Цілі та завдання email-розсилки
Щоб написати результативний текст для електронної розсилки, копірайтер має відповісти для себе на декілька першорядних питань: яке конкретно завдання має вирішувати текст, чим він здатний допомогти людині і що необхідно зробити, щоб лист став зрозумілим і доброзичливим.
Тут є 3 важливі правила:
Лаконічно і по суті: у людей маса справ крім читання вхідної пошти, а тому доносити інформацію потрібно буквально за кілька секунд. Якщо часу на прочитання потрібно більше, лист неефективний. Якщо ви вирішили розповісти про все одразу, ваша розсилка неефективна. Довгі листи не читають, вони не працюють.
Не рекламувати в лоб: емейл-розсилка – це інструмент продажів. Він підводить потенційного клієнта до цільової дії: перейти за посиланням, замовити, купити, ознайомитися. Однак тексти для email-розсилки – це не стільки реклама, скільки ще один канал спілкування з цільовою аудиторією. Не варто одразу ж намагатися продати, особливо якщо це перший, холодний лист. Це підтримання діалогу, а не агресивний маркетинг!
Тема, що чіпляє: щоб лист зацікавив, потрібна неординарна, іноді навіть провокаційна тема. Саме вона змушує адресата відкривати послання. Тут необхідно придумати інтригу – захопити увагу.
І ще одне. Необхідно структурувати текст. Багато в чому завдання, що стоять перед копірайтером, визначають і структуру тексту для email-розсилки. Та в будь-якому разі, у листа має бути чітка структура, розбита на блоки з відповідними заголовками та візуальним рядом.
Порівняйте самі, що виглядає зрозуміліше, і що приємніше читати. Перед вами два приклади тексту для email-розсилки – без блоків і з розподілом на блоки:
Наш мозок шукає найлегший шлях, а тому велике завдання потрібно розділити на кілька простіших. Тобто замість “простирадла” тексту скласти лист із простішими для сприйняття блоками. Підсвідомо його буде простіше сприймати, а інформацію легше засвоїти.
Якщо ви формуєте довгу розсилку з кількома товарами, розділіть її на смислові блоки. Виділивши цікаві моменти, ви спростите читачеві завдання і підвищите свої шанси.