Що входить в послуги просування сайту на західних ринках
Основні дії з розкрутки сайту на Заході майже не відрізняються від наших, проте вони складніші і для ефективного результату доведеться глибше вивчити ринок і менталітет цільової аудиторії, а також мати значно більший бюджет.
Етапи SEO просування на Захід виглядають наступним чином:
- Повний технічний аналіз сайту – комплексна перевірка технічного стану сайту на відповідність вимогам пошукових систем.
- Виправлення знайдених помилок – підготовка технічного завдання для програміста на доопрацювання сайту.
- Аналіз ринку та конкурентів – виявлення сильних та слабких сторін у стратегії конкурентів.
- Збір семантичного ядра – складання та сегментація семантичного ядра, що відповідає структурі сайту.
- Формування стратегії просування – вибір найбільш підходящих методів успішного SEO просування сайту за кордоном.
- OnPage оптимізація – оптимізація цільових сторінок під пошукові запити та зростання трафіку з потрібного регіону.
- Лінкбілдинг – побудова стратегії розкрутки сайту за кордоном допомогою зовнішніх посилань.
- Аналіз та корекція дій – підготовка щомісячної звітності, її аналіз та при необхідності корекція.
Це – базові дії просування сайту на західних ринках, і для кожного конкретного випадку вони можуть відрізнятися, бути меншими чи, навпаки, більшими. В будь-якому разі алгоритм SEO просування англомовних сайтів – це ключі, геолокація, мова та видача, а також вивчення попиту і менталітету: складання демографічно-соціального портрету ЦА: регіон, стать, вік, культурні цінності та ін.
Внутрішня оптимізація
Просування за кордоном відбувається за тим самим принципом.
Семантика
Для збільшення переходів потрібно використовувати інформаційні та комерційні запити – для залучення потенційних клієнтів та, відповідно, для тих клієнтів, які вже знайомі з продукцією й готові її придбати.
Необхідно визначити запити з низькою, середньою і високою частотою та використовувати їх згідно обраної стратегії просування. Корисне використання довгих (до 7 слів) запитів низької і середньої частоти.
Ключові слова та фрази для просування англомовних сайтів збираються за допомогою планувальника ключів Google, Ahrefs, Kwfinder та інших сервісів. Список низькочастотних ключів сформувати складніше, але тут на допомогу приходять підказки (слова, що спливають при введенні запиту) та асоціативний ряд (фрази під рубрикою «Із цим шукають»).
Мета-теги
Високочастотні ключі використовуються для формування метаданих сайту, тегів Title і Description, та заголовків рівня h1-h3. Це необхідно для покращення ранжування за кордоном у системах пошуку і поліпшення клікабельності.
Одночасно з цим мета-теги повинні бути інформативними та корисними для читача, а не набором ключів через кому.
Контент
Тексти повинен писати професійний копірайтер, а перекладати – професійний перекладач. Не варто користуватися автоперекладом – читач це помітить, і імідж бренду стрімко впаде. Написання та редагування текстів краще довірити носію мови, і бажано – експерту в темі. Незнання сленгу, культурних нюансів та інших тонкощів спричинить проблеми з розумінням та просуванням компанії на англомовний ринок.