- ua
- ru
Писати якісно зобов’язаний кожен копірайтер, якщо він хоче, щоб його труд цінувався. Але як видати на гора ідеальний текст, який і замовника влаштує, і читачам припаде до смаку? Універсальної відповіді на це питання, звичайно ж, немає. Проте є невеликі секрети, які можуть значною мірою поліпшити ситуацію.
Будь-якого копірайтера можна порівняти з таким собі непотоплюваним Титаніком, сповнненим пихатої упевненості й людських життів на борту, де кожен пасажир – це конкретний замовник, що наважився купити квиток його моркомпанії. Тобто замовити текст. Але, як на зло, попереду з’явився айсберг: написали недостатньо якісно.
Помилки в тексті – ще один айсберг. Копіпаста замість копірайтинга – ще один. Правда, цього разу більшого розміру. Запаслися рятувальними шлюпками? Що ж, прекрасно. Проте ваш корабель все одно піде на дно. А тим часом є можливість перетнути Атлантику – якщо у вашої команди вистачить сил і вмінь залатати пробоїни. Лайфхак тут досить простий.
Головне – це зробити тексти лаконічними й чіткими. Це основа будь-якого хорошого тексту. Читачеві буде набагато зручніше з мінімальної кількості тексту отримати максимальний обсяг інформації, а тому не розтягуйте статтю не п’ять сторінок: все можна вмістити і на одній.
Ще одна ознака хорошого копірайтера – це грамотна мова. Звертайте увагу на правильну побудову речень. Розповідні речення завжди розпочинайте з підмета і присудка. Спонукальні – з відповідних слів: подумайте, прочитайте, відмітьте, замовте. Уникайте невпевненості (можливо, схоже, ймовірно, швидше за все), це загальмовує розуміння суті, й читач може банально занудьгувати. Або ж почне вважати, що автор сам не ззнає, про що пише, та не впевнений у своїх припущеннях. Чим це загрожує, зрозуміле без пояснень.
Правильна структура тексту затримає увагу читача. Не робіть занадто об’ємні абзаци: читач втомлюється від такого тексту. Додайте пару-трійку логічних підзаголовків – це дасть користувачеві час обдумати попередню інформацію й налаштуватися на нову.
Перед написанням копірайту вивчить усі відомі й невідомі факти по темі. Читачеві набагато цікавіше знайомитися з конкретними фактами й відчувати, що текст писала обізнана людина. Що у статті є сенс.
Наостанок ще один лайфхак для копірайтерів: оригінальність і новизна – запорука ефективних текстів. Рерайт старої статті нічого хорошого не дасть. А тому тільки нове! Тільки унікальне! Постарайтеся підійди до теми креативно – це завжди дає відмінний результат!
Звісно, це не усе секрети успішного копірайту, але – його основи. Ці невеликі лайфхаки при правильному використанні допоможуть зробити текст більш грамотним, зрозумілим і прийнятним для читача. Але головне при цьому – постійна практика і вдосконалення. І якщо з цим все ʼОк, ьекст буде працювати!
© Студія копірайтингу “Ямбус”