- ua
- ru
На війні усі методи гарні. Цю фразу можна почути не лише з вуст бувалого вояки, але й з боку бійців не менш запеклого фронту – інтернетного: в SEO до заборонених прийомів вдаються все частіше.
Чорна оптимізація, або як її ще називають – чорний SEO, обросла масою міфів, завдяки чому вважається надзвичайно дієвою. Але саме вважається, адже класична оптимізація, біла, все ж природніша, не пов’язана із ризиком і повільно, але упевнено рухає сайт уперед. Та все ж спробуємо розібратися, що ж це таке – чорна SEO оптимізація та з чим її їдять.
Чорний SEO – це пошукова оптимізація із застосуванням заборонених або недобросовісних методів.
Алгоритми пошукових систем перешкоджають просуванню сайтів чорними методами оптимізації, й сайти, помічені у використанні чорних методів SEO оптимізації, виключаються з індексу на якийсь термін, або назавжди.
Чорна оптимізація переслідує ті ж цілі, що й звичайна: налагодження процесу взаємодії з пошуковою системою для підвищення числа відвідувачів, зростання конверсії, кліків і переходів. Це комплекс дій на межі фолу пошукових технологій, який застосовується як у випадку із уже готовим сайтом, як його оптимізація, так і на етапі його створення.
Найчастіше до чорного SEO вдаються власники комерційних сайтів, роблячи ставку на пошукові системи із слабкими алгоритмами, але в той же час ставлячи свої проекти під загрозу у вигляді двох головних динозаврів пошуку – Яндекса та Google.
Дорвеї – це створені спеціально для пошукового робота сторінки, що вміщують безглуздий набір ключових слів і фраз, використовуваних в пошукових запитах. Такі сторінки швидко піднімаються у видачі по конкурентних запитах, але зазвичай існують обмежений час – доки не спровокують санкції пошукової системи.
Клоакінг – це типове підтасовування: пошуковому роботові пропонується оптимізована під які-небудь запити сторінка, користувачеві, що перейшов по посиланню – абсолютно інша. Сюди ж можна віднести й заміну тексту на проіндексованій сторінці.
Використання прихованого тексту з ключовими фразами – ще один спосіб впливу на пошукові системи. Користувач такий текст не бачить, а ось робот – індексує без задньої думки, обдаровувавши сторінку додатковою «вагою».
Жахлива хитрість, здатна привести як до стрімкого набору ваги цільовою сторінкою, так і до бана усього сайту. Застосування графічних зображень-посилань розміром в один піксель непомітно для користувача, але для пошукової системи виглядає як спроба обману.
Підстроювання коду, тексту й інших параметрів сайту під алгоритми пошукових систем з метою підняття його позицій у видачі може бути різним – чорним або білим. Яким чином йти, вирішуйте самі: ризикувати й сподіватися, що замаскований під користувача робот буде вчасно виявлений вашим програмним комплексом і благополучно проїде потьомкінське село або забути усі страхи й просувати сайт правильно, не боячись ні санкцій, ні самого біса.
© Студія копірайтингу «Ямбус»