Що входить в послуги просування в соціальних мережах
Зазвичай під просуванням в соціальних мережах Facebook та Instagram розуміють саме рекламні оголошення. В цьому випадку послуга складається з трьох етапів – аналізу, налаштувань та ведення рекламної кампанії. Усі ці завдання ви можете доручити SMM спеціалістам студії Ямбус в Києві.
- Аналіз: дослідження результатів видачі в обраних для просування соціальних мережах, аналіз конкурентів та якості представленого контенту, аналіз каналів взаємодії з цільовою аудиторією.
- Налаштування: базове оформлення сторінки, підбір механік з розвитку сторінки, розробка SMM стратегії, складання контент-плану, налаштування таргетованої реклами по Україні чи іншим країнам світу.
- Ведення: адміністрування рекламного кабінету, внесення змін до налаштувань реклами в Facebook та Instagram (зміна креативів, зображень у рекламних оголошеннях, корекція ставок оголошень), відстеження результатів та щомісячна звітність.
Між тим, просування в соціальних мережах включає не тільки рекламну кампанію, але і контент-маркетинг – вибір тем, форматів контенту, графіку публікацій та написання постів для публікацій. Однією з головних причин, чому послуги Social Media Marketing в Україні настільки популярні, вважається здатність SMM швидко донести повідомлення до цільової аудиторії.
Соціальні мережі надають унікальну можливість виходу в інтернет-простір, де багато потенційних клієнтів бренду і де вони проводять дійсно багато часу. Правильна стратегія просування в соціальних мережах дає можливість вступити в діалог, поділитися важливою інформацією, відповісти на запитання і створити сильні зв’язки.
Регулярна публікація цікавого і корисного контенту, використання привабливого графічного контенту добре позначається на видимості та впізнаваності бренду.
Замовивши послуги просування в соціальних мережах в SEO студії Ямбус в Києві, ви зможете залучити нових клієнтів, утримати старих і збільшити конверсії. Продумана маркетингова стратегія дає змогу значно збільшити видимість, впізнаваність і привабливість бренду, створити позитивний образ і поширити потрібну ідею або інформацію.
Формування стратегії SMM просування
Планування – це важливий етап маркетингу в соціальних мережах. Який саме контент і коли публікувати, зосередитися на таргетинговій рекламі чи інформаційних постах, текстах чи графічному контенті? Для відповідей на ці запитання необхідно проаналізувати нішу, бажання і потреби цільової аудиторії, сформувати контент-план, який відповідатиме конкретній ситуації та цілям бренду.
Будь-який матеріал, що публікується в Facebook та Instagram у рамках просування бренду, має бути цікавим і корисним. Він може включати різні формати: короткі пости, рілси, сторіс, статті, опитування, відео, інфографіку, фотографії та рекламні банери, але в будь-якому з цих випадків він повинен бути цікавим для цільової аудиторії й викликати у неї необхідну емоційну реакцію. Необхідно визначити найбільш підходящий вид контенту – продажний, інформаційний, репутаційний чи експертний, який би вирішував усі поставлені завдання. Взявшись за просування в соцмережах, ми підберемо правильну частоту публікацій і загальну тональність комунікації з цільовою аудиторією, додамо якісну візуальну складову, адже це також важливо.