Що таке семантичне ядро

Це пошукові слова і фрази, а також їх морфологічні форми, які використовуються для пошуку інформації в інтернеті. Подібні ключі розділяють за частотністю, конкуренцією та комерційною складовою й використовують для пошукової оптимізації сайту. Чим ширша та повніша семантика, тим більший трафік на сайт та відсоток конверсій. За допомогою правильно зібраної семантики ви зможете створювати SEO статті, прописувати релевантні Title і Description для цільових сторіной, складати об’яви для контекстної реклами Google AdWords, уникаючи проблем переспаму і канібалізації (повтору ключових слів).

Ціна збору семантичного ядра

Точна вартість формування СЯ розраховується в індивідуальному порядку

1-5 сторінок

750грн
Для сайту-візитки з невеликою кількістю товарів і послуг

  • Аналіз пошукової видачі та сайтів конкурентів
  • Збір базових ключових слів
  • Формування розширеного семантичного ядра
  • Очищення СЯ від сміттєвих та нецільових запитів
  • Кластеризація СЯ та розподіл ключів по цільовим сторінкам

5-20 сторінок

4500грн
Для корпоративного сайту з послугами та блогом

  • Аналіз пошукової видачі та сайтів конкурентів
  • Збір базових ключових слів
  • Формування розширеного семантичного ядра
  • Очищення СЯ від сміттєвих та нецільових запитів
  • Кластеризація СЯ та розподіл ключів по цільовим сторінкам

20+ сторінок

7000грн
Для інтернет-магазину з великою кількістю розділів і товарних позицій

  • Аналіз пошукової видачі та сайтів конкурентів
  • Збір базових ключових слів
  • Формування розширеного семантичного ядра
  • Очищення СЯ від сміттєвих та нецільових запитів
  • Кластеризація СЯ та розподіл ключів по цільовим сторінкам

 


Збір семантичного ядра

Які завдання вирішує


Правильно підібране та сегментоване семантичне ядро значно підвищує авторитетність сайту в пошукових системах й стає фундаментом для його SEO оптимізації. Ключові слова формують портрет сайту та забезпечують необхідний трафік.

Формування структури сайту
Формування структури сайту
Список ключових слів дозволяє сформувати ефективну структуру сайту, що охоплюєусі кластери.

Покращення релевантності
Покращення релевантності
Доповнені тематичними ключовими запитами сторінки сайту в очах Google стають быльш корисними й краще ранжуються.

Зростання видимості сайту
Зростання видимості сайту
Розширення семантики сайту дозволяє ранжуватися по більшому числу пошукових запитів.

Підвищення конверсій
Підвищення конверсій
Збільшення трафіку на сайт позитивно позначається на продажах.


 

Що входить в послуги складання семантичного ядра

Визначення ефективної семантики для кожної сторінки сайту, правильні запити й правильне входження ключів у текст дадуть несподівано яскравий результат!

Замовивши послугу збору семантики в SEO агенції Ямбус, ви можете розраховувати на комплексний підхід:

  • Визначення цілей та завдань – аналіз ніші, товарів та послуг для формування напрямку роботи.
  • Визначення цільових сторінок – підготовка списку розділів та сторінок сайту, здатних генерувати органічний трафік.
  • Аналіз статистики пошукової видачі – дослідження сайтів конкурентів та їх представленості за пошуковими запитами.
  • Визначення конкурентності запитів – визначається по числу конкурентів, які просуваються по такому самому запиту.
  • Збір ключових запитів – складання базового списку популярних ключових слів і фраз, визначення частотності (високочастотні, середньочастотні, низькочастотні) та формуванян стратегії просування.
  • Розширення семантичного ядра – поповнення базової семантики додатковими морфологічними та синонімічними запитами.
  • Відсів запитів – очищення семантичного ядра від сміттєвих, нецільових та висококонкурентних (занадто складних для просування) запитів.
  • Кластеризація семантичного ядра – рознесення ключових слів і фраз по цільових сторінках і розділах сайту.

Збір семантичного ядра сайту – завдання досить складне й вимагає серйозних компетенцій в SEO, інтернет-маркетингу та навіть психології користувачів, а сам процес збору семантики доволі довгий. І чим більша кількість послуг або категорій товарів на сайті, тим складніше збір семантики.

Які бувають ключові слова

Передусім пошукові запити відрізняються частотністю, тобто популярністю використання, і, збираючи ключі для SEO просування, треба обирати ті, які будуть найбільш ефективні в кожному конкретному випадку.

