Професійний рекламний копірайтинг на замовлення
Власноруч написані рекламні статті не дають очікуваних результатів? Замовляли у “професіоналів”, але продажів як не було, так і немає досі? На жаль, багато копірайтерів у Києві та Україні занадто буквально підходять до написання рекламної статті, впроваджуючи в текст агресивні заяви на кшталт “Купіть зараз!”, “Терміново замовляйте!”, “Обов’язково до купівлі” та подібні. Ефективна рекламна стаття має бути немов вірш: викликати бажання купити, а не просити про це.
Прийшла пора оновити контент – зробити його більш рекламним і продажним! Ми пропонуємо замовити рекламний копірайтинг, який буде написаний для людей, формуватиме бажання купити й м’яко підштовхне до цільової дії.
Мінімум “води”
Читаючи рекламний текст, потенційний покупець має отримувати корисну інформацію, а не самовихваляння. Копірайтер повинен ємко пояснити суть рекламної пропозиції, а не ховати її за прикметниками. У якісному рекламному тексті не повинно бути нічого зайвого. Тут не можна “розпорошуватися” на кілька напрямків одразу, потрібно вибрати головну ідею й слідувати саме їй.
Унікальна торгова пропозиція
Оригінальність – перш за все! Побиті фрази й кліше викликають у читача неприйняття й не здатні викликати інтерес. Як результат, замовлена реклама не окуповується. Копірайтинг рекламних текстів у Києві має бути яскравим і незабутнім, особливим і неповторним!
Вибір правильної цільової аудиторії
Головне тут – показати клієнту, яку вигоду він отримає, якщо вибере ваш продукт, а тому перед написанням рекламного тексту на замовлення копірайтер повинен ретельно продумати цільову аудиторію і писати не для всіх, а для невеликої кількості покупців, яким конче потрібна така продукція.
Від коректного визначення групи клієнтів залежить і подача тексту. Наприклад, реклама фірми, що надає туристичні послуги, може бути написана в легкому, невимушеному стилі, а ось для опису послуг солідного банку краще обрати більш суворий, діловий стиль.
Виключно правда і факти
Рекламний копірайтинг – це не вихваляння. Насамперед це інформація про реальну користь товарів та послуг і перерахування залізобетонних фактів, що підтверджують це. Замовляючи написання рекламної статті, обов’язково повідомте копірайтеру всю необхідну інформацію про продукт, адже саме від неї й залежить ефективність тексту.
У рекламних статей є й інші відмінності від звичайного копірайтингу. Це використання розмовного стилю, пряме звернення до читача, відсутність нудних цифр, цитат і таблиць.
Замість цього – цікавий текст, що мотивує на покупку й який приємно читати. Зокрема завдяки ретельно опрацьованій структурі. А найголовніше – тут немає “води”, вона ніколи не приносить користі. Ось чому замовляти написання рекламних статей варто у досвідченого копірайтера, який розуміє, як усе це працює.