- ua
- ru
Як зробити текст повністю унікальним для пошукової системи? Розказуэмо про два можливі способи та один – ідеальний.
Унікальні тексти – це основа просування будь-якого сайту – онлайн-магазину, новинного блогу, корпоративного чи розважального ресурсу. Без текстів користувачі просто не зможуть отримувати інформацію, а продавці повідомляти про свої товари та послуги. Замовляти їх копірайтеру дуже дорого, а тому багато хто просто копіює їх з інших сайтів. Так робити не можна: з краденим контентом сайт погано ранжуватиметься за пошуковими запитами, а в гіршому випадку отримає в бан.
Зробити скопійований текст унікальним можна. Для цього застосовують кілька методів.
Спосіб 1: рерайт
Передбачає деяку видозміну скопійованого тексту, перестановку абзаців та речень місцями, заміну слів синонімами та близькими за значенням словами. Навіть неглибокий рерайт здатний дати гарний відсоток унікальності, а при більш серйозному підході – аж до 70-80%.
Цей спосіб унікальності скопійованого тексту займає багато часу, тому підходить не для всіх.
Спосіб 2: латинізація, або підстановка літер
У скопійованому тексті кириличні символи змінюються на латинські, схожі за написанням. Наприклад, українська літера “Р” замінюється на латинську “P” (пі), літера “В” на “B” (бі), літера “С” на “С” (сі) і так далі. Потребують такі маніпуляції зовсім небагато часу, особливо якщо унікалізувати текст через автозаміну. В результаті, можна розраховувати на 40-50% унікальності. Проте сьогодні це вже не працює – пошукові системи навчилися розпізнавати заміну літер й стали карати за це. Сторінка з таким текстом різко просідає у видачі.
Можливо, для замовника така хитрість і стане в нагоді – жодна програма перевірки унікальності тексту таку «підставу» не визначить. Але ж справа не в цьому.
Алгоритм роботи пошукових систем достеменно нікому не відомий, проте є межа, коли обсяг «латинізованих», псевдоунікальних сторінок на сайті досягає критичної маси, після чого він потрапляє під фільтр.
І все ж таки варіант є. Алгоритм роботи пошукових систем постійно змінюється, вдосконалюється, і одного разу унікалізований за допомогою якоїсь методики текст виявиться “на килимі” перед пошуковим роботом. Це непотрібний та невиправданий ризик.
Скопійований з іншого сайту контент можна переказати або доповнити, збільшивши в обсязі, однак він все одно буде краденим. Єдиним способом отримати стовідсотково унікальний текст є копірайтінг – написання авторських статей.
Звичайно ж, за такі тексти доведеться заплатити, але натомість ви отримаєте контент під конкретно вашу цільову аудиторію, а це істотно збільшить конверсію продажів.
Унікальні тексти – це хороша інвестиція в бізнес, і економити тут не слід. Ба більше, не треба страждати та займатися рерайтом чи синонімізацією, адже такий варіант унікалізації тексту мало того що сумнівний і потребує часу, але й не здатен дати хоча б скільки-небуть якісний контент.
© Студія копірайтингу “Ямбус”
Когда я только начинала писать статьи, довести уникальность – это была очень сложная задача))
Питання в тому як самостійно зробити унікальність тексту. А ви лише даєте посилання на сайт в якому можна замовити цю унікальність. Погодьтесь це різні речі!!!
Так, це різні речі. Проте ви неуважно прочитали статтю. В заголовку зазначено питання – Як можна унікалізувати текст. Далі в статті пояснюється, як це робиться: 1) підстановкою латинських літер або ж – 2) методом рерайтингу. Робити це самостійно чи десь замовляти – це вже дійсно інша справа.