  • Високочастотні – запити, які користувачі застосовують найчастіше. Наприклад, «Замовити збір семантики сайту». Це узагальнений запит, в ньому небагато конкретики, й підходить він для широкого спектру послуг. Щомісячно подібні високочастотні ключі використовуються понад 10 тисяч разів.
  • Середньочастотні – такі ключі часто називають уточнюючими. До основного запиту додають одне-два слова, які конкретизують запит. Наприклад, «Замовити збір семантики для інтернет-магазину» або «Замовити збір семантики сайту ресторану». Частотність таких ключів зазвичай не перевищує п’яти тисяч.
  • Низькочастотні – складаються з непопулярних, некомерційних фраз або великої кількості слів і значно конкретизують пошуковий запит. Наприклад, «Замовити збір семантики сайту медичного центру в Києві». Чим точніше запит, тим нижче його частота – іноді це може бути не більше 100-150 запитів на місяць, проте навіть вони здатні принести трафік і дати прибуток.

Але тут не слід забувати, що частотність – це величина досить відносна. Для двох різних бізнесів, двох різних регіонів і різних запитів показники відрізнятимуться. І якщо якийсь ключ «не популярний», це не означає, що він поганий, не годиться і його не треба використовувати в SEO. Ба більше, в деяких випадках просування за допомогою низькочастотних запитів набагато вигідніше.

Окрім цього, бувають також комерційні та некомерційні ключі.

  • Комерційні – формують пошуковий запит, націлений по купівлю товару, замовлення послуги або іншу взаємодію продавця і покупця. Відмінним прикладом можна назвати ключ «Замовити послуги складання семантичного ядра».
  • Некомерційні – націлені переважно на пошук інформації. Приміром, це може бути ключ «Як самостійно зібрати семантичне ядро», завдяки якому користувач хоче знайти корисну статтю й навчитися це робити самотужки, не вдаючись до послуг SEO студії.

Якщо ваш проект створений з комерційною метою, комерційні ключі на ньому мають бути обов’язково. Але це не означає, що некомерційні запити варто обходити стороною: головне тут правильне співвідношення тих і інших – в цьому випадку текст буде більш релевантним і краще ранжируватиметься пошуковим роботом.

Існує ще дві групи запитів – геозалежні та геонезалежні, які вважаються універсальними.

  • Геозалежні – у формуванні ключа бере участь місце розташування користувача або об’єкту його інтересу. Це можуть бути фрази на зразок «Замовти збір СЯ для медцентру в Києві» або «Послуги збору семантичного ядра по Україні». Обидва ключі відсікають усі сайти, окрім українських.
  • Геонезалежні – це ключовики, що не враховують місце розташування користувача: «Складання семантичного ядра», «НЧ і ВЧ ключі», «Як збирати СЯ», «Послуги збору СЯ» й ін.

Також можна виділити брендові та вітальні запити. В першому випадку в ключі є назва бренду (наприклад, «Замовити складання СЯ в студії Ямбус»), а в другому – узагальнений ключ на кшталт «Семантичне ядро». Пошукова система не зможе визначити його мету й виведе на запит найрізноманітніші результати.

Усі вищеперелічені ключі на додаток до всього можна розділити на п’ять підгруп:

  • Транзакційні – це ключі, що припускають дію. Сюди ж відносяться комерційні запити із словами «ціна», «придбати», «купити», «на замовлення», «замовити», «послуги» й інші.
  • Інформаційні – формують питання зі структурою «як», «чому», «де», «скільки» і так далі й припускають отримання необхідної інформації. Наприклад, «Скільки коштує збір семантики сайту в професійній SEO студії?», «Як правильно збирати ключі для статті?», «Як написати оптимізовану статтю?».
  • Навігаційні – запити для пошуку місця, події, конкретних товарів або їх виробників. Це можуть бути ключовики на кшталт «Сайт копірайтера» або «Краща SEO студія в Києві».
  • Мультимедійні – за допомогою таких запитів шукають фото-, аудіо- та відеоконтент. Це ще один привід не забувати про SEO оптимізацію зображень на сайті й прописування для них тегів Title і Alt. Таким ключовиком може виступати фраза «Як збирати ключі відеогайд».
  • Нечіткі – одні з «найнеправильніших» ключів, оптимізація якими нічого не дасть. За даними Google, таких запитів біля 25% від усього об’єму пошуків. В результаті алгоритм не може однозначно визначити мету пошуку і за запитом, приміром, «ключі» виводить і майстерні, і магазини, і автомобільні брелоки.

