- ua
- ru
Апдейт – поняття, над яким багато хто ламає голову. При цьому все досить елементарно.
Апдейт – це звичайне оновлення даних, доповнення або зміна. Це поняття можна застосовувати до будь-якого сайту. Наприклад, стався апдейт на такому-то сайті. Це означає, що на сайті додалися якісь статті або інший матеріал, сайт оновився.
Що ж стосується магічних словосполучень «апдейт Яндекса» і «апдейт Гугла», тут ніякої різниці теж немає. Це зміна в базі даних пошукових систем, унаслідок якої рейтинг вашого сайту може змінитися – піднятися в пошуковій видачі або, навпаки, опуститися, а відповідно зміняться і параметри тІЦ і PR.
Найчастіше цей термін можна почути в колі SEO-оптимізаторів.
SEO-оптимізатор, який займається просуванням сайту, зобов’язаний знати алгоритми роботи пошукових систем Яндекс і Google. І особливо – знати, коли відбуваються апдейти їхніх баз даних. При цьому особливість Яндекса криється в статичній видачі. Іншими словами, рейтинг сайтів у цій пошуковій системі оновлюється періодично, через певний проміжок часу – раз або два на тиждень.
Пошукова система Google працює інакше, апдейт тут динамічний, і позиції сайтів можуть змінюватися кілька разів на день.
Варто зазначити, що алгоритм ранжування сайтів пошуковими системами може змінюватися. Говорячи простіше, це формула, за якою визначаються параметри ранжування. Її зміна – надзвичайно важлива для SEO-оптимізаторів, оскільки тягне за собою істотні зміни в рейтингу сайтів за певними запитами.
За великим рахунком, апдейти відіграють важливу роль для SEO-оптимізатора. Вони впливають на ранжування сайтів і особливість їхнього просування за певними запитами. Говорячи простіше, апдейти заважають оптимізатору, борються з його починаннями і всіляко заважають штучному виведенню сайту в TOP-10.
Новий апдейт – це нові правила, які раз по раз доводиться вчити SEO-оптимізатору, щоб сайт залишався на плаву.
© SEO студія «Ямбус»