Що входить до послуги складання контент-плану
Щоб створити контент-план, недостатньо просто скласти список релевантних тем для статей. Перш за все, важливо дотримуватися балансу між розважальним, інформаційним і рекламним контентом.
По-друге, цей список має бути спрямований на досягнення конкретних цілей, а не складатися “з голови”. А тому його складання має декілька взаємопов’язаних етапів:
Аналіз цільової аудиторії
У кожної аудиторії – свої інтереси. Необхідно проаналізувати нішу, товар і тих, кому він може бути цікавим. Що ними рухає, де вони живуть, яку мають освіту, яку інформацію вони шукають і в якому вигляді.
Усю цільову аудиторію можна розділити як мінімум на дві групи:
- первинна – всі ті, хто постійно купують цей товар або замовляють подібні послуги;
- вторинна – ті, хто поки що не готовий купувати, цікавиться темою і потенційно може стати клієнтом.
Знаючи інтереси цільової аудиторії, можна легко підібрати теми для статей і скласти контент-план.
Сегментація цільової аудиторії
Етап роботи над контент-планом, що дає змогу визначити підгрупи всередині кожної з груп для повнішого охоплення цільової аудиторії. Наприклад, це можуть бути такі сегменти:
- тип товару – одяг для мандрівників, рибалок;
- тип споживача – одяг для чоловіків, жінок, дітей;
- мотивація – зручний одяг, зносостійкий, стильний, недорогий;
- умова – ситуація, в якій може стати в пригоді покупка.
Кожна з підгруп – це величезний пласт тем для статей і потенційно нові відвідувачі сайту, а тому опрацьовувати потрібно кожен випадок.
Аналіз конкурентів
Сильні конкуренти часто використовують блог для просування низькочастотних ключів. У них можна багато чому навчитися, якщо знати, на що звертати увагу. Щонайменше слід проаналізувати, про що пишуть топ-бренди, які статті у них переглядають і коментують найчастіше. Однак замовити контент-план такий самий, як у конкурентів буде помилкою, адже повторення не дає цільовій аудиторії нової інформації, і інтересу до статей у них не буде.
Також потрібно визначити канали, які вони використовують для публікації контенту – блог, соціальні мережі, група в Telegram тощо.
Складання списку тем для статей
Кожна з груп, підгруп і сегментів має отримати свою частину в контент-плані. Саме в тій пропорції, яка потрібна. Наприклад, 70% – це блогові статті, 25% – пости в соцмережах і тільки 5% – міні-статті для емейл-розсилки. Подібний розподіл має бути продиктований маркетинговою стратегією і доцільністю.