Поширені питання

1Якими бувають ключі семантичного ядра?
Ключові слова та фрази бувають низькочастотними, середньочастотними та високочастотними - вони відрізняються числом показів на місяць. Наприклад, запит з частотністю до 100 показів на місяць відноситься до низькочастотних, а з частотністю понад тисячу - до ВЧ ключів. Крім того, ключовики відрізняються за рівнем конкуренції, мірою цінності для бізнесу (комерційні та інформаційні), а також за залежністю від місця розташування користувача (геозалежні та геонезалежні). Розділення семантичного ядра по таких кластерах забезпечує більш якісну оптимізацію тексту.
2Скільки коштує скласти семантичне ядро сайту?
Ціна збору семантики для сайту перш за все залежить від кількості сторінок, які потрібно оптимізувати. Збір ключав для сайту-візитки буде коштувати значно дешевше, ніж підбір семантики для інтернет-магазину з десятками категорій та підкатегорій товарів. Оберіть один з запропонованих тарифів та залиште свої контакти - ми прорахуємо вартість індивідуально.
3Як відбувається збір семантичного ядра?
Це послідовний процес, що включає багато різних етапів. НАйголовніші з них такі: 1) визначення цільових сторінок - складання списку розділів сайту, які потрібно оптимізувати; 2) аналіз статистики пошукової видачі, визначення частотності запитів – високочастотні (ВЧ), середньочастотні (СЧ) і низькочастотні (НЧ); 3) визначення конкурентності запитів - визначається по числу конкурентів, які просуваються по такому самому запиту; 4) вибір стратегії просування; 5) кластеризація семантичного ядра, рознесення ключових слів і фраз по сторінках і розділах сайту.
4Де замовити збір семантичного ядра?
Скористатися послугами SEO фіхівця та замовити збір семантики для сайту ви можете в студії Ямбус. Ми підберемо найпопулярніші ключові запити, розподілемо їх по групах та дамо можливість отримати перевагу над конкурентами. Правильно підібране семантичне ядро зробить сайт більш релевантним пошукоаим запитам, завдяки чому значно покращиться трафік та конверсії.

Навіщо потрібна кластеризація семантичного ядра

Це дуже важливо. Це один з етапів складання семантичного ядра, який багато хто ігнорує, втрачаючи можливість отримати значні переваги над конкурентами. Це процес розподілу ключових запитів по конкретних сторінках і розділах сайту й можливість тримати усе під контролем.

Такі групи називаються кластерами.  Вони дозволяють сформувати впорядковану структуру з декількох сотень різних пошукових запитів, при цьому не допустити попадання однакових ключів на різні сторінки й появи ефекту канібалізації запитів (з’їдання, самоусунення ключів) і подальшої за цим втрати позицій у пошуку.

Кластеризація СЯ вимагає значних зусиль і повинна проводитися обдумано. Тут грає роль безліч чинників: структура сайту, рівні вкладеності розділів, наявність повноцінних фільтрів, конкурентність бізнесу і, звичайно ж, поставлені цілі.

Зібрані ключі необхідно очистити від стоп-слів, непотрібних або нецільових фраз. Мінус-слова і усунення нерелевантних запитів допоможе створити по-справжньому ефективне семантичне ядро й згодом значно скоротити бюджет на просування сайту.

Вирішив замовити семантичне ядро, ви отримаєте список популярних ключових запитів для просування сайту в органічному пошуку.

Збір ключів і їх подальше розміщення на цільових сторінках призведе до того, що пошукові роботи почнуть краще ранжирувати сайт по запитах користувачів. І які б слова чи фрази вони не вводили в пошуковому рядку, вони завжди потраплятимуть на ваш сайт. Неправильно ж складене семантичне ядро, або неповне, призведе до недоотримання трафіку там, де його можна було б отримувати в рази більше.

Немає часу або сил самостійно підібрати ключі для сайту? Сумніваєтеся, що зможете правильно підібрати пошукові запити, які дозволять вивести сайт в топ-10? У вас є усі причини замовити збір семантичного ядра в нашій SEO студії!

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

Може бути

Корисним

 
Виявлення помилок в коді й некоректної роботи функцій, що заважають просуванню сайту та ранжируванню його сторінок по пошукових запитах.
01

Технічний SEO аудит сайту

Виявлення помилок в коді й некоректної роботи функцій, що заважають просуванню сайту та ранжируванню його сторінок по пошукових запитах.
5000 грн
 
Яскраві, продажні тексти для реклами товарів і послуг, які переконують та підштовхують до дії.
02

Рекламні тексти

Яскраві, продажні тексти для реклами товарів і послуг, які переконують та підштовхують до дії.
85 грн
 
Написання текстів з використанням особливих тематичних ключів, які збільшують релевантність сторінки.
03

LSI копірайтинг

Написання текстів з використанням особливих тематичних ключів, які збільшують релевантність сторінки.
150 грн