- ua
- ru
Знайома ситуація, коли ви публікуєте цікаві статті на сайті або пости в соціальних мережах, але клієнтів і продажів – немає, або їх замало? Як правило, це відбувається, якщо контент не пов’язаний з воронкою.
Вона може бути найрізноманітнішою й мати різні цілі, але завжди є певним планом дій, який допомагає підібрати методи контакту і взаємодії з цільовою аудиторією, способи впливу і переконання.
Контекстна воронка допоможе залучити нових клієнтів і підігрівати інтерес активних. Нижче ми розповімо, що таке контентна воронка, для чого вона потрібна і як впровадити її в бізнес.
Навіть найкращий контент може продавати слабо, а випадковий пост не підніме мотивацію до покупки.
Продажі вимагають системності.
Контент-воронка – це метод побудови публікацій, де пости знайомлять користувачів з брендом, а після цього пропонують купити. Це ефективний інструмент, який допомагає поступово підводити нову аудиторію до необхідності покупки, «підігріваючи» інтерес і розвіюючи сумніви через корисні цільові матеріали.
Головне завдання контент-воронки – провести аудиторію від першого знайомства з компанією до покупки, щоб користувач перетворився на клієнта.
Контентна воронка – це корисний інструмент, і причин для цього досить багато:
Існує відкрита воронка, коли компанія розміщує цікавий контент для різних користувачів. Добре залучають вірусні публікації, де читач сам вибирає, що йому цікаво. Створити такий контент досить просто, але читачі будуть хаотично рухатися до цільової дії.
Закрита воронка – це вже побудований за покупця шлях із заздалегідь продуманим контентом: розсилки, добірки тощо.
Завдання бренду – зловити побільше читачів, після чого в роботу вступить алгоритм, де клієнту розкажуть про товар і його плюси, запропонують протестувати продукцію. Це складніше, але більше шансів, що покупець залишиться з вами.
Представляємо коротку інструкцію організації контентної воронки Знайомство – Переконання – Продаж, як найбільш популярного серед інтернет-маркетологів варіанту. Разом з тим подібних воронок величезна безліч – під кожну задачу, спосіб контакту і особливості самої цільової аудиторії.
Отже, контентна воронка Знайомство – Переконання – Продаж як її бачать маркетологи:
Знайомство
На даному етапі ви заявляєте про бренд на широку аудиторію. Тут може бути багато нецільових клієнтів, що не принесе зростання продажів.
Для знайомства підійде контент, який можна репостити:
KPI етапу знайомства:
Переконання в корисності бренду
Усвідомленим читачам важливо показати, у чому ваша перевага перед конкурентами і як ваша продукція вирішить проблему.
Контент повинен переконати клієнтів у надійності компанії, якості та корисності продукції, закривати заперечення. Відповідний формат – кейси, коментарі експертів, як створюється продукція і як вона працює на практиці.
КPI цього етапу:
Продаж
Від цього етапу залежить підсумок виконаної роботи. Завдання – конвертувати читача в активного покупця і утримати його.
З контенту тут добре працюють кейси і контент від експертів, а також:
КPI етапу продажів:
Кілька простих порад допоможуть вам ефективно застосувати контентну воронку:
Грамотно побудована контент-воронка допоможе завоювати увагу та інтерес аудиторії і ненав’язливо, але впевнено просувати її до покупки.
Пробуйте різні формати, аналізуйте результат і адаптуйте контентну воронку під свій бізнес.
© Студія копірайтингу Ямбус