Цілі та завдання

Просування сторінки в соціальних мережах та сайту відбувається по-різному. І якщо для продажного сайту головний пріоритет – це SEO оптимізовані тексти, то, наприклад, для Instagram це в першу чергу візуальний та розважальний контент. Навіть якщо це акаунт брокерської або ріелторської компанії.

Перед нами було поставлене завдання розробити якісний контент-план для бізнес-сторінки професійного брокера в Instagram, який, з одного боку, вигідно представить компанію, покаже її експертніть та прорекламує послуги, а з другого – сформує в уяві підписників образ стильного, красивого життя, до якого варто прагнути та діяти для досягнення.

Брокеру з нерухомості потрібно публікувати актуальні пропозиції, але щоб зацікавити, необхідна відповідна ситуація, певна картинка для настрою, а також велика кількість іміджевих дописів, на фоні яких реклама буде сприйматися більш м’яко та органічно.

Зважаючи на особливості соціальної мережі Instagram, більша частина контент-плану має бути розважальною та нести інформаційний характер. На такі акаунти хочеться підписуватися, адже їх цікаво переглядати. І навпаки, перевантажений рекламою акаунт відштовхне читачів.

Рішення

Ми вирішили зробити акцент на стилі та експертних публікаціях, які не містять прямої реклами, але демонструють обізнаність та досвід компанії. Також подачу матеріалу ми вирішили зробити у вигляді коротеньких історій, адже продають саме вони.

Зовсім інша річ, якщо розказати, які проблеми можуть спіткати на цьому шляху, і запропонувати відповідні послуги. У цьому і полягає робота спеціаліста, який складає контент-план для Інстаграм, та копірайтера – розповісти про бренд та його експертність, піднятти імідж, презентувати послуги, але водночас не скочуватися в пряму рекламу.

Перед вами приклад контент-плану для сторінки брокера нерухомості в Instagram. Він включає п’ять основних груп контенту:

  • інформаційний – новини, анонси зі сфери діяльності;
  • освітній – експертна думка, поради, лайфхаки, факапи;
  • розважальний – жарти, меми, гіфки;
  • продажний – звернення до потенційних клієнтів, комерційні пропозиції;
  • залучальний – конкурси, опитування.

контент-план для брокерської компанії в Instagram

В Інстаграмі ажливо правильно дозувати рекламу, обгортати її в іміджеві пости, поради експертів та освітній контент, але не скочуватися до інфо-постів на кшталт “Як самостійно продати нерухомість”. Такий допис дійсно сподобається сподобається підписникам і збере багато лайків, але не додасть продажів.

Контент розподілений таким чином: близько 35% тем складає інформаційний контент, 30% освітній, 10% продажний та рекламний, 10% брендовий, 5% розважальний та ще 5% залучальний.

У якості цільової аудиторії були обрані забудовники, інвестиційні компанії та власники бізнесу, які зацікавлені в інвестиціях у нерухомість, люди з капіталом від 150 000 доларів, управляючі компанії з нерухомості, а також приватні особи, які бажають вигідно реалізувати свою нерухому власність.

© SEO студія Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3