Що таке контент-план

Контент-план – це особливий підхід до публікації статей на сайті, коли їхня тематика і частота виходу підпорядковується певній стратегії просування. Контент-план не тільки позбавляє від проблеми, “що публікувати завтра”, а й дає змогу поліпшити ранжування сайту за пошуковими запитами.

Ціна складання контент-плану

Приблизна вартість для контент-плану на 100 тем. Точна вартість визначається в індивідуальному порядку

для сайту

500грн
Складання контент-плану для інфо-сайту, інтернет-магазину, особистого блогу

  • аналіз та сегментація цільової аудиторії;
  • аналіз пошукової видачі та сайтів конкурентів;
  • збір та сегментація семантичного ядра для статей;
  • генерація ідей, складання базового списку тем для статей;
  • аналіз, вибірка найбільш оптимальних тем для контент-плану;
  • складання файлу контент-плану з відібраними темами та датою публікації.

для соцмереж

2500грн
Складання контент-плану для соц. мереж Facebook, Instagram та ін.

  • аналіз та сегментація цільової аудиторії;
  • аналіз сторінок конкурентів;
  • збір та сегментація семантичного ядра для постів;
  • генерація ідей, складання списку тем для постів;
  • складання файлу контент-плану з темами, датою публікації, видом контенту (текстовий, відео, фото контент).

Комплексний

3000грн
Складання контент-плану для сайтів та соц. мереж Facebook, Instagram та ін.

  • аналіз та сегментація цільової аудиторії;
  • аналіз пошукової видачі та сайтів конкурентів;
  • збір та сегментація семантичного ядра для статей та постів;
  • генерація ідей, складання базового списку тем для статей та постів;
  • аналіз, вибірка найбільш оптимальних тем для контент-плану;
  • складання файлу контент-плану з відібраними темами, датою публікації та видом контенту.

контент-план

Які завдання вирішує


Складання контент-плану допомагає синхронізувати роботу SMM-фахівця, копірайтера, дизайнера і контент-менеджера, а найголовніше – дає змогу розширити семантичне ядро, охопити більшу кількість ключових слів, поліпшити покази і конверсії.


SEO оптимізація
SEO оптимізація
Контент-план формується на основі семантичного ядра і піднімає видимість сайту

Системний підхід
Системний підхід
Правильно підібрані теми статей дають змогу зосередитися на досягненні цілей

Спрощення просування
Спрощення просування
Готовий список тем для статей значно спрощує роботу з просування сайту

Зростання конверсій
Зростання конверсій
Публікація статей за контент-планом розширює воронку продажів і приводить більше клієнтів


Що входить до послуги складання контент-плану

Щоб створити контент-план, недостатньо просто скласти список релевантних тем для статей. Перш за все, важливо дотримуватися балансу між розважальним, інформаційним і рекламним контентом.

По-друге, цей список має бути спрямований на досягнення конкретних цілей, а не складатися “з голови”. А тому його складання має декілька взаємопов’язаних етапів:

Аналіз цільової аудиторії

У кожної аудиторії – свої інтереси. Необхідно проаналізувати нішу, товар і тих, кому він може бути цікавим. Що ними рухає, де вони живуть, яку мають освіту, яку інформацію вони шукають і в якому вигляді.

Усю цільову аудиторію можна розділити як мінімум на дві групи:

  • первинна – всі ті, хто постійно купують цей товар або замовляють подібні послуги;
  • вторинна – ті, хто поки що не готовий купувати, цікавиться темою і потенційно може стати клієнтом.

Знаючи інтереси цільової аудиторії, можна легко підібрати теми для статей і скласти контент-план.

Сегментація цільової аудиторії

Етап роботи над контент-планом, що дає змогу визначити підгрупи всередині кожної з груп для повнішого охоплення цільової аудиторії. Наприклад, це можуть бути такі сегменти:

  • тип товару – одяг для мандрівників, рибалок;
  • тип споживача – одяг для чоловіків, жінок, дітей;
  • мотивація – зручний одяг, зносостійкий, стильний, недорогий;
  • умова – ситуація, в якій може стати в пригоді покупка.

Кожна з підгруп – це величезний пласт тем для статей і потенційно нові відвідувачі сайту, а тому опрацьовувати потрібно кожен випадок.

Аналіз конкурентів

Сильні конкуренти часто використовують блог для просування низькочастотних ключів. У них можна багато чому навчитися, якщо знати, на що звертати увагу. Щонайменше слід проаналізувати, про що пишуть топ-бренди, які статті у них переглядають і коментують найчастіше. Однак замовити контент-план такий самий, як у конкурентів буде помилкою, адже повторення не дає цільовій аудиторії нової інформації, і інтересу до статей у них не буде.

Також потрібно визначити канали, які вони використовують для публікації контенту – блог, соціальні мережі, група в Telegram тощо.

Складання списку тем для статей

Кожна з груп, підгруп і сегментів має отримати свою частину в контент-плані. Саме в тій пропорції, яка потрібна. Наприклад, 70% – це блогові статті, 25% – пости в соцмережах і тільки 5% – міні-статті для емейл-розсилки. Подібний розподіл має бути продиктований маркетинговою стратегією і доцільністю.

