Поняття релевантності контенту вважається одним з найважливіших в SEO копірайтингу. В той же час, хоч це слово й виглядає незрозуміло, й навіть інтуїтивно його сенс не прочитується, проте значення його досить просте. Це своєрідна оцінка відповідності тексту запиту, який користувач вводить у пошуковому рядку.

Що таке релевантність тексту

Наприклад, якщо текст присвячений туристичній поїздці й оптимізований під запит «купити тур», він релевантний. А якщо вміщує ключі «замовити рекламу в інтернеті» або «глиняні чашки на замовлення», то вже ні. Тематика не співпадає.

Релевантність тексту визначає, чи з’явиться сайт на першій сторінці видачі, чи ні. Відбувається це таким чином: після того, як користувач ввів у браузері свій запит, пошукова система робить аналіз проіндексованих сторінок і ранжирує їх відповідно до ключового запита. Найбільш релевантні статті потрапляють на першу сторінку, менш релевантні – все далі й далі. Тобто сторінки з ТОП-10 Google вважає найбільш корисними й інформативними, а сайти з ТОП-3 – взагалі ідеальними.

Як зробити текст максимально релевантним

Передусім потрібна контент-стратегія. Але це не означає, що треба просто знайти копірайтера та замовити у нього десяток текстів. Треба визначити, на які теми слід писати статті, як часто, якого об’єму вони мають бути, які заголовки мати, який тайтл і дескрипшен, під які ключі мають бути оптимізовані – а це вже робота SEO фахівця. Тобто релевантний текст – це якісний копірайтинг і гарна SEO оптимізація.

Переваги контент-стратегії в тому, що сайт отримує чіткий план дій, ґрунтований на аналізі сайтів-конкурентів і пошукової видачі. Дотримуючись розробленого сеошником плану, він стане краще відповідати вимогам пошукових систем.

Щоб зробити статтю максимально релевантною, досить пройтися по цьому чек-листу:

  • цілі й завдання сторінки;
  • цільова аудиторія та стилістика тексту;
  • необхідний об’єм тексту;
  • корисність контенту;
  • теги Title і Discription;
  • структура тексту, внутрішні заголовки h1–h3;
  • ключові запити в тексті;
  • LSI ключі;
  • форматування та візуалізація;
  • ілюстрації, списки, таблиці;
  • теги Title і Alt для зображень;
  • внутрішні посилання.

Головним пунктом тут вважається корисність контенту. Копірайтер може написати статтю на потрібну тему, але вона може вийти абсолютно не інформативною й не нести жодної користі. І, за великим рахунком, між релевантним і корисним контентом слід поставити знак рівності.

А тому у результаті отримуємо наступну формулу:

Релевантний контент = це корисна інформація   якісний копирайтинг   SEO оптимізація.

Дотримання усіх вищеперелічених вимог дасть вашому проекту можливість швидко просунутися в ТОП-3. Просто публікувати статті треба не раз на рік і не бездумно, аби як, а по чіткому плану і з розумінням, навіщо ви це робите і для чого.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3