Як не втратити трафік під час додавання української версії сайту
Виконання норм Закону № 5670-д є обов’язковим для всіх підприємців та власників сайтів, однак робити все потрібно правильно, адже це може призвести до появи на сайті низки технічних помилок:
- погіршення індексації сайту;
- падіння позицій по пошукових запитах;
- зниження відвідуваності сайту;
- поява дублікатів сторінок.
Крім того, за неправильне впровадження українськомовної версії можна отримати штраф.
Правильний алгоритм створення української версії сайту виглядає наступним чином.
1. Україномовна версія має бути основною, а не другорядною
Багато хто додає українську мову, привласнюючи урлам фрагмент «ua» або «uk». Це не завжди правильно. Ось приклад правильного двомовного сайту з українською гілкою:
- UA версія: головна сторінка https:/site.com/, сторінка категорії https:/site.com/category/
- RU версія: головна сторінка https:/site.com/ru/, сторінка категорії https:/site.com/ru/category/
Часто після цього необхідно прописувати редиректи – це також потрібно робити правильно.
2. Посилання на україномовну версію сайту
Має бути розміщене у хедері (шапці) сайту, розміщуватися у вихідному коді сторінки та бути доступним для індексації пошуковими системами.
3. Переклад всіх елементів інтерфейсу
Усі елементи навігації та текстовий контент, а також усі мета-дані (tittle, description, заголовки h1-h3) також повинні бути перекладені українською. При цьому дублікатів мета-тегів бути ніде не повинно.
4. Атрибут rel=«alternate»
У вихідному коді у фрагменті head у тег link необхідно вказати посилання на альтернативну мовну версію та hreflang, позначивши мову та регіон, для якого він призначений. Ну а після цього оновити xml карту сайту.
Конверсія на запити українською мовою сьогодні перевищує 65%. Цього вже достатньо, щоб замовити копірайтинг українською та додати на сайт українську мовну версію. У деяких тематиках після перекладу контенту та розміщення в тексті пошукових запитів україномовна версія одразу ж виходить в топ, забезпечуючи суттєвий приріст органічного трафіку та збільшення продажів.
І ще одне. Українські пошукові запити суттєво відрізняються від російських, а тому це чудова можливість збільшити охоплення цільової аудиторії.