NLP копірайтинг – текст, який змушує купити

Вселити бажання – головне  завдання будь-якого комерційного тексту. Змусити купити, замовити, продемонструвати конкурентні переваги товару. Усе це зводиться до одного: показати, що «ми найкращі» і що «купувати в нас вигідніше всього». Звичайно ж, як є – напряму – говорити таке не можна. Не лише по етичних принципах, але й виходячи з банальної доцільності: будь-яка реклама завжди сприймається негативно.

З цією метою й придуманий NLP копірайтинг. Вірніше, придумана техніка нейро-лінгвістичного програмування була вже давно, але додумалися копірайтери її використати зовсім недавно.

Вартість НЛП копірайтингу вища, ніж у звичайних текстів, але це недорого в порівнянні з можливими витратами на телевізійну, радіо-рекламу або ті ж SEO статті. По суті, НЛП – це мистецтво маніпуляції. І, як виявилося, такий підхід до копірайтингу став потужним засобом у боротьбі за клієнта. І дійсно: НЛП статті добре продають.

Де використовується NLP копірайтинг

НЛП тексти створюють особливу реальність, в якій людина, до якої ви звертаєтеся, лояльніша й уже готова здійснювати покупки. Коли на сайті з’являється НЛП копірайтинг, вирішується відразу декілька питань:

  • клієнти стають лояльніше;
  • купують більше та з набагато більшим задоволенням;
  • погоджуються на додаткові покупки;
  • стають щасливішими.

NLP копирайтингЧи вигідно це для власника сайту? Звичайно. Чи отримає він більший прибуток? Так, причому він може зрости удвічі.

Чи може НЛП копірайтинг замінити SEO і чи буде це вигідніше в грошовому плані? Сеошники на це питання відповідають, виходячи зі своїх вигод, адже вони отримують гроші за: а) збір семантичного ядра; б) написання релевантного тексту; в) написання необхідних для статті мета-тегів (тайтли та дескріпшени).

Де ж використовується NLP копірайтинг. Головного удару НЛП тексти завдають в якості комерційної пропозиції. Застосовуючи пресупозиції, копірайтер заздалегідь відповідає на можливі заперечення клієнта й створює реальність, де той вже співпрацює. Найпростіший приклад: заміна фрази «Якщо ви мені подзвоните, то отримаєте знижку» на «Коли ви мені подзвоните, то». Клієнт підсвідомо формує можливість співпраці.

Які методи використовуються в NLP копірайтингу

Як вже було сказано, ефективний текст змушує купити. Зробити це можна різними способами, найпоширеніші з яких – пряме та непряме навіювання. Якщо з першим все ясно, то другий спосіб вимагає пояснень.

Непрямих навіювань багато, й різні маркетологи називають їх по-різному. Спробуємо узагальнити.

Пресупозиції. Побудова фраз, в яких команда подається як щось, що не підлягає сумніву. Наприклад: «Який товар ви купите першим?». Створюється послання, що людина вже готова купувати, залишилося тільки вибрати, з чого саме розпочати.

Заперечення в команді. Несвідоме більш схильне до синтетичного цілісного мислення, завдяки чому з трудом відноситься до заперечень: не купуй, не замовляй, не лайкай, і просто їх відкидає. В результаті виходить замовляй, купуй, лайкай. Тобто спочатку презентуйте об’єкт, а потім заперечуйте його. Наприклад: «Не підписуєте договір, спочатку уважно його не прочитавши». Тут міститься команда «Підписати договір».

Трюїзми. Це фрази, які не підлягають сумніву. Наприклад: «Київ – столиця України» або «Сайт може бути успішним». Вони задають рамку сприйняття реальності й працюють, як навіювання.

Невербальні виділення. Графічне виділення слів і фраз, що підкреслює їх зв’язок, навіть якщо його немає. Або ж пропозиція клієнтові декілька варіантів дій, де одне (найбільш вигідне для вас) буде графічно виділено. Наприклад: «Ви можете замовити супер текст за 40 грн або за 150 грн». Несвідомо клієнт прийме ціну в 150 грн, буде до неї підготовлений.

Вкладені повідомлення. Контекстуальні навіювання з невербальними виділеннями, що виступають як команди. Наприклад: «Замовити копірайтинг в студії дорого, у фрілансера дешевше, хоча й не так якісно». Команда тут: «Замовити копірайтинг в студії дешевше».

Послідовність прийняття. Особливі прийоми, що дозволяють копірайтеру зробити декілька тверджень, з якими людина щиро погоджується, а потім дати їй команду. Наприклад: «Ви вже замовляли тексти у копірайтерів, і всі вони були неякісні та нецікаві, але саме зараз ви отримаєте ефективні тексти». Спочатку йдуть 3 фрази, з якими замовник погоджується (якщо дійсно замовляв тексти фрілансерам і залишився невдоволений), а потім команда: зараз все буде якісно. Ці три первинні твердження потрібні для створення враження істинності останньої фрази.

Подібних фішок у NLP статті може бути багато. Їх використання залежить від поставленої перед копірайтером мети – змусити купити, зробити клієнта лояльнішим до події, впровадити в його підсвідомість певну думку.

Напишіть мені, коли можна приступати до написання – і на вашому сайті з’являться таємні НЛП тексти, здатні в корені змінити ситуацію!

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *