- ua
- ru
Контент – це особливий інфопродукт, який у різних ситуаціях працює по-різному. На одних сайтах можна знайти десятки статей, але в топі не буде жодної, на інших – лише декілька текстів і половина в ТОП-3. Як таке може бути?
Багато власників сайтів упевнені, що досить систематично публікувати статті, й кількість відвідувачів планомірно ростиме, перетворюючись на замовників і покупців, що вони стануть ділитися посиланнями лайкати та постити. На жаль, це не працює. Контент без відповідної рекламної кампанії малоефективний, і якщо він публікується на молодому, не розкрученому сайті, то подібний до актора, що виступає перед порожнім залом.
Дайте відповідь на питання: скільки часу ви витрачаєте на написання однієї статті, і скільки – на її подальше просування? 80 % на написання і 20 % на просування? Чи все-таки навпаки?
Давайте згадаємо Ілона Маска, головного ідейного натхненника компанії Tesla. Минулого року він продав лише 80 000 електромобілів, що в 125 разів менше, ніж у General Motors, проте який галас!
Створюйте новий контент 20 % часу. Інші 80 % приділіть просуванню своєї статті!
Текстове наповнення сайту не повинно бути бездумним, адже кожна із сторінок сайту має свою мету:
Тексти для усіх цих сторінок пишуться по-різному. Іноді – з комбінуванням завдань, але якщо говорити про інтернет-магазин як найбільш яскравого представника бізнес-сайту, застосування правила 80/20 дозволить контенту стати вірусним, викликати репости та дискусії. Якщо простіше, то будуть рекламувати сайт. Поведінкові фактори (ПФ) конвертувати в цитованість, а ту – в приріст тІЦ, PR і збільшення числа нових візитів на сайт. Замкнений круг!
Використовуйте багатосторонню стратегію просування контенту, не примушуйте його під пресом нових статей переходити в архів, адже там побачити його буде складніше!
© Студія копірайтингу «Ямбус»