- ua
- ru
Пошук тематики, так само як і самого контенту для публікацій на сайті нерідко стає складним завданням, адже успіх бізнесу часто залежить від того, наскільки лояльною буде аудиторія, а на це суттєво впливають тексти.
Щоб користувачі не залишали сайт, тексти мають бути унікальними та корисними – інакше вони не викличуть інтересу. Особливо важливим це стає в разі, коли рекламний бюджет невеликий, і ставку зроблено саме на контент і органічне просування.
То де ж брати контент для блога і як отримати якісні та унікальні статті для публікації?
Будь-який із цих способів має свої переваги та недоліки, і кожен із них передбачає необхідність опрацювання ідеї для тексту, адже написання – це вже результат реалізації певного контент-плану. Але – про все по порядку.
Зупинимося на ситуації, коли писати статті в блог ви вирішили самостійно.
Google вважається універсальним помічником у цьому питанні. Вбивши в пошуковий рядок тематичне словосполучення, можна отримати безліч підказок. Але, крім нього, можна розраховувати на допомогу й інших сервісів.
Незамінний помічник від того ж Google. Дає змогу отримати список пошукових запитів за темою, аналізуючи історію пошуків протягом останніх п’яти років. Графік популярності запитів дасть змогу сформувати список тем, які точно викличуть інтерес аудиторії.
Дає змогу проводити аналіз сайтів конкурентів. Є безкоштовна і платна версії. Видає ключі, що використовуються конкурентами, і здатний стати хорошим помічником у складанні контент-плану.
Парсер, що забезпечує аналітику соціальних мереж. Це можливість виявити популярні теми і додати їх у свій контент-план.
Генератор ідей для статей у блог. Загалом у ньому зібрано близько сотні ідей, до того ж список постійно поповнюється. Як доповнення – чудове рішення.
Не менш хорошим рішенням стане вивчення відгуків своїх клієнтів, а також аналіз відгуків на конкурентів. Найбільш інформативними будуть негативні, оскільки вони пишуться від душі і зачіпають реально важливі для цільової аудиторії моменти.
Досить подивитися, які ситуації їх хвилюють – і можна писати статтю в блог із відповідями на запитання.
Велике значення також має користувацький контент – його буде неймовірно корисно взяти до уваги. Можна звернутися з проханням до читачів про те, щоб вони написали особисту життєву історію, пов’язану з продуктом або послугою, яку ви пропонуєте. Заохочувальний приз за найоригінальнішу історію стане чудовою нагородою і підніме імідж вашої компанії, а вам дасть необхідний контент. Тим більше, що користувацький контент завжди позитивно сприймається аудиторією.
А тепер про ситуацію, коли самостійно писати статті в блог ви не хочете. Це питання можна вирішити чотирма способами.
Цей процес передбачає кілька етапів. Спочатку необхідно скласти вимоги до співробітника, потім знайти знайти його, а після цього – навчити. Нерідко такий ланцюжок дій займає тижні і навіть місяці. Ускладнює процес необхідність навчань – особливо в разі, якщо ви й самі не розумієте, як і що робити.
Якщо шукати серед професійних авторів, вимоги до заробітної плати з боку співробітника можуть бути високими і не підходити під бюджет компанії.
Мабуть, найпоширеніший варіант, що вимагає мінімум зусиль у пошуках автора. Достатньо зареєструватися на біржі копірайтингу і скласти оголошення – і копірайтери самі залишатимуть заявки. Вам залишиться лише вибрати вподобаного автора, який пропонує найбільш зручну для вас ціну.
Проблема тут тільки одна – відразу неможливо оцінити якість текстів, а тому доведеться перевіряти все на практиці. І, можливо, обпікатися. Крім того, біржа вимагатиме відсоток з оплати: зазвичай це близько 3-5%.
Практично те ж саме, що і співпрацювати з біржею копірайтингу – з тією лише різницею, що ви не платите відсотки біржі і шукайте автора самостійно, але не приймаєте його в штат. Зобов’язань з кожного боку нуль, і в цьому основна біда: автор може будь-якої миті піти, знайшовши вигіднішу пропозицію, або несподівано піти у відпустку, зокрема без попередження.
Це найкращий варіант, що дає змогу отримати якісні тексти для публікації на сайті під ключ, разом із самою публікацією.
Співпраця зі студією копірайтингу здебільшого передбачає підписання договору – все відбувається офіційно, із зобов’язаннями та гарантією надання послуг. Агентство зацікавлене в довгостроковому співробітництві, а тому можна розраховувати на дійсно якісні тексти. А найважливіше – нікого не потрібно буде навчати.
При цьому у випадку з агентством копірайтингу питання з кількістю статей не стоїть: ви без проблем можете отримати як один текст на тиждень, так і сотні. І це буде найкращим вирішенням питання, де брати контент для блогу. Також ви можете отримати і сам контент-план.
Який з варіантів вибрати – де брати контент для блогу і як отримати якісні та унікальні статті для публікації – вирішувати вам. Кожен з них гарний по-своєму і передбачає різний ступінь особистої участі в процесі.
© Студія копірайтингу Ямбус