- ua
- ru
На жаль, ситуації, коли сайт опиняється під фільтром – не рідкість. Так відбувається через намагання пошукових систем надати користувачам лише корисні ресурси з якісним контентом.
Декілька неправильних кроків – і сайт під фільтром. Відбуватися це може з різних причин. По-перше, це спроби нечесним шляхом підвищення позиції сайту за цільовим запитом (крадений контент, клоакінг та інші методи чорної пошукової оптимізації).
По-друге, оптимізація сайту без достатньої кваліфікації та досвіду й допущення ряду помилок – наприклад, зовнішні посилання з сайтів, шо вже знаходятсья під фільтром.
Також це можуть бути дії недобросовісних конкурентів, що бажають знизити позиції вашого сайту – наприклад, через маніпуляції з ботами.
Найчастіше до накладання фільтру призводять наступні дії:
Між тим ситуацій, коли Google відправляє сайт під фільтр, доволі багато, та більшість з них пов’язані саме з нечесними методами просування.
Постраждати сайт може від різних фільтрів – залежно від того. які помилки були допущені. Зупинимося трохи на кожному з них трохи детальніше.
Потрапити під цей фільтр доволі просто: через неунікальний, неоригінальний контент, поверхневий рерайт та останнім часом через розміщення на сайті згенерованих штучним інтелектом текстів.
Такі сторінки почнуть відображатися лише в розділі з додатковими результатами, і трафік на сайт просяде.
Цей фільтр від Google карає сайти з великим обсягом ключових слів, де вони додані по ділу та ні. Якщо в тексті та мета-даних сторінки багато переспаму, якщо ключі додані десятками, і читати текст через це майже неможливо, це гарантія того, що результати у видачі різко погіршаться.
Створення сторінок з ідентичним наповненням – це один із сірих методів оптимізації. Також дублювання може відбуватися через недоліки використовуваної CMS або її неправильне налаштування.
Цей алгоритм оцінює корисність контенту для користувачів та знижує в видачі або взагалі виключає з індексу сторінки. В деяких випадках, якщо ситуація дійсно критична, Google Panda може видалити з індексу весь сайт.
Потрапити під фільтр Панда можна у наступних випадках:
Під фільтр «Пінгвін» можна попасти, якщо масово закупити зворотні посилання. Тобто коли відбувається так званий посилальний вибух.
На відміну від “Панди” цей фільтр торкається лише конкретної сторінки, куди ведуть посилання, та бере до уваги не тільки аномальну кількість посилань, але й їх якість. Тобто купивши сотню дешевих посилань за один раз, ви гарантовано викличете підозру Google.
Зазвичай під фільтр “Пінгвіна” можна потрпити у наступних випадках:
Google Penguin накладає фільтр на посилання, знецінюючи їх, через що вони більше не враховуються в рейтингу сайту.
По суті, це одна із складових фільтру “Пінгвіна”, що аналізує рівномірність приросту зовнішніх посилань. У разі різкого збільшення кількості лінків за короткий проміжок часу (той самий посилальний вибух) сайт-акцептор може потрапити під фільтр, а тому займатися лінкбілдингом треба акуратно та систематично, а не робити все за один раз – це точно викличе підозри.
Під цей фільтр сайт потрапить, у разі, якщо отримає багато посилань з нетематичних сайтів, а також з сайтів-смітників, що посилаются на усе підряд й мають невисокий траст
Щоб не потрапити під цей фільтр, підбирати майданчики для розміщення посилань треба зважено й обирати лише сайти схожого спрямування.
Багато в чому цей фільтр наслідує алгоритму Panda (за що й отримав свою назву), але спрямований на відстеження реклами на сайті – особливо на головній сторінці. Чим більше партнерських рекламних оголошень, тим більший ризик потрапити під цей фільтр і впасти у видачі.
Цей фільтр з’явився ще в 2012 році й відстежує пряме входження комерційної ключової фрази в домен. Потрапити під нього можна як відразу після запуску сайту, так через роки після цього.
Колись така хитрість працювала, але зараз краще не ризикувати.
Тут все ясно без додаткових пояснень: фільтр DMCA регулюється законом про авторське право та захищає від копіювання інформації з інших ресурсів. До накладання цього фільтру можуть призвести скарги про порушення авторства.
Все залежить від конкретного фільтру, але в більшості випадків симптоми доволі очевидні:
В інших випадках проблему можно довго не помічати, вкладаючи гроші в розвиток сайту, але так і не отримуючи результату.
Виведення сайту з-під фільтрів пошукових систем проходить у кілька етапів:
Останній пункт, аналіз результатів, розтягнутий у часі, адже алгоритмам Google потрібен певний час, щоб пересканувати сайт. Інколи на це йдуть місяці.
Орієнтовний час вирішення питання із санкціями від пошукових систем залежить від ступеня зафіксованого порушення. В середньому, щоб вивести сайт з-під фільтра необхідно приблизно 3 місяці.
Потрапляння сайту під санкції від пошукових систем (знижуючі фільтри) має достатньо тяжкі наслідки й призводить до різкої втрати позицій у пошуковій видачі. Тож якщо у вас виникла подібна проблема, не відкладайте її вирішення й негайно звертайтеся до спеціалістів SEO агенції Ямбус, щоб якнайшвидше відновити репутацію свого сайту!
© Студия копирайтинга Ямбус