- ua
- ru
Правильно складена комерційна пропозиція має колосальну ефективність! З її допомогою відбувається перехід на більш високий рівень ділового спілкування, коли усе сказане тет-а-тет підкріплюється реальними діями.
Комерційна пропозиція добре працює і з «теплими», і з «холодними» клієнтами, постачальниками і потенційними партнерами. Місткий текст, доповнений акуратною візуалізацією, дозволяє швидко зрозуміти суть бізнес-пропозиції й уловити вигоду від співпраці.
Перед вами – приклад комерційної пропозиції для керівників відділів мережі супермаркетів від виробника заморожених напівфабрикатів. Тут немає банальностей типу «Купуйте у нас, адже ми кращі», проте саме до такого висновку й прийде адресат, оскільки текст написаний з урахуванням усіх можливих заперечень: продукція описується як унікальна у своєму роді, а додатково ділова пропозиція підкріплюється статистикою продажів. У кінці – нетривіальний заклик до дії.
Головний секрет написання комерційної пропозиції в тому, що складати її треба з чітким розумінням, для кого конкретно вона призначена. Ідеально, якщо комерційне персоналізується, і автор звертається до адресата по імені.
При написанні комерційної пропозиції треба приділяти увагу не лише змісту, але й структурі. Краще, якщо вона складається по маркетинговій формулі ODC – Offer, Deadline, Call to action. Якісне ділове послання не має бути занадто довгим, і цей зразок комерційної пропозиції це підтверджує. Оскільки це «холодний контакт», її розмір і зовсім не повинен перевищувати однієї сторінки, інакше її просто не читатимуть.
Це дуже важливий документ у бізнесі, який може зумовити долю компанії, й використовувати шаблони комерційних пропозицій, просто підставляючи в них назву своєї компанії, товарів або послуг – не можна.
Унікальне торгове послання, пропозиція співпраці, написана з належними зусиллями, вигідно виділяється на тлі десятків інших, представляючи адресанта як неабиякого ділового партнера!
© Студія копірайтингу «Ямбус»