Ключові слова з довгим хвостом – це низькочастотні запити, які використовують лише кілька разів на місяць. Вони не популярні й поодинці не здатні підвищити трафік на сайт, проте при правильному підході забезпечують приголомшливий результат!

Чималий відсоток людей вважає, що такі ключі неконкурентоспроможні й намагається їх не використовувати. Але є й ті, хто вважає, що просувати сайт потрібно саме такими ключовими словами, адже вони більш конкретні й просуватися простіше. Таких меншість, а дарма.

Що ж собою представляють ключові слова з довгим хвостом і як з ними працювати?

Як сформувати ключ із довгим хвостом

SEO фахівці називають ключовими словами з довгим хвостом пошукові фрази, що містять щонайменше п’ять слів. Це непопулярні фрази, які користувачі шукають лише кілька разів на місяць. Іншими словами, вони включають терміни, що знаходяться в подовженій частині списку ключових слів.

ключи с длинным хвостом

Тобто довгий ключ – це звичайний пошуковий запит, до якого додані додаткові уточнюючі слова:

Піца – вегетаріанська піца – недорога вегетаріанська піца – недорога вегетаріанська піца у Києві

А тепер найважливіше: ключові слова з довгим хвостом становлять понад 80% всього трафіку. А це означає, що якщо зосереджуватись виключно на високочастотниках, ви втратите 80% переходів. Проста математика.

Поодинці ключі з довгим хвостом справді дають практично нульовий трафік, але всі разом вони здатні дати фантастичну конверсію! І навіть якщо такі запити мають незначний обсяг пошуку, то ігнорувати їх все одно не варто.

Ієрархія ключових слів

Алгоритм пошуку Google давно перестав зіставляти ключові слова – тепер він аналізує теми та об’єкти, а тому якщо ви хочете потрапити на першу сторінку, побудуйте контент навколо тематичних кластерів.

Тематичні кластери – це групи пов’язаних ключових слів, організовані в певні ієрархії. Часто такі кластери відділяються в тексті заголовками рівня h2 чи h3. Таке структурування контенту та ключів робить сторінку з погляду пошуковика більш професійною та релевантною.

Наприклад:

  • Високочастотний ключ – основний заголовок статті.
  • Середньочастотний ключ – внутрішній заголовок рівня h2, який підтримує основний заголовок.
  • Ключові слова з довгим хвостом – це пов’язані ключові слова, які розміщені в блоках тексту, які підтримують внутрішній заголовок.

Переваги ключових слів з довгим хвостом

Незважаючи на те, що в SEO стратегії рідко використовуються ключові слова з довгим хвостом, вони можуть відігравати важливу роль в розкручуванні сайту. Окремо вони не дають великого трафіку, однак разом можуть змінити ситуацію.

  1. Розширення семантичного ядра. Складаючи список ключових слів з довгим хвостом, ви зможете виявити, що одна з груп більша за інші, що вказує на те, що вона може бути більш важливою.
  2. Поліпшення SEO стратегії. Ключові слова з довгим хвостом можуть сформувати кілька додаткових точок зору, які спочатку виходили за рамки SEO стратегії. Це чудова можливість покращити, оптимізувати її.

Однією з переваг ключових слів з довгим хвостом є те, що вони відповідають тому, як користувачі виконують пошук в інших середовищах. Більшість людей використовують Google, коли їм потрібні відповіді. Однак існує безліч різних способів пошуку, включаючи голосовий пошук або пошук по зображенням. Усі вони виконуються по-різному. Так, якщо користувачі частіше використовують голосовий пошук, то це здійснюється за допомогою довших ключових фраз.

В текстовому режимі найчастіше використовують запити з коротким хвостом. Наприклад: «Соліст Metallica», а при голосовому пошуку він може бути набагато довшим: «Біографія соліста рок-групи Metallica», адже проговорити його можна швидше, ніж написати і при цьому варіанти відповідей будуть набагато точнішими.

Замовити тексти з ключами з довгим хвостом

Ефективні тексти з мікрооптимізацією
Замовити

А тепер найважливіше. Якщо ви додасте в контент ключові слова з довгим хвостом, ви зможете отримати трафік, навіть якщо ви не ранжуєтеся за основним ключовим словом. Тобто довгі ключі допомагають краще ранжуватися за пошуковими запитами.

Небезпека ключових слів із довгим хвостом

Одна з найбільших помилок, яку допускають при використанні ключових слів з довгим хвостом – це створення окремих сторінок під кожен такий запит.

Правило, коли під один ключ створюють окрему сторінку, дійсно існує, однак так потрібно робити тільки в тому випадку, якщо ключі мають різне значення або відносяться до різних кластерів. В іншому випадку почнеться канібалізм ключових слів – з’являться сторінки з однаковою семантикою, і Google не зможе визначити, яка з них головна і в результаті не виведе втоп жодну з них.

Резюме

Ключові слова з довгим хвостом – це не чарівні єдинороги, здатні підірвати трафік на сайт, і в одиничному вживанні вони нічого не дадуть. Підходити до застосування таких запитів необхідно комплексно. При правильній SEO стратегії та мікрооптимізації тексту вони допоможуть Google краще зрозуміти контент та залучити додатковий трафік.

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3