- ua
- ru
Просування сайту може бути різним, але один з його варіантів більше не працює. Йдеться про горезвісний SEO копірайтинг, до якого не вдавався хіба що ледар. Пара десятків ключів, звучний офер і контрольний у вигляді акції, дедлайну або божевільних знижок. Google зарубав такий підхід на кореню, адже головне для нього – користь інформації, а не спам.
Але якщо для SEO копірайтерів такі новини звучать гнітюче, то для фахівців, які просувають свій ресурс за допомогою контент-маркетингу, вони виглядають більш ніж оптимістично. Багато хто з них узяв на озброєння принцип LSI копірайтингу.
LSI – це не що інше, як приховане семантичне індексування. Це досить новий принцип написання текстів, заснований не стільки на впровадженні в текст тематичних ключів, скільки на правильному їх підборі – синонімічному та релевантному. Якщо простіше, копірайтером задіюється цілий рад слів, що при першому погляді ніяк не відносяться до головного ключовика. Але – про все по порядку.
Віднедавна Google й інші пошукові системи не люблять, коли на сайті з’являється надто багато спаму. Панда, Пінгвін, Колібрі – усі ці алгоритми пошуку спрямовані на те, щоб користувач отримував необхідну для нього інформацію, а не відверто рекламний текст.
Давно минули ті часи, коли збільшити відвідуваність сайту можна було, впроваджуючи в статті по 1–2 ключові слова й доводячи їх до потрібної частоти. Тепер же пошукова система, аналізуючи текст, бачить штучність таких маніпуляцій, адже, на її думку, ці мовні дефініції занадто пікові, а “правильний” та корисний текст має бути більш однорідним, вміщувати не лише ключ, але й усі супутні для нього доповнення.
А тепер два приклади – один для класичного SEO копірайту, другий для LSI.
Ключі для SEO статті практично завжди лежать на поверхні, й підібрати їх зможе навіть початкуючий сео копірайтер: “дипломна робота”, “допомога з дипломом”, “написати”, “купити”, “замовити”, “диплом на замовлення” й інші.
Ключі для LSI статті не такі інтуїтивні й часто, на перший погляд, ніяк не відносяться до ключовика: “куратор”, “ВНЗ”, “інститут”, “план”, “студент”, “тема”, “дисципліна”, “бакалавр”, “автор”, “плагіат”, “джерело”, “терміново”, “день”, “здача”, “здати”, “ведення”, “курс”, “складність”.
Як бачите, LSI ключей більше – в цьому й криється їх головний секрет: вони створюють по-справжньому релевантний текст, який жодна пошукова система не зможе запідозрити в штучності. Із її точки зору, такий копірайт інформативний й охоплює тему максимально повно.
Пошукові системи давно задалися метою вивести з гри (назвемо це “пошуковий маркетинг”) класичні елементи SEO просування. У цій планомірній політиці простежується завдання максимального обмеження маніпуляцій. Щільність ключа в тексті більше не впливає на його релевантність, так само, як і наявність фраз-маячків. У шані ж семантичний аспект, який неможливо вирахувати математично, створивши новий шаблон для написання статей.
Це повністю виключає прагматичний підхід до копірайтингу як методу рекламування товарів і послуг й дає шанс тим, хто пише по-справжньому цікаві статті без всякої оглядки на рекламу.
Мало хто знає, але ще в 2011 році (разом із запуском алгоритм Panda) Google став робити оцінку дій користувачів при переході на сайт і порівнювати поведінкові чинники. З приходом Колібрі (Hummingbird) в 2013 році цей принцип отримав свій розвиток, ставши в пошуковій видачі чи не домінуючим.
Пошукові системи вчаться інтерпретувати мову запитів, унеможливлюючи грубе маніпулювання й виводячи в ТОП ті сайти, які дійсно цього гідні.
Ми пропонуємо діяти правильно. Копірайтинг, ґрунтований на LSI принципах, буде найбільш ефективним! Давайте перевіримо: опублікуйте на своєму сайті 2 статті – SEO і LSI – і через пару місяців перевірте, на яких вони позиціях. Не хочете писати самі – замовте їх у нас!
© Студія копірайтингу “Ямбус”