайну на мобільних пристроях, покращують якість інтерфейсу і зручність навігації.
5. Збір і кластеризація семантичного ядра
Оптимізація молодого сайту будується на правильно рознесеній семантиці. По суті, слова і фрази з семантичного ядра – це список найчастіших (релевантних) запитів за бізнес-нішею, продукцією та інтересами цільової аудиторії.
Грамотно зібрати ключі для молодого сайту важливо незалежно від сфери бізнесу, адже саме ключі з ядра сприяють збільшенню органічного, тобто безкоштовного трафіку. Найефективніші високочастотні ключі, проте просунути молодий сайт з нуля можливо і за допомогою низькочастотних ключів. Іноді така стратегія навпаки більш результативна.
6. Формування техзавдання для копірайтера
Пошукова розкрутка для молодого сайту вимагає великого обсягу оптимізованого контенту. SEO фахівці складають технічне завдання для копірайтера, розробляють контент-план для блогу, після чого всі необхідні сторінки наповнюються текстами.
7. Лінкбілдинг
Прискорити індексацію і просування нового сайту можна, додавши етап закупівлі зворотних посилань із трастових ресурсів. Цей процес охоплює не тільки платні посилання, а й реєстрацію в безкоштовних каталогах. Особливість лінкбілдингу в тому, що кількість тут далеко не головне – важливіша якість сайтів-донорів.
Стратегія розкрутки молодого сайту охоплює аналіз ніші та конкурентів, технічну оптимізацію, роботу з поліпшення юзабіліті, формування контент-плану і відповідної стратегії просування, що враховує всі нюанси, а також роботу з іміджем компанії та підвищенням експертності сайту. Усе це в комплексі дає хороший результат, даючи змогу досягти високих позицій у видачі за коротший термін, а тому, якщо ви запустили сайт і хочете отримати гарантований результат, рекомендуємо замовити просування молодого сайту з нуля в SEO студії Ямбус.
© SEO студія Ямбус