15 способів безкоштовного SEO-просування сайту

Сайт – це особливий інструмент продажу товарів і послуг, здатний бути ефективнішим за будь-яку рекламу, проте часто просунути його в топ і вивести на перші позиції буває не так вже й легко.

У цій статті ми розповімо про безкоштовні або як мінімум недорогі способи просування в пошукових системах, залучення трафіку та підвищення відвідуваності, а також заходи, які можна провести самостійно. Отже…

15 способів безкоштовно просунути сайт в Google

Будь-який інтернет-проект повинен мати мету – саме від неї й залежать наші дії. Справедливо це і для отримуваного результату: він обумовлений поставленими цілями, способом їх реалізації та витраченими зусиллями. В одному випадку для вирішення завдання досить лише тисячі унікальних відвідувачів, тоді як в іншому трафік має бути в сотні разів більше.

Ну що ж, переходимо безпосередньо до способів просування.

1. Технічна оптимізація сайту

Щоб сайт міг успішно конкурувати з іншими інтернет-ресурсами й з’явився в результатах пошуку, необхідно виявити та виправити усі технічні помилки.

В першу чергу це оптимізація і стискування самого коду, java-скриптів, заміна «важких» плагінів рукописним кодом. По-друге, це робота з дублями сторінок, порожніми сторінками й сторінками з недостатньою кількістю корисного контенту. Також сюди відноситься робота з зображеннями – усі вони мають бути оптимізовані під вимоги пошукових систем: важити не більше 20-30 кілобайт й мати правильне розширення – наприклад, svg або webp, але ніяк не png.

Також сюди входить робота над поліпшенням мікророзмітки. Вона дозволяє пошуковим роботам краще розпізнавати вміст сторінок і виводити користувачеві розширені сніпети.

2. Збільшення швидкості завантаження сайту

Швидкість завантаження сайту – один з важливих чинників ранжирування в 2022 році. Цей параметр важливий не лише для Google, але й для самих користувачів, формуючи їх відношення до ресурсу.

Наприклад, якщо сторінка завантажується занадто довго, швидше за все, користувач не стане чекати й продовжить пошук потрібної інформації на іншому сайті. Великий відсоток відмов негативно позначається на ранжируванні, а особливо важлива швидкість завантаження для мобільної версії.

3. Підключення SSL-сертифікату

У 2022 році мати сайт без SSL-сертифікату – це як самогубство. Ресурси без https позначаються більшістю браузерів, як небезпечні і втрачають трафік. Вони навіть не завантажуються!

На хостингу можна підключити як безкоштовний SSL від Let’s Encrypt, так і платний, досконаліший й надійніший, який працює стабільніше й подовжується автоматично.

4. Налаштування «ЧПУ»

Людино-зрозумілий URL – це зручна для прочитання адреса сторінки на латиниці, що дає розуміння про вміст сторінки. Багато CMS за умовчанням формують адресу з ідентифікатором часу і типу запису. Наприклад, https://site.com/post/21-01-2022, а іноді й того гірше: https://site.com/articles.php?tag=summer&action=list. Зрозуміти вміст такої сторінки, не перейшовши на неї, неможливо.

Набагато правильніше, якщо адреса сформована за принципом ЧПУ. Наприклад, так: https://site.com/shop/avtomobilnye-pokryshki/.

5. Файл robots.txt і sitemap.xml

Складання коректної карти сайту, особливо у випадку з декількома мовними версіями сайту, потрібне для правильного індексування, а заповнення файлу robots.txt – для прописування рекомендацій пошуковим системам, які сторінки треба індексувати, а які ні.

6. Створення правильної структури сайту

Зручність отримання інформації – важливий крок до підвищення продажів, а тому інформація має бути логічно структурована й розбита по розділах, категоріях і сторінках. Такий підхід є частиною загальної SEO оптимізації й пізніше використовуватиметься під час сегментації семантичного ядра.

Користувачам набагато зручніше знаходитиме потрібну інформацію, вони довше затримуватимуться на сторінках, що позитивно позначається на ранжируванні по пошукових запитах. Добре структурований сайт індексується набагато швидше й отримує підтримку пошукових систем.

Багато в чому робота із структурою сайту має на меті створення ряду посадочних сторінок – головних розділів товарів і послуг. Саме ці сторінки й отримують основну увагу під час подальшої SEO оптимізації.

7. Збір ключів і складання семантичного ядра

Правильно складене семантичне ядро – це вже половина успіху. Зібрані ключі необхідно кластеризувати, тобто розбити по групах, конкретних сторінках сайту, які їм відповідають. Завдяки розподілу ключів по розділах сайт почне рости в результатах пошуку.

8. Складання метаданих для основних посадочних сторінок

Мета-теги Title, Description і h1 мають бути максимально релевантні вмісту сторінок, але при цьому не повинні виглядати як набір ключів. Це має бути реально корисна для користувача інформація, адже саме вона у більшості випадків і виводиться в сніпет на сторінці видачі.

9. Систематичне оновлення контенту

Досить вести блог, публікуючи в ньому новини компанії або огляди продукції – і поступово сайт почне підвищувати позиції у видачі. Регулярно розміщуючи новий контент, ви тим самим даєте пошуковому роботові сигнал, що тут актуальний контент, і сайт гідний уваги.

10. Додати компанію на Google карти

Якщо у вас офлайн бізнес, і є точка, звідки ви здійснюєте продаж товарів або послуг, її неодмінно слід додати на карту. Це стане чинником підвищення ранжирування по регіональних запитах й істотно підніме трафік.

11. Використання крауд-маркетингу

Написання гостьових постів і повідомлень на тематичних форумах, соцмережах і пабліках із зворотним посиланням на сайт – це потужний інструмент просування! Робити це можна навіть самостійно.

12. Створення сторіночки компанії в соцмережах

Просуванні через соціальні мережі Facebook та Instagram набагато простіше й дешевше за контекстну рекламу! Особливо яскравий ефект від соціальних мереж спостерігається при великій кількості унікального візуального контенту.

13. Створення каналу на YouTube

Завести канал на Ютуб з посиланням на сайт – простіше простого. А якщо хоча б раз на місяць публікувати там відеоролики, можна отримати додаткові переходи на сайт.

Це може бути навіть звичайний відеоогляд нових товарів, анбоксінг або відео звернення до клієнтів.

14. Email-розсилка

При правильній організації поштові розсилки підігріватимуть або повертатимуть цільову аудиторію на сайт. Головне тут – мінімум спаму, який лише дратує користувачів. Реально корисні листи приведуть клієнтів, готових купувати й замовляти послуги, а тому не варто їх недооцінювати!

15. Реєстрація в каталогах

Хоча сьогодні алгоритми Google значною мірою змінили значення посилань з сайтів-каталогів, проте, вони не втратили актуальність і здатні дати хоча й невеликий, але позитивний ефект.

На закінчення

Просування сайту має бути професійним, проте займатися їм можна навіть за відсутності бюджету і участі SEO фахівця. Звичайно ж, не варто чекати швидкого ефекту, якщо робити все самостійно – тут важлива систематичність і комплексний підхід. Саме тому вартість послуг SEO фахівців така висока: оптимізація і просування сайту складається з десятків різних дій, часто навіть не пов’язаних одна з одною.

Скористайтеся нашим керівництвом й почніть просувати сайт хоча б на базовому рівні – і поступово ви помітите результат!

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Написати коментар