- ua
- ru
SEO оптимізація сайту може бути різною. Але все частіше можна почути й інший термін – SEO маркетинг. Проте з роботою звичайного маркетолога він не має нічого спільного, адже розкладати товар по полицях по певній стратегії тут не треба. Завдання тут дещо в іншому: взяти на озброєння методи маркетолога й застосувати їх на своєму інтернет-ресурси. Опосередковано. По-партизанськи.
Взагалі ж термін “партизанський маркетинг” з’явився ще в далекому 1983 році, а ввів його в ужиток знаменитий американський маркетолог Джей Левінсон, завдяки якому, до речі, з’явився ще один не менш відомий проект – ковбой Marlboro. Суть цього методу досить проста: отримати максимум вигод при мінімумі витрат.
Сучасний партизанський SEO маркетинг ідеальний для просування малобюджетних бізнес-проектів. У ряді випадків фінансові вливання взагалі не потрібні. Так би мовити, загін живе за рахунок трофеїв. А все завдяки тому, що цей різновид рекламної стратегії передбачає використання креативного мислення укупі з нестандартними маркетинговими заходами.
Деякі методи партизанського SEO маркетингу досить прості й набагато вигідніші за дорогу рекламу на бігбордах або оренду на топових сайтах. “Партизанськість” тут полягає в нестандартних, нетрадиційних рішеннях, підвищеній гнучкості, виході за рамки загальноприйнятих способів і засобів рекламних комунікацій, повній відмові від азбучних істин. Але в той же час партизанський SEO маркетинг надзвичайно результативний, хоча й має в розпорядженні обмежені можливості.
І це дійсно так. Ніщо не працює проти потужного супротивника краще, ніж в таємниці сплановані акції й точкові удари, диверсії та засідки. Тут не потрібна груба сила армійських з’єднань: партизани завжди працюють головою. А тому їх атаки ефективні.
Їх арсенал досить широкий:
Успіх партизанського SEO полягає в тому, що усі ці методи досить прості й не вимагають великих грошових витрат. Усе це може зробити один-єдиний сеошник.
Інструментарій партизанського маркетингу простий та ефективний – він спрямований на цільову аудиторію, а це вже половина успіху. Адже холостий постріл перемоги ніколи не принесе.
Ніколи не припиняйте нарощувати арсенал доступних засобів реклами, імпровізуйте, комбінуйте. У світі інтернет-бізнесу зупинятися на досягнутому ніколи не можна. Скачіть як ковбой Marlboro по Мохавської пустелі й не зупиняйтеся навіть на водопій!
І паліть точно в ціль!
© Студія копірайтингу “Ямбус”