Цілі та завдання

E-mail розсилка – один з найбільш ефективних методів підвищення продажу. Проте тут треба знати міру, оскільки від занесення в спам вас відділяє лише один натиск мишкою. Якісна інтернет-розсилка повинна не злити адресата, а допомагати йому: давати потрібну йому інформацію або повідомляти про дійсно важливі події.

Рішення

Перед вами конкурентоздатний варіант e-mail розсилки на замовлення з дванадцятьма унікальними заголовками (темами листа), що підвищують відкриття листа. І хоча основне завдання цієї рекламної кампанії – продати повчальний курс, проте в тексті листа немає жодного слова “купити”, “замовити” або “знижки”, чим зазвичай характеризується низькоякісна e-mail розсилка. Замість цього текст листа повідомляє про реальну користь, яку можна отримати, просто перейшовши по вказаному посиланню.

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3