Поширені питання

1Як контент-план впливає на SEO?
Якщо контент-план створений на основі аналізу пошукової видачі та сайтів конкурентів і вміщує правильні ключові запити, він стає частиною SEO і дає змогу поліпшити ранжування за ключовими словами. Це частина комплексного SEO просування.
2Скільки коштує контент-план?
Ціна складання контент-плану залежить від типу і кількості контенту, тематики, конкуренції в ніші, специфіки цільової аудиторії та інших параметрів. Наприклад, контент-план на місяць і контент-план на півроку мають різну вартість. Ми аналізуємо ситуацію і пропонуємо індивідуальне рішення - найбільш вигідне і результативне.
3Який вигляд має контент-план?
Це список або таблиця із заголовками для майбутніх статей, які включають певні ключові запити (як правило, низькочастотні) і теми, потенційно цікаві для цільової аудиторії. Також контент-план включає дату публікації та вид контенту, якщо їх кілька. Приклад контент-плану наведений нижче.
4Де замовити складання контент-плану для сайту?
Найвигідніше це можна зробити в SEO студії Ямбус. Ми пропонуємо кілька пакетів послуг для найрізноманітніших випадків - на місяць або півроку, для сайтів та соціальних мереж. Систематична публікація контенту дає багато переваг, і з якісним контент-маркетингом можна сподіватися на найкращі результати!

контент-план

Як складається контент-план

Тут маса варіантів! Теми статей можуть бути прив’язані до певних дат і подій. Наприклад, новорічні покупки або вихід нової колекції товарів. Інфоприводом може стати нова технологія виробництва, новий дизайн, навіть зміна зелених ґудзиків на сині.

Загалом для складання контент-плану застосовують два основні методи: мозковий штурм і дані аналітики.

Мозковий штурм

Суть цього методу – у формуванні ідей з голови: що більше, то краще. До участі в мозковому штурмі можна навіть залучати людей, які жодним чином не пов’язані товаром – у них не буде упередженої думки.

Список отриманих ідей має певний час “відлежатися”, і вже зі свіжою головою його необхідно відсіяти, вичистивши зовсім уже маячні теми на кшталт “Чому одяг не можна носити”.

Дані аналітики

Це конкретні дані з систем аналітики – Google Analytics, Google Trends, а також сторонніх сервісів Ahrefs, Serpstat, Semrush та інших. З їхньою допомогою можна аналізувати ключові слова конкурентів, визначати найпопулярніші сторінки та збирати популярні пошукові запити.

Це досить великий фронт робіт, а тому замовити складання контент-плану набагато вигідніше, ніж займатися цим самостійно.

Також, ґрунтуючись на статистиці, необхідно визначити оптимальну кількість публікацій на день, тиждень, місяць або рік – залежно від поставлених цілей і дій конкурентів. Така схема дає змогу опублікувати необхідну кількість контенту за певний проміжок часу.

Складання контент-плану спрощує просування сайту, оскільки завдання прописуються наперед. Це економить час.

Контент-план для соціальних мереж

Контент-план публікації статей полегшує управління не тільки сайтом, а й соціальними мережами Facebook, Instagram та ін., оптимізує роботу під час кросспостингу.

Facebook

Тутешній аудиторії подобається експертний контент, розваги та сторітеллінг, 5-хвилинні відео та короткі текстові пости. Хорошим рішенням буде чергувати відео з корисними постами і розважальним контентом.

У контент-плані для соціальних мереж мають бути прописані не тільки теми статей, а й час публікації. Для новинної сторінки краще викладати кілька постів щодня, у B2B-проєкті – достатньо п’яти на тиждень. Така схема дає змогу порційно видавати контент, у найбільш актуальний для аудиторії час.

Instagram

Особливість цієї соцмережі – в поділі контенту для stories, стрічки і відео. Час публікації підбирають під статистику, коли аудитора найбільш активна.

Публікації для стрічки мають містити якісний візуал, який максимально відповідає тематиці тексту. Можна розмістити одне або кілька фото чи коротке відео (reels). Зазвичай такий контент публікують раз на два дні або щодня.

Stories – хороший інструмент для демонстрації нової продукції та знайомства. Stories не ранжуються, як публікації у стрічці. Пости можуть дивитися вибірково, а сторіс потрапляють у єдину стрічку. Оптимальним буде 2-5 сторіз щодня.

IGTV підходить для відео тривалістю понад хвилину – промороликів, відгуків і конкурсів. Можна публікувати в сторіс, постах або створювати цілі тематичні серіали.
Контент-план для сайту і соціальних мереж – це ефективний інструмент просування бренду. Важливо прописувати його якомога докладніше і щонайменше на півроку вперед.

Регулярні публікації дадуть змогу планомірно рухатися до мети, підвищуючи видимість, залучаючи нових передплатників, формуючи позитивний образ бренду, підвищуючи довіру цільової аудиторії та збільшуючи продажі.

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

Може бути

Корисним

 
Унікальні тексти, які мотивують, переконують та продають. Опис товарів та послуг, статті в блог
01

Копірайтинг

Унікальні тексти, які мотивують, переконують та продають. Опис товарів та послуг, статті в блог
85 грн
 
Написання текстів англійською, технічні та літературні переклади зі збереженням авторської стилістики.
02

Копірайтинг англійською

Написання текстів англійською, технічні та літературні переклади зі збереженням авторської стилістики.
235 грн
 
Яскраві, продажні тексти для реклами товарів і послуг, які переконують та підштовхують до дії.
03

Рекламні тексти

Яскраві, продажні тексти для реклами товарів і послуг, які переконують та підштовхують до дії.
85 грн