Цілі та завдання

Електронна розсилка – це ефективний засіб масової комунікації, групового спілкування й реклами. За умови якісного копірайтингу така інтернет-реклама здатна підвищити конверсію в декілька разів! Розсилка по електронній пошті може вестися по холодній і гарячій базі. Правильно складена комерційна пропозиція здатна оживити інтерес тих, хто вже колись купував товар або замовляв послугу – їх інтерес можна оживити! Це відмінний інструмент інтернет-маркетингу, який не варто недооцінювати!

Добре написана розсилка для електронної пошти – це приклад дійсно ефективного маркетингу, спрямованого на створення довірчих стосунків з потенційними клієнтами! Email- маркетинг здатний приносити до 40$ прибутку на кожен витрачений долар, тобто це найбільш вигідний спосіб інвестиції у бізнес, що працює 24 години на добу!

Рішення

Перед вами – приклад тексту для email-розсилки охоронної компанії, що пропонує послуги фізичної безпеки та встановлення технічних засобів контролю. Тут немає «води», послуги представлені максимально ємко, а сам текст націлений на вузьку цільову аудиторію – власників компаній і представників бізнесу, яким можуть знадобитися послуги безпеки.

В першу чергу тут працює копірайтинг – з перших же рядків в листі ставиться проблема, після чого пропонуються оптимальні способи її рішення. В кінці – яскравий заклик до дії, просочений турботою про потенційного клієнта, що можна назвати хорошим ходом, який підвищує лояльність до адресанта цієї email-розсилки.

Залишилося просто відправити листа!

 

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

© Студія копірайтингу «Ямбус»