- ua
- ru
Інтернет – це сьогодні більш, ніж усе. Тут можна знайти друзів, другу половинку, продати або купити – що завгодно, хоч острів посеред моря. Головне знати, на який сайт зайти. І якщо для вас важливе число заходів, без SEO не обійтися.
SEO стаття – це головна рушійна сила будь-якого сайту. Люди не повинні потрапляти на ваш ресурс, «випадково оступившись мишкою». Тільки цільова аудиторія підвищить конверсію, і саме SEO контент притягує на сайт тих, хто купить, замовить або прокоментує.
Замовити сео статтю – це означає придбати надійного помічника в просуванні сайту, підвищити його видимість у пошукових системах і притягнути додаткових користувачів. Для сайту важливо «жити», мати особливі, SEO оптимізовані статті, що надихають та продають. Це ті пружини, які примушують увесь механізм працювати. SEO статті перетворять сайт на справжній торгівельний центр в сезон знижок з силою-силенною відвідувачів і чергами до кас.
Замовити статтю або написати її самому – справа особиста. Головне, щоб сео стаття тримала увагу читача від початку й до кінця. Щоб вона дійсно працювала, а не була «ще одним текстом».
Інтернет – як нескінченність, тут легко загубитися. Щоб цього з користувачем не сталося, потрібний маяк. SEO стаття. Оптимізовані тексти, написані професійним копірайтером-маркетологом, допоможуть знайти ваш сайт всього по декількох фразах в пошуковому рядку браузера.
Основа сео оптимізованої статті не лише унікальність. Це не звичайний копірайт. Такі статті працюють на два фронти: задобрюють пошукового робота й дають необхідну інформацію користувачеві.
Вирішив замовити SEO копірайт, ви отримуєте не просто статтю «на тему». Кожна пропозиція сео статті – це невеликі, смачні шматочки. Заголовки – вишні, підзаголовки – родзинки. Вони не дадуть читачеві загубитися в тексті й зроблять статтю справжньою прикрасою сайту!
SEO стаття – це:
Не варто замовляти SEO статтю дешевому копірайтеру, інакше ви ризикуєте отримати звичайний текст з десятком різномастих ключів. У цій, професійній SEO статті, все повинно бути прораховано! Тут важливе і співвідношення низькочастотних, середньочастотних і високочастотних ключів, і їх загальне процентне входження по відношенню до усього тексту, і регіон, і навіть підписи до ілюстрацій.
Усупереч поширеній думці, що SEO ключі помітні навіть недосвідченому читачеві, і текст мало хто стане читати, це не зовсім так. Часто відрізнити сео статтю від звичайного копірайта не зуміє й сеошник.
SEO стаття – це не біла ворона. Вона нічим не виявляє себе й не випадає з основної концепції сайту. Її основне завдання – допомогти пошуковому роботу видати на потрібний запит користувача саме її. Тому, що вона – краща.
© Студія копірайтингу «Ямбус»