- ua
- ru
Заголовок – один з найважливіших параметрів комерційного тексту. Це добре підтверджує ситуація з брендовою продукцією і китайським ноунеймом. Що б не вигадували працівники підвальних фабрик, модники все одно купуватимуть Louis Vuitton, Фенді, Gucci, Prada, Giorgio Armani та Chanel, а одяг без лейблів обходитимуть десятою дорогою.
Назва має величезну роль – у тому числі і в копірайтингу. Лише декілька букв, але як багато в них приховано інформації! І навіть не читаючи сам текст, споживач вже отримує усю необхідну інформацію й складає думку про пропонований товар.
Те ж саме і в копірайтингу. Тут важливо зацікавити читача з перших слів, адже нерідкі випадки, коли потенційні покупці проходили повз «смачні» пропозиції через невдало підібрані заголовків. Навпаки, звучні, яскраві, ефектні – правильні – заголовки ставали першим кроком до придбання товарів або послуг навіть випадковим гостем сайту.
Формула, яку вивів «батько копірайтингу» Дэвид Огілві ще в 50-х роках минулого століття, актуальна й сьогодні. Суть її – в чотирьох основних атрибутах, 4U, які зобов’язаний мати кожен заголовок. Ось вона:
Заголовки для того й існують, щоб по них визначати корисність і актуальність рекламної пропозиції. Дізнавшись про можливу вигоду, споживач неодмінно зацікавиться пропозицією та почне читання тексту. Причому подібний нюанс характерний не лише для комерційного копірайтингу, але й для звичайних інформаційних, новинних статей.
Успішний заголовок дає не стільки опис товару (З’явився новий красивий смартфон), скільки дає знати про переваги від його придбання (Смартфон з новою камерою, новим процесором). Другий варіант зацікавить набагато більшу аудиторію, адже заголовок статті несе корисну конкретику.
Будь-який ринок товарів і послуг має свою специфіку. Але найчастіше те, що ще учора було в тренді, сьогодні вже не має ніякої актуальності. Заголовок, як резюме усього тексту, повинен вказувати на особливі характеристики пропонованого товару чи послуги, їх відмінність від основної маси брендів.
Втім, не варто забувати і про лаконічність – унікальність лише один з чотирьох «китів» успішного заголовка!
Найпоширеніша помилка копірайтера – вважати, що якщо продукт або послуга унікальні і недорогі, то цікаві вони будуть кожному жителеві Землі. Це абсолютно не так: будь-який товар має лише вузький круг цільової аудиторії, і краще продавати його невеликому числу споживачів, ніж не продати нікому.
Звужуючи в конкретиці заголовка круг цільової аудиторії, ви підвищуєте конверсію тексту! (Смартфон для шульги з 10 новими функціями!)
Остання із запорук успішного заголовка – це терміновість. Відмітивши супер-актуальність пропозиції, ви підкреслите необхідність придбання. Пам’ятайте, що хороший товар не може бути доступним для придбання завжди, а тому терміновість – один з найважливіших чинників формування зацікавленості. (Сьогодні ціна на цей смартфон лише $2).
Унікальність заголовка має вирішальне значення. Він допомагає виділитися, стати «фіолетовою коровою» у сфері продажів. Як це зробити? Думайте самі.
Не хочете морочитися з усіма цими тонкощами? Замовляйте копірайтинг з крутими заголовками в нашій студії!
Ціна на копірайт у нас гранична вигідна, а своїм постійним замовникам ми даруємо знижку в 10 %. Замовте текст до новорічних свят – і в січні вже будете в топі!
© Студія копірайтингу «Ямбус»