Що входить в послуги лінкбілдингу
Без отримання посилань з інших сайтів неможливо розраховувати на швидке просування. Чим більше посилань, тим більше довіри від пошукових систем.
За умови закупівлі посилань з якісних майданчиків відвідуваність сайту збільшується в рази – це актуально для сайтів будь-якої спрямованості. Послуги лінкбілдингу приносять користь, коли майданчик довгий час не приносить доходу, немає зростання трафіку та коли він падає.
Дехто вважає, що лінкбілдинг – це купівля якомога більшого числа посилань, і зробити це можна за 5 хвилин. Це не зовсім так. Нарощування природної посилальної маси – це кінцевий підсумок усієї роботи, якому передує ряд інших дій:
- аналіз посилального профілю сайту;
- аналіз профілю конкурентів;
- складання стратегії просування;
- пошук трастових майданчиків;
- закупівля посилань;
- моніторинг і корекція стратегії.
Комплексний підхід до просування сайту посиланнями дає помітний результат, проте не усі посилання корисні для сайту, і навіть більше – деякі здатні зашкодити. А тому посилальне просування має бути правильним і відбуватися з урахуванням актуальних вимог пошукових систем та повноцінного аналізу сайтів-донорів.
Критерії відбору посилань
Якщо раніше можна було купити сотню посилань і отримати значний приріст трафіку, то тепер кількісний параметр для Google вже не такий важливий, як якість.
Тобто беклінки тепер ранжируються по трасту: чим якісніше донор, тим більшу важливість має посилання з нього. І часто сайт, що має всього 10 крутих посилань, підніметься у видачі вище, ніж сайт з сотнею посилань – усього лише тому, що якість сайтів-донорів у нього вища, вони більш тематичні й релевантні, мають кращі позиції.
Існує декілька класифікацій посилань: анкорні, безанкорні, тимчасові та вічні.
Анкорні
Це посилання з певного тематичного слова чи фрази. Такі анкори описують вміст сторінки, даючи користувачеві розуміння, куди конкретно він потрапить, проте пошукові системи вважають їх неприродними, комерційними, через що їх повинно бути не більший 30% від усієї посилальної маси.
Безанкорні
В даному випадку посилання додається в текст в повному вигляді. Вважається, що саме так користувачі діляться посиланнями. Тобто, на думку Google, вони природні та заслуговують на увагу.
Часто поряд з такими посиланнями ставлять фрази-пояснення типу «читайте тут», «більше інформації», «дізнатися більше тут». Це найбільш природний вид беклінків для просування, і в посилальному профілі сайту їх повинно бути не менше 70%.
Тимчасові посилання
Ставляться на деякий час, наприклад на місяць, й дають короткотривалий ефект. Зазвичай, такі посилання купуються заради трафіку, а не ваги донора.
Вічні посилання
Залишаються назавжди й приносять більше користі.
Крім того, існують nofollow та dofollow посилання. Атрибут nofollow вказує пошуковій системі, що переходити по цьому лінку не треба. В результаті PageRank донора не змінюється, і посилальна вага ресурсу, що отримав таке посилання, залишається незмінною. Dofollow – це посилання, що підвищують посилальну вагу майданчика, на який ведуть. Саме такі посилання й треба купувати.